Nou ik ben er vandoor 1 van de koters is waker dus moet weer aan de slag meschien tot vanaaf Succes deb met werken. Zal aan je denken nog een lang uurtje Doeg allemaal
hee meiden, ik moest vanmorgen de site wegklikken want zat op school en er kwam iemand achter me staan. @ emma, lekker even er tussenuit! Jij hebt nog maar een klein buikje voor het aantal weken. Maar hij zal nu wel harder gaan groeien. @ matta, jeee zeg je houdt ons wel in spanning! Hopelijk ben je gewoon lekker zwanger! @ deb, fijn dat die terror-collega een tijdje niet komt! @ all, ik word helemaal gek hier.. Ik heb nu al sinds ik terug ben uit Barca last van zure oprispingen. Rennies helpen heel even, maar het komt al gauw weer terug. Zelfs na het eten van heel neutrale dingen krijg ik het zomaar. En tussen de middag had ik een bakje yoghurt op, werd er een partij misselijk van! Bah :S Hoop niet dat ik ziek ga worden, want dat kan ik er echt ff niet bij hebben!
Hai meiden, Ik ga beginnen met de etos zwanger pillen! Oehhh spannend, kijken of mn cyclus dan weer een beetje normaal wordt. Ik lees dat matta overtijd is,,, spannend meis! We hopen natuurlijk POSITIEF! ik ga ff eten en dan naar bed.. het was maandag 1 uur snachts, gisteren naar de autorai geweest 12 uur snachts terug, behoorlijk wat champagne in mn mik en smorgens 6 uur er weer uit.. ai ai.
Hee juffie, je zult wel moe zijn nu dan! Ik slik ook die zwanger worden pillen. Ben er de laatste week van feb mee begonnen. Zal er deze cyclus wel achter komen of het helpt voor een kortere cyclus.. Ik duim ook voor jou!
Ik weet niet meer hoe ik ermee om moet gaan Iedereen wordt zwanger en de 1 is nog vruchtbaarder als de ander. Mn schoonzusje is alweer zwanger. Kom ik net achter via hyves. Heeft niet eens een relatie... Ik ben verdikkeme al een jaar bezig en voorlopig nog geen kans. Waarom zij wel! Het is niet eerlijk. Waarom is mijn man onvruchtbaar en zij al zwanger als je maar naar der kijkt.
Geeft een hele dikke knuffel! Meis, jullie tijd gaat ook komen, en kan je vol trots aan iedereen je mooie buik en kindje tonen.
@ juffie, das nog afwachten @ dreamer, he bah meid. Ik begrijp dat dat heel frustrerend voor je is. Ik zou het graag makkelijker voor je maken als ik dat kon *geeft dreamer een hele dikke knuffel*
Dank jullie wel. Dit was echt ff een druppel. Het is zo oneerlijk. Niet eens een relatie, al 3 kinderen en nog geen dag in der leven gewerkt. Waarom! Waarom mag het niet eens gebeuren bij mensen die het zo graag willen Waarom kan mn man niet iets van haar vruchtbaarheid hebben.
* Pakt Dreamer vast, en geeft een mega knuffel!* Onze tijd komt hopelijk ook snel! Snap hoe je je voelt, heb soms ook van die dagen dat het even teveel is.
Om een of andere reden totaal niet... misschien komt dat morgen wel... :smile: Trouwens goed dat je me er aan herinnerd, moet nog tempkaartjes uitprinten en zaaduitslag meenemen.
Weet je al een beetje wat je te wachten staat? Gaan ze bijv morgen al onderzoeken doen? Of is het alleen intake?
Vind je ... haha ... Een zebra ? Nou jaaaaaaa zeg ... Zelf noem ik het mijn tijgervel ... T ziet er echt niet meer uit vanaf 26 weken is mijn buik echt zoooo snel gegroeid en toen kwam alles ... En spul erop smeren geloof me het helpt echt voor geen meter .... Ik zeg nu al als de 2e komt hoef ik niet bang te zijn voor de striea ik heb het toch al edit moderator: stemoproep verwijderd (zie regels verkiezing)