Ik ga zo ook stemmen! @Dunchan, als je er toch verstand van hebt... haha. Maarre onze hond, een shi tzu x maltezer (dus boomer) krabt eigenlijk al heel lang, is nu een jaar oud. Net z'n haar er helemaal afgehaald en nu blijkt hij gewoon heel veel schilfers te hebben. Hij had ook wat wondjes van 't krabben maar smeren er nu calendulazalf op en dat heelt wel, maar die schilfers blijven. Heb je tips? @debby, ben benieuwd wat voor kamertje jullie kleine straks krijgt! @Matta, spannend zeg! @Dreamer, vanaf hier ook een dikke knuffel! Wereld is soms oneerlijk verdeeld... @Emma, shopse! Bescheiden buikje heb je nog zeg! Zit ie voorlopig ook nog niet in de weg he Zijn hier lekker wezen wandelen met de hond. Ga zo even eten koken. Aardappels heb ik vanmorgen al geschild dus kan 't zo opzetten.
Nee, inmiddels krijgt hij gewoon voer voor honden van 1-7 jaar, op lam en rijst basis aangezien we bang waren dat hij last had van een allergie. Heeft z'n moeder nl. ook. @Sammie, spannend zeg!
Hmm okee... Onze hond (compleet ander ras natuurlijk) had ook ontzettend last van schilfers. We hebben echt vanalles geprobeerd, maar niets hielp. Toen kregen we de tip om em op volwassen voer te zetten en sindsdien zijn de schilfers over! Misschien eens ander voer proberen?
Hallo allemaal, weer lekker klaar met werken hier gelukkig! Nog maar 2 dagen en dan is het weekend! Kom mnaar snel! @dreamer, dikke knuffel meis, voelt soms zo oneerlijk he, het is ook gewoon oneerlijk! Meis denk gewoon aan alles wat jullie al bereikt hebben, jullie krijgen straks een prachtig kindje waar julie samen voor zorgen en dat si het allerbelangtijkste hoor! @novmama, zal zo op je dochter stemmen hoor! @red, lekker makkelijk het eten dus, ik moet straks macaroni maken, dus dat is ook niet super veel werk gelukkig, de groentes zijn al gesneden! @sammie, morgen he, spannend hoor meis, nou komt vast allemaal goed! @nen, vervelend dat je zo het zuur hebt, als rennies niet helpen en je er echt veel last van hebt even de ha bellen anders joh, wie weet kun je er iets voor krijgen!
hee sterretje, hoe gaat het met je? Ik heb hier nog wel heftigere pillen liggen (omeprazol heet het geloof ik), maar die neem ik liever niet zomaar. Maar nu misschien toch dan maar eens..
Ik ga dr vandoor .. Elle ligt alweer op bed pfff wat slaapt ze nog veel zeg .... Maar goed als ze wakker is is ze ook echt druk Draaien enzo hihi en als ze bij me zit wil ze staan ... Oww wat wordt ze snel groot zeg! ... Nou ga ik maar eens koken vriendlief zou vanaaf vast wel willen mountainbiken... Tis echt super weer ... Fijne dag nog!
@novmama, kookse voor zo, heerljik he dat weer! @nen, ,maar proberen of dat helpt hoor, steeds er mee blijven lopen si ook niets hoor! @all Heb vandaag trouwens een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, ben helemaal blij!
@Dreamer: Dikke knuffel meis! Jullie tijd komt, jaja dat heb je al 1000 keer gehoord, maar echt. Als het zover is dan vergeet je alles. Maar idd in tussentijd blijf je maar wachten en iedereen rondom je wordt zwanger. Kop op hé. Jullie gaan een heel, mooi lief kindje krijgen dat jullie alles kunnen geven. En zeker liefde! @Emma: Ooh, kei mooie foto van Elle bij baby van de maand! Echt een schatje. @Sammie: hihi spannend, morgen naar de gyn. Komt wel goed hoor. Jullie gaan ook een mooi kindje krijgen! @Nen: Het zuur, jakkes. Gelukkig heb ik dat echt bijna nooit. Kan me zelfs de laatste keer herinneren, maar is zo vies. Ik hoop dat het snel over gaat hoor. @Sterretje: Wanneer heb je je 20 weken echo? 12 mei? Of is de 20 weken bij de gynaecoloog? Of doet de vk dat ook? Ja ken er nix van hé Hier alleen gynaecoloog.
pfff word gek.. weer negatief.. denk nen dat we nu in het zelfde schuitje zitten.. ik had gehoopt dit niet weer mee te maken.. maar helasss!heb nu 2 testen van verschillende merken gehad.. deze maand niet raak! volgende maand beter, dus laat die ongi maar komen! Mijn zus heeft een hond gekocht.. mijn ouders vinden het harstikke zielig. omdat ze eerst partime gaat werken en daarna fulltime! het is een kruising tussen een shi tzu en een boomer.. het is een mannetje en hij heet nilo en is nu 2 weken jong.
@hilli heb 8 mei de 20 weken echo, dan ben ik 20 en halve week ongeveer Hier kun je echo ook gewoon bij de vk krijgen hoor, de meeste hebben dat Mijn vk heeft alleen zelf geen echo apparaat, dus voor de echo ga ik naar een speciaal echo centrum, waar alleen echoscopisten werken Jullie doen alles bij de gyn toch?
*geeft een hele dikke knuf aan Dreamer* pff heb echt de neiging om er een streepje op te kijken.. haha..
@matta, wat balen meis dat je test weer negatief is, rot is dat altijd, zo weet je helemaal niet waar ej aan toe bent he! Ga zo eerst maar ff koken ook, dan heb ikd at vast gehad, anders heb ik zo helemaal geen zin meer
hee matta wat balen zeg! Maar heb je die test met middagurine gedaan? Misschien was het dan niet geconcentreerd genoeg.... en je zus mag die hond nog niet ophalen toch? Dus dan kan ze er evt nog vanaf zien.. Snap wel dat het moeilijk is om nog nee te zeggen als je zo'n kleine pup al in je handen hebt..