@nen ja met middag urine! net ik denk 10 min geleden. Deze was van sensitest en de vorige de eerste was van matcare. klopt ze moet nog 6 weken wachten! ze heeft wel al een aanbetaling gedaan..
@Nen, we hebben 'm net op ander voer. Puppybrokjes had hij van C1000, half jaar aan Bonzo gehad en nu weer C1000 maar dan lam en rijst. Kijken 't wel ff af en zal 'm goed borstelen. Ik baal hier erg... moet zo naar een gezin, 50 km verderop. ff op gang helpen, dus 100 km rijden voor 2 uurtjes daar en mag nog 7 dagen hierna. Pfff... Kunnen ze niet wat dichterbij regelen ofzo. Hoop dat eten zo klaar is want moest er eigenlijk tussen 6 en half 7 zijn maar ja wil eerst ff eten.
@nen kan ze proberen.. maar negatief is negatief toch?! dat kan een andere test toch niet in 1x zeggen positief.
Daar zit wel wat in matta, maar ik weet wel dat bepaalde testen later positief testen. Maar weet niet hoe dat zit met die van jou. Sensitest dipstick ben ik zelf geen fan van. Maar misschien heb jij een andere sensitest? Ik weet het ook niet precies hoor. Het zal helaas toch afwachten blijven. Hopelijk heb je eerder duidelijkheid dan ik afgelopen maand!
@nen wat is ie al groot zeg, vergeleken met die andere foto's! @red werkse meis! @matta, ik zou nog ff een paar dagen wachten, iig 2 en dan met ochtendurine een keer testen, dan weet je nog wat meer!
Mooi he We krijgen heel veel complimenten dat het zo'n mooie hond is. Ben benieuwd hoe veel hij nog gaat groeien.
Kom net terug van de tandarts en mijn gebit was weer uitstekend, had ook niet anders verwacht .. Was al bijna 2 jaar niet geweest, dus mocht wel weer een keer tijd worden.
Fijn dat alles goed was sam! Ik ben ook al een jaar of 2 niet meer geweest, maar dat maakt de stap wel groter! Nog nooit een gaatje of iets gehad, dus ben als de dood. Maar heb volgens mij wel een beginnend gaatje
@ Nen wat een mooie hond! Echt een dotje! O en omeprazol is echt rommel (vind ik) heeft me nog nooit geholpen.. ik kreeg ze voor mijn maagklachten maar hielp niks. Ze kunnen ook pas helpen als je ze voor 2 weken minstens neemt, is mij verteld en staat ook in de bijsluiter geloof ik. @ Red zo dat is een eind weg.. en wat raar zeg dat je daar geen vergoeding voor krijgt! Staat dat in jullie cao? @ Ster de 20 weken echo.. leuk leuk leuk! Willen jij en je man weten wat het gaat worden? Ff verder terug lezen.. heb vanmorgen stiekem een paar schattige kleertjes gekocht bij de babydump. Echt geweldig!
Netjes dus! Ik moest wel een tand laten trekken toen ik een jaar of 5 was. Ik was gevallen en de helft was afgebroken. Verder was ik met wisselen ook heel snel. Op mijn 9e was alles al gewisseld en op mijn 16e alle verstandskiezen helemaal door..
wat voor kleertjes heb je gekocht desiree? Ik zag op de 9mnd beurs een shirtje "engeltje/bengeltje' met van die vinkjes ervoor. Maar toen ik em toch maar wilde kopen, was ie al uitverkocht... Je testen worden mooi donkerder!
dat is altijd zo..hahaha. zie je iets leuks en dan is het weg.. ik had het met een jurkje van de Steps.. zoo dom vanme dat ik die niet gkeocht had.. hij stond zoo mooi!