tja die moeten er altijd wezen he meiden... Nou je bent zo jong als je je zelf voelt he, enne 25 is nog lang niet oud hoor opoetjes
haha als 25 oud is dan ben ik nog een kleuter met me 19 ik voel me hier wel oppeens heeeeeel jong.. haha
Haha broekkie Onze kleuter heeft al een peuter. Tis nie eerlijk Gelukkig ben ik jong van geest 8) Ben net een vent, zal nooit volwassen worden
hahahaha nou ik een kleuter met een peuter een koppige dreumes/peuter haha en jij een man-vrouw onze eeuwige jonge meid hahah
oh meis dat duurt nog wel heel lang voor je! Ben je nu al 3 dagen overtijd? Of ben je niet uitgegaan van je langste cylcus? Spannend hoor, dat je niet ff zo'n testje vna het kruidvat haalt, 2 voor 5 euro, dan hoef je niet zo lang meer te wachten! Ik zou het niet uit kunnen houden hoor
Hoi meiden hier een berichtje even kort van mij! Ik heb net ff zitten lezen en zag dat kristel weer zwanger is/was.... @ kristel: SOrry meis dat je telken een vmk lijkt te krijgen maar ik denk ook dat je veel te vroeg test...dat moet je niet doen daarmee maak je jezelf alleen maar verdrietig en is gewoon niet goed om zo door te gaan! Je moet dit absoluut niet zien als aanval maar ik denk dat je streepjes niet echt een goede zwangerschap kunnen aan geven voor je NOD! Daarom is het telkens misschien of echt een vmk...en dat is misschien alleen iets wat je lichaam aangeeft! Laat je ff nakijken bij je HA je baarmoeder en eierstokken en vertel hem ook je ongerustheid! Als het echt vmk's zijn dan is er iets niet goed en als het miss toch niet zo is dan weet je dat ook gelijk.... Andere meiden...hopelijk zijn jullie snel zwanger! Groetjes Eva
Haaaai dames.. Hier ook even een berichtje van mij... Ziet er naar uit dat ik ook deze maand niet zwanger ben... Heb me ei gemist denk ik.. Kweet het niet zo zeg maar.. Ik zie het allemaal wel Verder heb ik ook bijgelezen en Tjee kristel toch.. Gaat allemaal niet zo lekker zo te lezen he.. Zelfs ik word hier depri van die berichten.. Elke maand denken dat je zwanger bent en dan toch weer niet.. Meid neem de tijd voor jezelf.. En die beebie komt wel hoor.. Kijk hoe lang ik al bezig ben.. Probeer gewoon is van alles om je heen te genieten en kijk naar evamaria haar advies.. Lijkt me niet zo slecht idee.. Veel succes meis.. En als je moet huilen dan moet je aan mij in mijn blote kont denken.. Wedje dat je zo lacht !
HUmor kunnen we altijd wel gebruiken Hoe is het met jou miracle, alles nog goed met je zwangerschap? Ik ben druk aan het pakken voor ons weekendje weg, moet morgen gewoon werken, dus wil alles vast klaar zetten, maar moet ook nog een hoop andere dingen doen, dus heb het eigenlijk druk, maar heb niet zo'n zin om veel te doen Verder val ik bijna om van de slaap dus dat is ook niet echt handig, eigenlijk moet ik vroeg naar bed gaan, maar ja dat komt er vast niet van, helaas...
slaap linda slaap daar buiten loopt een schaap een schapa met witte voetjes die drinkt zijn mel zo zoetjes slaap linda slaap daar buiten loopt een schaap slaap lekker
Ik ga wachten tot ik mijn matcare testen binnen heb,dan ga ik pas testen...Ik wacht al een hele lange tijd,en een paar daagjes extra maakt niet veel meer uit hihi En ja ben nu 3 dagen overtijd...
Spannend dan zeg, echt knap dat je nog durft te wachten, nog nooit zo lang over tijd geweest? hoe voel je je verder? Enige tekenen van een zwangerschap? Wanneer heb je je ei gehad?
Ben wel eens overtijd geweest,maar dit voelt anders... Ik voel me erg moe,en heb steeds krampjes Mijn eisprong was 19 mei heb een lt van 15... Ik ben al zo vaak teleurgesteld dat ik me niet meer zo opfok als eerder... Hoe zit het met jou?
Nou echt nogmaals heel knap van je! maar ik ga voor je duimen hoor! Eigenlijk maar goed dat je maandag pas ga testen dan kan ik gelijk de uitslag zien en hoef ik niet heel het weekend in spannign te zitten omdat ik dan niet ff op internet kan checken of je al getest had Hier zit ik vol spanning te wachten op morgen.. Wil tempen (hoezo verslaafd hihi) Wil nu wel weten of ik mijn ei nou echt had of niet... Heb jij ervaringen met slijm? Ik heb net ff op internet zitten kijken, maar ik heb eigenlijk niet echt vruchtbaar slijm ontdekt de afgelopen dagen, wel is het nu transparant en een beetje plakkerig en niet veel... Nu las ik dat dit kan na de eisprong... Weet jij ook of dit nog op een ander moment in de cyclus kan zijn? Anders zou het een mooi bijverschijnsel zijn en krijg ik net iets meer hoop weer
Haha een manwijf Je mag me wel kenau noemen heur 8) Hahaha. Alle dreumessen zijn koppig! Mn nichtje wordt deze maand 15 maanden en koppig dat ze is! Ze is nu leren lopen en als ik het even zat ben om met der te lopen gaat ze zich stijf houden en brullen. De eerste keer dat ze dat bij mij deed stond ik echt raar te kijken Maar mocht der gewoon neerleggen van mams, dus heb dat maar gedaan. Hoop niet dat onze kindjes ook zo worden
ja sommige kleintjes weten goed wat ze willen, en willen ook perse dat dan gebeurt! Hoezo koppig1 Nou meiden ik ben nog steeds vreselijk moe, ik ga lekker me bedje in! Misschien ben ik er morgen nog heel even en anders word het na het weekend pas weer! Truste, Liefs sterretje