Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: ach als jij het leuk vind met zes weken :) staat mij niet in de weg en kan je vast wennen :) nee hoor is inderdaad beetje vroeg maar ach...wil niet zeggen dat ik het niet hoop voor jullie

@suus: dat is best lang ja 10 dagen...hoe lang was het vorige keer en was het nu minder of hetzelfde als altijd...

@kim: goed bezig met je klussen....

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ryanne: jij was dat toch die het boek krijg nou tieten aanraden? ik heb hem besteld hoor...hoop dat ik hem kan laten liggen tot de vakantie :) best kans dat als het mooi weer is van het weekend dat hij al uit is voordat de vakantie begint...beetje zon en een lekkere stoel zet aan tot lezen he. ik verveel me rot..zit al de hele week alleen 's avonds (nou ja gister waren mijn ouders er maar ik mis mijn liefje... :cry: )

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ben ff douchen want anders zit ik hier in mijn uppie de pagina vol te kletsen... bah word gewoon chagi van namen uitzoeken...weet het gewoon echt niet...waarom zit er geen naamkaartje aan die kleine als die geboren word....

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

bos dat komt toch vanzelf? Het naamgevoel bij de baby>?

5. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sterretje: Ja, alles gaat hier via de gyn. Als je beslist om thuis te bevallen, dan heb je wel een aantal weken op voorhand een gesprek met een verloskundige, maar anders nooit (denk ik).

@Matta: Vervelend die onzekerheid. Je kan beter ongesteld worden, dan weet je tenminste waar je staat en kan je verder gaan.

@Nen: Wat een mooie hond en wat is die gegroeid tegenover de vorige foto's!

@Red: Krijg je dan gewoon kilometervergoeding? En een extra vergoeding boven de 60km?

@Kristel: kHeb op je buik gestemd. Het is echte een mooie foto. kDenk wel dat Brenda je grootste concurente is :). Wordt spannend!

@Bos: Hoe komt het dat je vriend zo weinig thuis is deze week? Werken?
    Haha, ik zie het al gebeuren, een kindje dat wordt geboren met zo'n kaartje aan het beentje :D

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Fijn dat jullie binnen 6 weken de sleutel krijgen :) Kunnen jullie je eigen stekje inrichten :)

Ik heb voor een meisje twee namen. Het mag dus een tweeling worden :D
    Een jongen vind ik veel moeilijker. We hebben jaren een naam gehad, maar die zijn we nu alle twee beu.

7. juffie2008

Zo ik zie dat je helemaal in Antwerpen woont, dat is een stukje weg!

babynamen zijn ook misschien lastig want het is zooo voor vast he? Je kan het niet meer ff veranderen ;) Ik zou heel graag een joodse of hebreeuwse naam willen voor het kind maar mn man vind dat niet mooi.. Dus we zullen tot een compromis moeten komen:D

8. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Twee namen hé. Ieder kiest er ééntje ;)

Antwerpen is wel de provincie. Ik woon 5 minuutjes van de grens en ga meer in Nederland shoppen en boodschappen doen dan hier :)

9. juffie2008

Slim hahah net waar het in de reclame is toch? Ik ga even wat doen, mijn man is te laat voor eten:S Heb nu wel honger...

10. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @bos
    ik ben ook vriendloos! :( er was vandaag een of gister een helikopter neer gestort.. in de schotse zee..geloof dat alle mannen zijn overleden. sowieso 1o en 6 worden vermist.
    Dit maakt mij bang.. mijn lief moet ook met een helikopter.. gelukkig is er met hem niets aan de hand en zit hij er al.

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: dat hoop ik dat het naamgevoel vanzelf komt...anders word het een naamloos kind :)

@hilli: haha ja een kaartje aan de voet :) lijkt me erg handig... mijn vriend is vaak weg in de avond (hij vult bij veel mensen de belastingpapieren in) het is bijna afgelopen nog een paar volgende week en dan word het rustiger (moet officieel voor 1 april maar ja er zijn altijd latelingen bij he) maar vanavond moest hij naar school. hij is weer begonnen met een opleiding...

@matta: ja dat is wel schrikken inderdaad als je dan hoort dat zo'n helikopter is neergestort...

hier net lekker gedoucht....ben beetje afgedraaid maar wil niet al naar bed, want vriendlief komt zo thuis...zo ongezellig als ik zeg hoi, doei ik ga naar bed :rolleyes:

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben er vandoor dames tot morgen...

13. hallo

net heerlijk met een vriendin op het terras gegeten maar nu doodop. Heb sate gehad maar ligt me nu al zwaar op mn maag :s

@ kim net bij jullie langsgelopen toen ik van de bus kwam. Hebben jullie dat rose gemaakt of was dat?zag er flitsend uit

@ oma knuffel voor jou meisje

@ Bos ik had het boek idd binnen twee dagen uit vond het wel grappig.

@ Hili wij gaan zeker 1x per jaar een weekendje naar Antwerpen is echt een leuke stad. Ook niet zo ver weg van bij ons

Ik ga nu slapen, morgen weer naar de vk
    Slaap lekker

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @hilli: mijn zusje loopt nu stage in antwerpen.. bij het golden tulip antwerp centre hotel :p ze zit daar ook op kamers :p

@bos: nog nooit eerder 10 dagen gehad.. vorige keer was ook niet zo lang.. was toen maar 5 dagen ofzo.. nu was het echt 10 dagen en ook meer bloed dan normaal :S Vervelend dat je de naam niet weet.. maar je hebt nog even :p kan je nog even brainstormen :p

@matta: dat is inderdaad eng.. ik zou me dan ook zorgen maken.. maar gelukkig is hij veilig.. ! :D

15. konijntje89

31 mrt 2009
    7
    0
    0
    @desiree1986
    mijn ene eierstok maakt helemaal geen eitjes aan inderdaad
    de andere maakt ze wel aan, maar erg onregelmatig

@Kristel86+Emma21
    even nog maar een extra stukje info over mij zelf...
    sind 1,5jaar ga ik alleen door het leven...
    vertrouw momenteel mannen niet zo meer in een relatie... *maar dat ter zijde*
    dus een kindje os eigenlijk nu nog niet aan de orde,
    alleen het idee dat het zonder wonder niet gaat gebeuren maar me erg verdrietig... :cry:

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    de pup is er trouwens nog steeds. :S hij is in het begin te verlegen.. maar hij is pas een weekje bij ons en nu al aan ons gehecht.. nog niemand intresse ;)

17. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ryanne ja roze/paars is een muurtje geworden :D is idd een flitsende kleur geworden maar ga er morgen nog een kee overheen, jullie moesten morgen naar de vk toch? als jullie niks te doen hebben komen jullie maar ff langs wippen hoor voor een koppie koffie ofzow :D

ik ga nu lekker slapen, komen net trg en ben gebroken dus weltrusten allemaal

18. juffie2008

Goeiemorgen allemaal,

Een puppy.. klinkt verleidelijk maar nee, een appartement is niks voor zo'n beestje..

Ik ga weer werken, vanmiddag/ vanavond ben ik laat thuis.. pff verlengde schooldag met de hele school. Dansuitvoering voor alle papa's en mama's.. Ach best leuk maar ik kan op de kids babysitten tot 5 uur a ahalf 6! JOINK!

Nou toedeledookie!

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden!

Met mij gaat het vandaag al een stuk beter. Nog wel wat moe... maar tis dan ook nog vroeg.

Gisteren ben ik eerst naar mijn moeder gegaan, we zijn samen naar de Action geweest om een klein cadeautje voor m'n vriendin en haar zoontje te kopen. Daarna kwam mijn vader ook gezellig eten en mijn moeder ging even zijn haar knippen (ze zijn gescheiden en al lang weer met een neiuwe partner maar t kan allemaal goed met elkaar door een deur).
    Na het eten naar m'n vriendin gegaan, die stond me al buiten op te wachtenom even naar de speeltuin te gaan met haar kleine. :) T was een erg gezellige avond. Toen ik weer in mijn auto stapte startte m'n auto niet. :( Lichten aan laten staan... Hoe bedoel je zwangerschapsdementie.... :oops: Gelukkig was haar vader er toevallig en die heeft me weer op weg geholpen. :D

Vanavond moet ik echt eens aan de strijk, m'n stapel wordt steeds hoger. En daarna lekker vroeg naar bed! :)

Hoe gaat t met jullie? Ik zal straks nog even teruglezen. Nu eerst even wat dingetjes klaar leggen voor m'n baas.

xxxxxxx

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden,

ik ben er ook heel ff. Moet er zo vandoor.

'k Krijg idd kmvergoeding en boven de 60 km vergoeding worden de kilometers in werktijd omgezet. Dus 70 km is 60 km volgens de kmvergoeding en 10 km = 10 min. extra werktijd.

t Is een heel jong gezin, 20 jaar, in 2007 hebben ze een doodgeboren kindje gehad. Haar moeder is deze week in huis. 'k Hoef maar 3 uurtjes per dag te komen, das beetje de ramp want 't is wel een eind rijden en 'k moet er nu een gezin naast doen anders kom ik niet aan m'n uren. En das best wel vermoeiend.
    Naja bel vandaag wel ff met kantoor.

'k Ga er nu eerst vandoor. Moet de container nog bij de weg zetten en de hond uitlaten.

Tot vanmiddag of vanavond!

O ja duimen jullie ff heel hard.... m'n man heeft om 11 uur z'n sollicitatiegesprek!

@Debby, werkse daar he!

Deel Deze Pagina