Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Nou daar heb ik over zitte denk om een vakantie t doen of ee weekend wg me zijn twee maar ben aa het verzinnen waar en hoe ik hou van aparte dinge en dit is haar tweede huwelijk en wil dat ze het speciaal is want ze hebben best wel moeilijke tijd achter de rug.

2. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Nouw meiden fijne dag ik ben er vandoor moeders is er en ga zo nog even de stad in teras pakken met me vriendin

Tot vanaaf

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Bye Dunchan! Veel plezier vandaag!

4. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    help meiden ik zit met een dilemma:

we hebben vrienden belooft dat we vd zomer 2/3 weken op hun huis zouden passen, we willen ook super graag maar nu we zwanger zijn is het wel zo verstandig? ben 25 weken dus kan gemakkelijk aar weet nu natuurlijk niet hoe ik me dan voel?
    het is ook de lkaatste vak van samen dus ook weer bijzonder.

wat zouden jullie doen?

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Het ligt er helemaal aan waar ze wonen, of je het zelf ook leuk gaat vinden etc...
    Wij gaan wanneer ik 30 weken zwanger ben nog even naar Turkije. :) Even er uit... lijkt me heerlijk. :)

Kun je niet alleen de plantjes water geven enz...

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Knarboor: wat wil je zelf?
    Ga je liever met je man op vakantie, dan moet je dat gewoon doen.
    Op je gevoel afgaan en dan bedoel ik niet je schuldgevoel ;)

@Konijntje: maar hoe ga je het nu doen zonder man dan?

@Dees: buikpijntjes zijn heel normaal!
    Alles moet even zn plekkie vinden.

@Suus: alles is nu lekker schoongespoeld bij je, dus nu kan een eitje zich goed vastpakken!
    Extra goed klussen deze maand :D

Pff ben echt emo :(
    Heb ook al een aantal dagen het gevoel ongi te moeten worden terwijl ik pas op zn vroegst morgen ongi moet worden.
    Temp is ook nog hoog, dus zal morgen niet ongi worden.
    Steekjes bij mn bm/eierstokken.
    Doodmoe en vreselijke honger.
    Je zou er bijna van gaan denken he!
    Maar vrees eerder een cyste dan een zw.
    Maar dat emo gebeuren, pfff word gek van mezelf!

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Balen Dreamer dat je zo emotioneel bent... :( Hopelijk valt t allemaal mee en is t geen cyste.

Knuffel

8. konijntje89

31 mrt 2009
    7
    0
    0
    @Dreamer83
    nu nog niet, maar ik probeer nu al vast meer te weten te komen....
    zodat ik het info verzamel proces al achter de rug heb tegen de tijd dat het zo ver is...

@ desiree1986
    ik weet nog niet helemaal wat de mogelijkheden zijn....
    hoop daarom ook hier een beetje meer info op te doen voor later!

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ dreamer: klote dat je je zo voelt :( hoop dat het snel over is :( en dat het geenn cyste is

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik probeer mezelf al een week er toe te zetten een verslag uit te werken... maar heb echt t concentratievermogen van een goudvis. :( Ik baal echt van mezelf.

Misschien ga ik ff buiten lopen met een collega en dan straks met frisse tegenzin er tegen aan!

xxxxx

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

De wonderen zijn de wereld nog niet uit ;).

Hier net terug van de FA en ze was erg vriendelijk en heeft alles goed uitgelegd en doorgesproken.
    Bloeduitslagen waren allemaal goed, hormonen goed,schildklier goed en geen geslachtziektes(had ook niet anders verwacht :) ).
    Maandag eerst follikelmeeting, daarna ovulatietesten van het ziekenhuis ( weet iemand toevallig of je die zelf moet betalen? ) en in de loop van de week als er een eitje te zien is een samenlevingstest.
    Mocht het deze ronde niet raak zijn, dan volgende maand Clomid.

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hee meiden,

@ dreamer, vervelend dat je zo emo bent. Hopelijk voel je je gauw beter :)

@ knarboor, ik zou gewoon doen wat je zelf het liefste wil! Ik snap best dat je nog even wil genieten van jullie laatste vakantie saampjes. En anders even je dillemma voorleggen aan jullie vrienden. Als het echte vrienden zijn, moeten ze dat wel begrijpen!

@ sam, fijn dat alles in orde was meid! En als het deze ronde niet raak is, beginnen we straks samen aan clomid :)

@ bos, jammer dat je mannetje steeds weg is 's avonds. Begrijp wel dat je liever ff lekker met hem op de bank zit. Gelukkig is de aanslagen tijd bijna voorbij!

@ de rest, sorry had weer eens geen kladblok.. Goh ik was me vanmorgen een partij misselijk! Stond echt op het punt over mijn nek te gaan.. Gelukkig zakte het in de loop van de ochtend wat af na een kopje thee en een broodje.. Blegh! Gisteravond in bed ook opeens zo'n vlaag...

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat goed Sammie! *Debby doet een vreugdedansje voor Sammie*

Wat goed dat jullie geholpen worden. :)

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik lees net op msn dat Katja Schuurman een miskraam heeft gehad. Ze was bijna 12 weken. Sneu he...

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ja, das wel sneu voor haar. Maar niet erger voor haar dan voor ieder ander die het zou overkomen.

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Nee zo bedoel ik het ook niet hoor. Maar meer gewoon dat ze dat nu moet doormaken. Al zijn er natuurlijk heel veel mensen die dat doormaken, maar daar lees je het meestal niet van. Verplaatste me gewoon ff in haar

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi weet ik ook wel meis... Het is voor niemand leuk. Maar in de media lijken ze soms te vergeten dat er niet alleen maar bners in Nederlands leven die dit soort dingen mee maken maar ook gewone burgers... Snap je? Niet kwaad bedoeld hoor... :)

18. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ debby is het nog vol te houden daar? was net op je beebiesite hij is eght leuk en wat een leuk behangt zeg, hebbie al een kinderwagen? want di zag ik er nou net nie tussen aan hahaha

@ rest Was heerlijk op terasje net echt van genoten kom hlmaal tot rust van dit weer en bn me een party vrolijk me vent word er gek van

19. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hooiiii Dames,

hoe gaat alles?
    Hier gaat alles goed!
    Heb net mijn eerst autorijles gehad, zag er zo tegen op! het viel allemaal reuze mee, hebben zelfs al 80 gereden! wahahhaa.. vond het gewoon leuk.. wou nog wel meer!

@sammie
    wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn! moet ook een fijn gevoel zijn.

@emma
    prettig weekend!

@debby
    hup je verslag maken :p..hahaha.. frisse neus halen en lekker zwijmelen met je beeb..:D..
    Jij goudvisje van me..:d.. ik heb er 2, eerder had ik 9. in een groot aquaruim..zooo gezellig.. allemaal verschillende sluierstaarten..:)..wil wel weer een groot aquaruim zoo gezellig.. hihi.

Eigenlijk ben ik de rest ook alweer vergeten! slecht zeg..

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ debby, dat ben ik helemaal met je eens! Maar zo zijn er wel meer dingen die bij bn'ers helemaal in de schijnwerpers staan wat eigenlijk heel krom is..

@ dunchan, wat een lekker weertje he! Ik word er ook altijd heel vrolijk van!

@ matta, nog steeds geen ongi? Goh echt spannend hoor!

Mijn vriend en schoonvader zijn de tuin aan het bestraten. Dus nu is het 1 grote zandbak en de hond vind het geweldig! Hij is lekker aan het rennen en springen en hij gaat er steeds vandoor met de lat waarmee ze het zand glad strijken haha. Tis zo'n gekkie

Deel Deze Pagina