@ Hilli, leuk naar Amsterdam Hoop dat jij het daar ook leuk vindt! Ik weet niet precies wat Facebook is, dus kan het niet goed vergelijken met hyves.. Kijk maar eens op www.hyves.nl
Ik ben geen lid van de hyves, dus dames, tot na het weekend dan! (of tot op het andere forum voor als er daar nog iemand komt)
Niet bij de club aangemeld Ben veel te bang dat er ineens iemand bij komt die mij kent @Hilli: hyves is wel iets anders als facebook, maar is wel een profielensite.
Meiden, Hoe gaat het hier? Nog wat gebeurd? Kan niks teruglezen, want ze hebben alle berichten weer gewist...
Goeiemorgend, Hey Sammie, hoe is het nu met jou? Al een beetje beter? Ik hoop het voor je. Ja idd, alle berichten zijn weg, maar ook alle stemmen voor baby en buik van de maand. Kunnen we nog eens stemmen deze maand.
Idd zucht, ik weet weeral niet meer van welke site mijn banner komt Volgende keer maar even opslagen.
hai meiden, ja er is perongeluk een en ander gewist...balenhe? ik zit in de trein, naar amsterdam. Vanmorgen met manlief over mn cyclus gehad, hij beweerd dat ik altijd roep ik moet ongi worden.. Uitgelegd dat ik het zelf olk niet meer weet.. Ik zit nu volgens mijn eigen berekening op dag 32 , normaal was het 29 a 28 dagen,. Misschien moet ik toch maar eens naar de huisarts, om eens te vragen hoe ik het weer regelmatig kan krijgen.. Weten jullie wanneer de huisarts het serieus neemt? Dit is nu maand 4 na de pil.. Sorry voor mijn lange egoverhaal, maar ik zit er best mee, puur omdat de kinderwens steeds groter wordt... @all wat gaan jullie vandaag doen?
morgen all, zie dat alles weer weg is, kan ik ook niet reageren :s Ga aan het werk fijne dag en een prettig weekend voor degene die vandaag ook al lekker vrij hebben
@ Juffie: ik denk dat de huisarts er nog weinig aan doet, maar je zou het kunnen proberen... heb je er al een testje aan gewaagd? ik ga straks even met een vriendin naar de uitverkoop bij de ruitersportzaak, en vanmiddag met vriendlief laminaat en sierstrips halen voor op de babykamer
@Juffie: Anders moet je zoals een paar andere hier, etos zwanger worden proberen. Of gebruik je die al? Ik moet van 10 uur tot 13 uur werken. Vroeg weekend. Wel lekker. Normaal moest ik van 8 uur tot 14 uur, maar kreeg vanmorgen telefoon dat er twee kindjes hadden afgebeld. Er zijn er vandaag maar 6 en we zijn met 3 begeleidsters, dus we hebben de uren verdeeld.
@ Hilli: dat is lekker zo onverwacht eerder weekend... ik dacht dat het vandaag supermooi weer ging worden, maar het trekt hier steeds meer dicht door de bewolking
hier was het vanochtend al 17 graden en de zon schijnt. Gister was het 22 en hebben we heerlijk in de zon kunnen zitten. Ik heb pas om 5 uur weekend :s
@Stephanie: Ja idd, mag wel meer gebeuren. Hopen dat het snel opklaart. Hier is de zon haar best al goed aan het doen. Gisteren was heel wat minder, veel regen.
@ Ryanne: dan zal het vast snel deze kant op komen op dit moment komt het zonnetje er weer oorzichtig doorheen... gisteren was het hier laat in de middag prachtig weer, de rest van de dag niet zo, maja toen was ik ook gewoon aan t werk..
hai meiden, heerlijk croissantje gegeten op centraal.. Ja lekker weertje he? Ik ben verbaasd, fijn want er is paasmarkt..ff lekker shoppen... ik slik al een tijdje die pillen, voel me iets fitter erdoor, maar ja 2 weken is misschien tekort om de cyclus te kunnen beinvloeden. Testen ga ik nog niet. Wacht tot na pasen, anders is de teleurstelling te groot voor me als het een negatest is. Snap je?
ik begrijp je helemaal juffie: ik hoop dat het gewoon raak is ipv een cyclus die een beetje in de war is
@stephanie, ik zie dat jullie bijna voor een echo moeten... Willen jullie weten wat het wordt? Of wachten jullie gewoon de negen maanden af. Zijn jullie al bezig met de babykamer?