Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

nen ja ach.. hij moet ook werken op zaterdag.. dus is die niet alleen thuis ofzo hoor...

2. gaby1986

ik ben er ook vandoor.. k ga denk ik maar even boodschappen doen want daar heb ik morgen geen tijd voor..en er blijven ineens wat meer mensen eten vanavond..

dus fijne dag nog.. en misschien tot vanavond..

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, lijkt inderdaad een groeispurt!

Fijne middag!

Doeg gaby!

4. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @emma we gaan morgen misschien picknicken ofzow, zondag avond komen mijn ouders eten maandag willen we de babykamer gaan halen en dinsdag gaan we officieel tekenen voor ons huisje :d dus elke dag wel wat, maar gewoon lekker genieten
    en jij? nog iets speciaals gepland voor de paasdagen.. mooi buikje trouwens :D

zal ff de lijst van scheveningen erbij pakken...

meiden die mee willen doen aan de meeting: 8) 18 april

Stephanie partner weet het toch niet
    Kim met partner
    Sammie met partner
    Linda met partner
    Agneta
    Nenna met partner
    Debby
    Ryanne zonder partner
    Suus1987 zonder partner
    Gaby zonder partner
    Kristel met partner
    Dreamer met partner

totaal: 12
    mannen: 6

Zaterdag 18 april
    niet:
    wel: Linda85, Agneta, Nenna, Debby, kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Ryanne, kristel,Dreamer

plek waar het gaat gebeuren :D

Scheveningen

14.00 bij een van de strandtenten (moet nog besloten worden welke)

@gaby vervelend die honden, ik zit nu lekker in de tuin met de laptop :D

mijn broertje had trowuens gister nog gebeld :D was echt blij :D en kreeg er tranen van in mijn ogen toen i kzijn stem hoorde echt bizar..

verder zijn we toch weer aan het twijfelen geslagen over de naam.. word waarschijnlijk toch diegene die ik eerst in mijn hoofd had maar dan de korte versie en niet de lange (hoe mijn vriend hem graag gewild had)

oh en de kleine was net echt grappig bezig, moest er gewoon om lachen, heb zo'n belletje voor op je buik te laten hangen en dat deed ik zo rammelen ging die helemaal trappen :d en zag echt mijn buik omhoog gaan op een plekje :D

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, je hebt leuke dagen voor de boeg zie ik! :) Wat schattig dat de kleine reageerde op dat zwangerschapsbelletje! Kan niet wachten om dat zelf eens mee te maken

6. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @nen ja ik hoop het ook voor je, hopelijk is het hartstikke raak deze ronde en word je neital te lang in spanning gehouden want vorige ronde was echt niet leuk :(

heeft iemand nog leuke tips voor te picknicken?? ben ff wat recepten aan het zoeken maar ideeen zijn altijd welkom :D

7. gaby1986

zo boodschappen zijn weer binnen heb nog tijd over haha.. was maar 28 euro kwijt.. dus volgens mij ben ik iets vergeten..

kim: kei leuk, dat je kleintje geageerd op het belletje.. (wil ik ook)

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, nee vorige ronde was ff raar, maarja. Wat lekker is om te maken: wraps ingesmeerd met bieslookkaas (van die philadelphia, maar bijv van Aldi of AH) en zalm en rauwkost. Dan oprollen en in stukken snijden. Mmmjammiee!!

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Oh shit, jij mag natuurlijk liever geen rauwe groente! Sorry :$

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    8 dagen werken is pittig ja maar dat ben ik niet anders gewend. Alleen 3 dagen vrij is wel kort, 5 is lekkerder :D Maar ja 't is ff niet anders.

Hier nog niet ongi geloof ik, ben al ff niet naar de wc geweest. Vanmorgen wat buikpijn en nu af en toe lichtjes, ben benieuwd! Slaapkamer is weer schoon en bed verschoond en wasmachine draait continu... haha droogt lekker buiten. Ben ook even alle jassen aan't wassen. Zal zo even nieuwe aanzetten.

Manlief is hier flink aan't balen dat we geen centjes hebben en niet ff weg kunnen... tja dan baal ik ook!

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ red, welke dag zit je nu op in je cyclus (de banners zijn weer eens weg...)

Jullie mogen onze hond wel een keer lenen hoor haha. Daarmee kun je gratis een leuk dagje weg! (bijv wandelen op het strand :D)

12. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @nen klinkt heerlijk maar vriendlief eet geen kaas en geen zalm en ik mag geen zalm.. rauwe groente eet ik wel gewoon.

@red ik duim voor je meid, het is idd balen als je geen centjes hebt om leuke dingen te doen, wij zitten nu ook ff krap maar picknicken vind ik og wel kunne :D

ga denk ik lekker meloen met seranoham halen en stokbrood en aardappelsalade ofzow.. en chocolade muffins als toetje :D

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, ja sorry ik heb helemaal niet nagedacht bij het eten wat je niet mag als je zwanger bent..

14. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    daar ga je nog wel achterkomen hoor :D ik vind het echt een verschrikking wat je allemaal niet mag eten en drinken maar ja heb het er zeker voor over vind het alleen jammer

15. @ de meet manlief en ik willen ook langskomen.. hopelijk is het dan net zulk weer als vandaag!

@ emma je buik groeit zeker!!

@ picknick voer ik maak altijd van die wraps met kip, saus en sla en ook met tonijn, saus en sla.. mag ook als je zwanger bent gelukkig :)

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, ja je bent dan helaas erg beperkt. Maargoed, wat zijn 9 maanden op je hele leven ;) Ik zou het er ook graag voor over hebben!

Ik moest lachen net! Wij hebben een zwarte kater en die joelt echt als hij gaat vechten. Nu hoorde ik dat gejoel alweer, maar dan heel dichtbij! Dus ik ging kijken. Zie ik boven aan de trap 2 zwarte katers! Een van ons... en een van verderop uit de straat! Haha, dat is zo'n knuffelkont! En die zit vaker hier in de tuin om met onze katten te spelen, maar nu was hij naar binnen gegaan! Dus die maar ff naar buiten gedaan..

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ desiree, leuk dat jullie ook komen! :)

Ik ga ff afwassen. Tot zo!

18. gaby1986

waar kun je nu eigenlijk jullie foto's enzo kijken..?

19. In het fotoalbum? Dan moet je op de naam klikken en dan kan je op fotoalbum klikken.. wel omslachtig helaas.

20. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @desiree gezellig dat jullie ook komen heb het er meteen bij gezet

@nen oh haha grappig zolang ze niks slopen, die kat van mij (bij mijn ouders ) zit ook wel eens bij de buren binnen en vreet het eten op van die andere 2 :D

meiden die mee willen doen aan de meeting: 8) 18 april

Stephanie partner weet het toch niet
    Kim met partner
    Sammie met partner
    Linda met partner
    Agneta
    Nenna met partner
    Debby
    Ryanne zonder partner
    Suus1987 zonder partner
    Gaby waarschijnlijk zonder partner
    Kristel met partner
    Dreamer met partner
    desiree met partner

totaal: 13
    mannen: 7

Zaterdag 18 april
    niet:
    wel: Linda85, Agneta, Nenna, Debby, kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Ryanne, kristel,Dreamer, Desiree

plek waar het gaat gebeuren :D

Scheveningen

14.00 (bij een strandtent, maar nog niet bekend welke)

Deel Deze Pagina