heey meiden, Even korte samevatting van deze dag. Duncan Is vandaag geoppereerd. Het is allemaal goed verlopen. Hij is op dit moment heel ziek van de narcose en heeft heel veel pijn we hopen dat hij snel naar huis mag. Verder hier alles goed. ik heb vanmiddag lkkr op terasje gezeten. Nu zo me bedje in ben helemaal verrot. Hebben jullie lkkr van het mooie weer genoten? Allemaal een heel fijn weekend. Sorry voor dit ego vehaal maar dacht laat even weten.
@juffie: hopenlijk is je cyclus snel op de rit..ik bedoel hopenlijk ben je snel zwanger en duurt je cyclus heel lang wanneer ga je testen? @red: gefeliciteerd met je hogere contracturen (klinkt niet echt lekker zo in de zin ) klote (sorry) dat je ongi bent geworden. knuffel @Debby: van harte gefeliciteerd. wat heb je uitgezocht voor je verjaardag? vervelend van daan zijn oud-tante. en van de eigenaar van je konijn lekker vaag zeg. @sammie: fijn dat je nu goed nieuws hebt gekregen...geeft de mens weer beetje hoop denk ik.. @agneta; nogmaals gefeliciteerd en leuk dat je het goed had zeg...wel je meisje vrij houden he voor mijn zoon @gaby: zo jij bent actief in huis vandaag. kom je morgen bij mij soppen @kim: zoveel dingen moet je toch niet laten staan als je zwanger bent al zeg ik hetzelf...ik mis helemaal niks moet ik zeggen @joma: word het al wat werkelijker nu voor je...fijn dat de test weer erg positief was... @dunchan: geopereerd waaraan (Sorry heb ik ff gemist) hier vandaag ontzettend last van de hooikoorts (kwamen ze nog grasmaaien ook op het werk ) lijkt wel of ik jeukpoeder in mijn neus heb, ik blijf niezen en heb zo'n jeuk aan mijn ogen...maar goed zal nog wel ff blijven... nieuwe schuttig is erg mooi...ze hebben goed gewerkt vandaag de mannen nu gaat mijn pa nog ff de deur maken en dan de rest nog aanpakken (van de tuin) en dan genieten van de tuin...
hey allemaal ff een ego berichtje.. kom net van de sportschool af.. en heb daar mijn bmi weer gemeten.. er zijn er nu 2.1 punten vanaf.. dat betekent dat ik me als het goed is mag aanmelden in het ziekenhuis.. k ga dinsdag meteen bellen en een afspraak maken voor volgende maand.. hejjjj ben echt blij sammie: even een ei dans je voor je..
@gaby: ja ik moet nodig weer een foto maken inderdaad... @dunchan: jee beide nog wel....hoe is dat gekomen...
haha ja maar bos bij het vorige forum had je ook foto's n je foto album.. en hier niet... dunchan: ik hoop dat ze me nu ook willen helpen.. k kan niet wachten .. en is dat joue vriend/man die de enkelbanden gescheurd heeft?
klopt..vind het nu zo onhandig die foto's (weet niet eens hoe het moet eigenlijk heb ik me er nog niet in verdiept...) zal weer ff een banner maken.
oh okeej.. er zijn in de tussentijd dat ik niet ben geweest zoveel nieuwe bij gekomen.. haha k hou da niet meer bij joh..
ha meiden ik ben flink wezen shoppen vandaag pas weinig kleren meer dus moest echt iets hebben! en heb schoenen gekocht van 139 euro (schaam me) maar waren zo onwijs gaaf, wil jullie fijne dagen toewensen en tot snel misselijkheid is redelijk over dus voel me gelijk stuk beter!
dunchan: dat is de moeite zeg een jaar... ik ga ervandoor..ben aardig gesloopt...en kan niet echt uitslapen morgen...moet om negen uur in de garage zijn want mijn stootstrips waren losgelaten maandag toen ik mijn auto ging wassen. morgen gaan ze ze er opnieuw opplakken maar ga eerst ff flink aan de dampo anders denk ik dat ik 100 keer wakker word want alles zit potdicht...tot morgen dames...duimen jullie mee voor nog zo'n mooie dag morgen....
bos:duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim slaap lekker bos