Ik drink alleen thee, lust geen koffie. Wel koffie verkeerd met veel zoetjes. Maar ik krijg de laatste tijd last van mn maag dus hoe lekker ik t ook vind geen koffie verkeerd meer voor mij
haha maakt neit uit ga je toch geen sorry voor zegge over dieren gesproken heb ook fotoje van me hondj erin gezet.. is wel al overleden dus heeft nooit in dit huis gewoond maar toch en nu gebruik ik me verstand geen hondje of poesje te kopen wil wel graag maar ik denk slim na
Wat een liefje. Waarom geen hond of kat erbij? Hier geen hond, heb er wel een maar bij mn ouders. We hebben wel 2 katten samen.
nou geen hondd of kat ivm je weet nooit wat zo'n beesjte met kinderen/baby's doet.. En aangezien we toch nog een kleine willen en alysia ook nog kruipt loopt alles doet vind ik niet zo lekker met al die haren en wil alleen een golden retriever als hond dus vandaar veiligheid voor de kids voor alles
Wij gaan binnekort nog een kat erbij nemen, een rood katertje het liefst! Zo lief! En ja met de belastingdienst klopt over dat betalen, stelletje *&%$ zijn het.. :x FF panda toevoegen aan hyves. hihi
maar als ik iedereen zo bekijk zijn jullie allemaal behoorlijk normaal van postuur...vind ik mezelf dik bij ....
haha sammii ik ben dde zwaarste hier let maar op desireee waar doe jij altijd shoppen zuidplein of de koopgoot ?
haha ik haat winkelen maar toch dan eerder nog zuidplein dadn de koopgoot kan niet tegen drukte namelijk
Nou eigenlijk Alexandrium dat is zo dichtbij hier.. zo nu en dan stad. Zuidplein niet meer ging ik vroeger heen toen woonde in in Barendrecht.
Mijn vriend en ik werken nu fulltime, en wonen op een flat. Geen optie voor een hond. Ja die haren zijn vresleijk, maar kwestie van veel t huishouden doen. Hij wilde trouwens al naar een nieuwe woning kijken omdat de flat net ruim genoeg is voor 2. Ik ben nu weer normaal van postuur, mijn bmi is 22,6 Is een hele tijd 27 geweest, te zwaar dus.
okee dan heb jij dus heel dicht bij mij gewoond heb altijd in heinenoord gewoond en alexandrium schijnt inderdaad super te zijn de winkels bene r zelf nog nooit geweest schijnt best vaak druk te zijn en kan ik slecht tegen helaas
Ik had 2 weekenden geleden een fotoshoot in rotterdam! Na afloop de stad in geweest. Leuke stad zeg! Vooral de uitgaansgelegenheden deden me denken aan sex in the city
@ Meisje, Ja ik heb al een baby kamer. Moet de foto's nog even bijwerken er is al weer het een en ander veranderd