bos: haha we hebben de tijd vandaag nou ben er ff (in de zin van even heel lang) vandoor tot straks x
veel plezier zijn er nog mensen die geen plannen hebben vandaag? mijn vriend gaat zo naar de voetbal namelijk (krijg wel visite hoor vanmiddag) dus ik heb gewoon tijd om te kletsen hier maar vind het niet zo gezellig in mijn uppie...
@ Bos: Ik ben nog , wij hebben geen plannen voor vandaag krijgen ook niemand op visite ofsow, we zien wel wat de dag ons brengt
beter... ik heb altijd zo'n hekel aan die verplichtingen he...mijn ma kwam al gister of we nog behoefte hadden aan paasmaaltijd...nope thanks...erg gezellig hoor maar waarom moet het altijd perse met feestdagen...vind een keer komen eten net zo gezellig....normaal deden we altijd een lunch bij mijn schoonouders maar ja dat gaat dit jaar ook niet door ....
ik ben er zo vandoor en vanavond komen mijn ouders eten, maar die zijn nu nog in rotterdam met mijn schoonouders @stephanie gefeliciteerd 20 weekjes lekker he
Veel plezier Kim.. @ Bos: Wij hebben gelukkig geen verplichtingen, mijn moeder en schoonouders gaan ook hun eigen weg en bovendien zijn we gister al even bij mijn schoonouders geweest, dat vind ik wel weer genoeg in 1 weekend
Inderdaad... ik ben een beetje op internet aan het rondneuzen naar positiekleding, mijn 1e positiejeans pas ik namelijk al niet meer
pas je die al niet meer? jee zeg zit er dan verschil in maat ofzo..dacht dat je die dingen altijd tot het eind aan kon....heb je al wat leuks gevonden?
fijne paasdagen all, zometeen ´grote mensen feest´ voor onze verjaardagen alvast dus een hoop voorbereiden. Blij als ik weer aan t werk kan zodat alle verplichtingen achter de rug zijn en ik weer mee kan lezen..
@ Bos: dat dacht ik dus ook alleen heb ik deze broek wel gekocht met het idee dat ik hem niet mijn hele zwangerschap aan zou kunnen... de maat om mijn benen enzo was super maar de buikband zat toen al strak om mijn buik (was toen nog maar net zwanger, maar was uitverkoop dus dacht neem 'm vast mee) nu zit hij bij mijn buik echt veel te strak, niet erg want dan vouw iik hem gewoon om... maar nu wordt hij ook bij mijn benen en mijn heupen te strak, hij zit dus gewoon niet meer lekker helaas... nee nog niks leuks gevonden, vind het ook zo moeilijk, je zit in zo'n tussenperiode qua weer...
@ Ryanne: je bent de eerste die ik hoor zeggen dat ze blij is als ze weer aan het werk kan hihi... veel plezier nog vandaag met het feest...
ryanne: haha heb je het gehad met al deze dagen. stephanie: ja is lastig het dit weer...meer rokjes weer met legging ofzo dan kun je ze straks aan zonder legging...ik zit nu in de fase dat ik de helft van mijn kleding nog wel pas en de andere helft niet...heb nieuwe buikfoto in mijn album gezet voor de nieuwschierige...
Mooi buikje bos begint nu echt te groeien hé... ik pas mijn eigen broeken al bij lange na niet meer... dat ga ik dus ook maar niet meer proberen, probeerde het van de week met een linnen broek maar die stond al ruim 10 cm open ben ook opzoek naar een spijkerrokje idd voor over een legging en straks zonder, maar die krengen zijn echt heel duur, 70 euro voor een rokje pfoe... draag nu veel jurkjes over een legging zit ook lekker en staat leuk maar is allemaal met korte mouwen en om er een vestje overheen te dragen is ook weer zo iets...
Hai allemaal.. ben nu ook nog ff thuis, gaan pas om vijf uur naar me schoonouders voor eten. Vind het best met de feestdagen, ik vind het altijd goed in het weekend, hoef ik tenminste niet te koken en ook niet schoon te maken na het koken @ Stephanie nou ben ik wel benieuwd naar jouw buik! Heb je ergens buikfoto's staan?? Gefeliciteerd met je 20 weken, alweer op de helft! @ Bos jouw buik groeit ook mooi! @ Kim veel plezier vandaag. Waar kan je trouwens leuke zwangerschapskleding kopen? Ik wil alvast een beetje kijken voor een broek, ze worden namelijk een beetje strak al
heej dames.. Ik ben onverwachts thuis.. Hadden vanmorgen paasbrunch bij mijn schoonzus.. daar gingen we optijd weg omdat we naar gaby en joey zouden gaan.. maar dat gaat nu niet door.. dus proberen nu iets te verzinnen wat we kunnen gaan doen.. Iemand een idee? Hoe is het verder met iedereen? Liefs suzanne
Ik vind de feestdagen geweldig Net naar een paasmarkt geweest, was niks aan helaas. Heb al paasontbijt gehad en straks nog gourmetten, heb er zin in @Dees: bij Esprit heb je wel leuke kleren, zijn alleen wel errug duur! @Bos: ik heb alle medicijnen wel gehad, maar kreeg er mega hoofdpijn van. Dan maar liever last van mn ogen en neus Had je al een leuke tekst gevonden voor op een shirtje?
Mag je niet meedoen met monopoly ofso Suus? Naar de bios? Lekker rustig nu! Paasmarkt in de buurt opzoeken? Terrasje pakken?