Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    Emma: inderdaad gewoon goed smeren meer kan je niet doen...als je er gevoelig voor ben krijg je ze toch wel.

gaby: moet je doen is lekker hoor..onze tuin is ook nog lang niet af maar slaapt er niet minder lekker om haha

stephanie: schandalig nog nooit samen naar de bios geweest...zou ik maar eens even snel gaan doen dan..

eten: wij (nou ja ieder apart denk ik) eten soep met stokbrood.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: wij gaan lekker samen gourmetten :D alleen kom ik er net achter dat ik wel lekkere groentes en rauwkost voor mijn vriend heb meegebracht en voor mezelf eigenlijk niets (ik lust dat van hem ook wel maar niet van harte) haha lekker slim... misschien maak ik wel een lekker beslagje er bij zodat ik in mijn pannetje kleine pannekoekjes kan bakken :p
    kan nu toch alles door elkaar eten zonder er ziek van te worden :p

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Steppanie,
    nog nooit?? Wij gaan af en toe, vind het wel leuk. Je bent uit , maar wel een lekker ontspannen avondje :)
    wat leuk dat jullie al zolang hebben. Wij ook bijna 4 jaar , gaat snel he??

Bowlen moet je idd reserveren denk ik, maar ligt eraan, hier is het nooit zo druk eigenlijk.

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    oeh pannenkoeken, je brengt me op een idee :D die ga ik zo bakken jummie

soep met stokbroodje klinkt ook goed trouwens

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Schandalig hé... dat is hetgeen wat je eigenlijk vaak doet op date, maja wij kenden elkaar al een jaar of 10 voor we iets kregen dus van daten was niet echt sprake :p, maar das geen excuus hoor... we gaan binnenkort gewoon, wil geweest zijn voor de kleine er is, anders moeten we weer oppas regelen :p

hoe denken jullie trouwens over een oppas aan huis voor een avondje weg ofzo??
    ik krijg heel eerlijk gezegd de kriebels als ik eraan denk...

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jemig voel me nou zo oud als jullie vier jaar al lang vinden.. wij hebben bijna acht jaar...

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Hihi krijg er nu ook helemaal trek in in die pannekoekjes :p ga gelijk kijken of ik alle ingredienten in huis heb ;)
    Nee echt serieus nog nooit, ik vind het ook heerlijk om naar de bios te gaan... t is alleen alweer een hele tijd geleden :p 4 jaar alweer idd, time flies when you're having fun ;)

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oppas aan huis vind ik geen probleem maar zou als hij nog zo klein is wel voor een bekende kiezen..misschien als ze ouder zijn naar een vaste oppas ofzo maar voor nu gewoon een bekende of ouders of collega's of vrienden...

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Daar hoef je je niet oud om te voelen :p jullie waren er gewoon vroeg bij ;)

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ja is ook nog niet heel lang, maar het lijjkt zo lang omdat het zo snel gaat vind ik. Voor je het weet zijn er een paar jaartjer verder.

Stephanie, oppas aan huis zou ik liever familie ofzo willen. Wij passen ook wel eens op mijn nichtje, is nu 7,5 maandjes) Maar vreemden zou ik ook de kriebels van krijgen hoor..

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ik bedoelde meer een oppasmeisje van een jaar of 16/17, ik heb ook altijd graag opgepast en nu nog steeds en was ook een jaar of 15 toen ik begon, maar ik moet er toch niet aan denken om mijn kleine frummel achter te laten bij een meisje van een jaar of 16...
    dan bel ik mijn moeder wel, die vind het ook vast geen probleem hihi..

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    een oppasmeisje nee pas als de kids ouder zijn denk ik...

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: denk wel dat je vriend geniet van het voetbal (als hij voor ajax is tenminste)
    hoor net van mijn vriend dat het 5-0 staat en het is nu rust hihih...

Hier ook idd geen oppasmeisje, nu begrijp ik heel goed waarom het toen zo moeilijk was om aan een oppasadres te komen hihi...

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    meiden ik ga ervandoor, even mn hardwerkende vriendje drinken brengen :) Tuin begint er aardig op te lijken.
    En dan even pannekoekjes bakken

fijne avond alvast, en misschien tot straks! doei

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    gelukkig heb ik een vrijgezelle collega die dol is op kids (logisch ook wel he als je in de kinderopvang werkt) waar ik ook prive veel mee om ga en die wil dolgraag oppassen als het moet...en dan over mijn schoonouders, ouders en zus nog maar niet te praten want die willen ook best een keer de kleine te logeer....maar voorlopig blijft mama gewoon lekker thuis hoor :)

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik zou als ik ooit kinderen zou hebben.. gewoon mijn ouders vragen of schoonouders... hebben hier ook zussen genoeg.. dus ook geen probleem... genoeg oppas keuze hier..
    wij zijn trouwens ook al lang bij elkaar...16 maanden is toch al heel wat :D .. haha...

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha 16 maanden =D> als ik het mijne omreken in maanden kom ik op 96 maanden haha heb je nog ff te gaan meid maar ons haal je niet meer in hoor (hoop ik) [-o<

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: toch pannekoeken :p eet smakelijk en misschien tot vanavond...

@ Bos: ja dat is idd een fijner idee...

@ Gaby: 16 maanden is idd al heel wat hoor :D, dat scheelt als je een grote familie hebt...
    hier alleen een zwager maar daar laat ik mijn kind voor geen goud achter...
    maar gelukkig wel vrienden, kennissen en andere familie die op kunnen en willen passen :D

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

is best raar bij ons.. we hebben 16 maanden.. we wonen al 14 maanden samen.. en zijn volgende maand al 1 jaar dus 12 maanden bezig om zwanger te worde...klinkt misschien een beetje snel allemaal.. of niej..

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    klinkt erg snel in mijn oren maar ja als jullie je er goed bij voelen wie zijn andere dan om te zeggen dat het snel gaat....

Deel Deze Pagina