ik heb ook wel wat te doen.. staat me nog steeds een grote wasmand aan te kijken die nog gvouwen moet worden .. haha maar heb geen zin in..
bij mij ook en moet de konijnen nog verschonen en wil een beetje de lente in huis halen, maar ga eerst maar ff kiwi's eten krijg ik misschien energie van
zo kiwi's zijn op...ga toch maar ff de konijnen doen...en proberen niet weer op de bank te ploffen tot ik alles gedaan heb wat ik wil doen..
Zo even de tafel gedekt voor het avondmaal hihi... en mijn beslagje voor de pannekoekjes... vriendlief gaat er een appeltje bij snijden, die vond het ook wel een goed idee @ Gaby: ik ben het helemaal met bos eens... @ Bos: lekker lui doen hoor als je er zin in hebt... hier wacht ook van alles maar wij zijn te lui vandaag hihi...
Ik kom ook weer ff langs. Iemand nog wat gehoord van Debby? Kan me voorstellen dat ze in spanning zit. @Kristel, vervelend zeg die dromen! @Gaby, veel plezier vanavond! @Bos, succes he mooie buik! Wij hebben ook niet echt wat bijzonders gedaan vandaag. 2x naar de kerk geweest en vanmiddag even langs m'n schoonouders en net broodjes gegeten. Misschien straks nog even wandelen of fietsen, ff alle paaseitjes eraf werken. Echt een ramp hier, 'k had gister 2 zakjes gekocht en ze waren gisteravond op een paar na al op.
bos goed zo... jij geeft het goede voorbeeld.. maar ik ga hem niet volgen.. mijn was komt een andere keer wel weer..
Ben 'k er even niet, kletsen jullie een aantal pagina's erbij Wij gaan beenham, sla en aardappel schijfjes eten (als het me lukt ) heb totaal nog geen eetlust maar moet toch wat eten. Wij zijn bijna 5 jaar samen.
Nou meiden, ik ben er vantussen wij gaan lekker gourmetten... misschien tot vananvond en anders tot morgen (heerlijk zo'n extra dagje weekend ) Doei doei eet smakelijk allemaal