jepz en 'k weet niet wat ik er aan moet doen. 'k Kan 'm toch niet blijven behandelen dan werkt 't straks helemaal niet meer. Morgen z'n kussen en mandje maar weer even wassen.
zo hier 3 wasmanden opgevouwen....vaatwasser uitgeruimd...konijnen verschoond...lente in huis gehaald en de zolder opgeruimd..misschien kan ik vriendlief nog strikken om vast de babykamer leeg te halen nu er weer plek is op zolder... @red: jee jij klinkt altijd zo actief met je fietsen en wandelen....vervelend dat je hond vlooien heeft...zou toch behandelen anders gaat het helemaal niet over denk ik @gaby: fijne avond...
We hebben 'm volgens mij behandeld met frontline spray. Maar 'k geloof dat er minimaal 4 wk tussen moet zitten. 'k Ga er ook vandoor en sluit de laptop gelijk af. ff de hond uitlaten enzo en nog langs de buren. 'k Wil ook op tijd op bed, moet vannacht weer op wacht. 'k Hoop zo dat ze pas morgenmiddag ofzo bellen. Zie 't s nachts niet zo zitten omdat ik nu veel moet werken en echt moet bijtanken als ik 's nachts een bevalling heb gehad. En morgenvroeg hebben we wat gepland... naja we zien 't wel. Wow goed bezig bos!! Fijne avond!
@Bos: goed bezig geweest hoor @ red: Balen van je hond, misschien een keer frontline pipetjes proberen, die schijnen effectiever te werken als frontline spray... Hier heerlijk gegeten, zit alleen nokkie vol haha... nu lekker uitbuiken op de bank...
iedereen fijne avond...ik ga ook afsluiten...babykamer gaan we morgen leeghalen hij zei het gelijk zelf maar heb geen zin meer vanavond dus doen we morgen. wil eerst ff dweilen enzo op zolder anders gebeurt het weer half als we het nu doen...neem ik er liever de tijd voor morgen (hopenlijk morgen meer energie als de afgelopen dagen)
Hai meiden, Ik heb vandaag gegeten bij mn schoonzus en kids. Erg gezellig, maar wel een beetje er op gelet met rauw vlees. Ik drink de hele week al geen alcohol meer, want de ongi blijft uit! Nog steeds van die idiote krampjes.
@ Stephanie, Vorige maand ging het ook niet goed.. toen werd ik na 34 dagen cyclus ongi. Maar deze maand is het anders, ik heb dit echt nog nooit meegemaakt.. Sinds dinsdag heb ik al ongi krampjes maar er komt niets:S Dus heel vreemd.. Vorige maand had ik eerst een hele lichte bloeding en daarna zeer heftig.. daar zat nog weer 3 dagen tussen.. Ik ga zoiezo maar ff contact op nemen met de huisarts, want het loopt gewoon niet lekker.. Maart was poging 3, maar het is nog niet zwaar serieus klussen.. We letten er wel op dat we een beetje 3 a 2 keer klussen per week, maar de druk is er nog niet.. @ ALL wat hebben jullie vandaag zoal uitgespookt? En wat gaan jullie morgen doen?!
@ Juffie: Aha... nou ben benieuwd dan... hoop voor je dat het raak is... wij hebben vandaag een beetje bankgehangen, en dat doen we nu nog steeds haha en morgen moet ik de paardjes weer doen en gaan we even naar de braderie
@ Stephanie zit jij ook zo vol van het eten? Hier paste er niks meer bij! Je beebiesite is trouwens mooi en veel leuke foto's Hier ook uitbuiken! @ Bos jij bent een goed voorbeeld! Ik moet ook nog twee konijnenkooien verschonen, kan jouw hulp wel gebruiken @ Red balen dat je hond vlooien heeft! Is er niet een wat sterker middel verkrijgbaar? Hij moet er toch vanaf komen. @ Juffie wel spannend al dus je zit nog niet op je NOD?? Houd er wel rekening mee dat soms ook gewoon iedere cyclus anders kan zijn.. hoeft niks te betekenen. Kan wel natuurlijk. Ik ga nu ff handdoeken opvouwen en strijken.. super
@desiree, Normaal was mn cyclus 29 dagen (jan en feb) het was toen redelijk normaal.. Ben begin dec met de pil gestopt.. Idd het hoeft nog niets te betekenen en daarom wacht ik tot dinsdag af, dan ben ik ruim over mn NOD heen.. Ik heb afgelopen dinsdag als NOD aangehouden (dag 29), en als uitloopdata ook aankomende dinsdag.. Heb ook tegen manlief gezegd dat ik woensdag een testje waag.. Ik zou het wel heel leuk vinden als ik zwanger ben.. Dan zouden we het bekend maken aan demensen als we een housewarmingparty geven Maar ja das dus ff afwachten Ik heb net een leuk jurkje besteld via Wehkamp.nl, ik heb hem al in het rood en zwart, nu ook in het paars besteld, was een koopje Ze zitten zo comfi, lekker lang en staan mooi Woensdag kan ik hem ophalen
@ Stephanie, Nee heb de link niet meer, haha.. ik zal morgen de link voor jullie plaatsen. Ik heb trouwens bij de gezochtadvertenties een advertentie gezet. Ik ben op zoek naar het boek: Het grote wonder.... Ik wil dolgraag eens zien hoe een babytje zich nou ontwikkelt in de buik, lijkt me gaaf Dus als een van jullie hem heeft en er niets mee doet Ik houd me aanbevolen.. Mijn man is trouwens getest op allergien. Hij is allergisch voor huismijt.. Ai ai, we moeten nu speciale hoezen voor ons bed gaan aanschaffen.. We hebben er ook al rekening met de vloer nieuwe huis meegehouden.. Laminaat, kan je makkelijk schoonhouden. Ik had liever een fluffy vloerkleedje maja dat kan niet.
@ Juffie: dat is balen van je man en zijn allergie is een hele vervelende allergie, vriend van mij heeft het ook, als hij op visite is bij iemand met eem stoffen bank wordt ie gek...
BAH!! vanaf wanneer kan je last krijgen van brandend maagzuur door de zwangerschap?? ik heb het nu heel erg, normaal nooit last van...