@suus, ik heb ook een poosje getempt. Bij mijn daalde de tem pook als ik laat of slecht sliep. Dus kan daar wel van komen denk ik ja... vakantie, wij zijn net naar antwerpen geweest. Verder gaan we misschien nog een weekje weg. iets op het laatste moment ofzo haha Ik ben al helemaal klaar om te gaan, maar moet nog zo lang wachten.. word er zenuwachtig van haha. hoop dat we mooie fototjes meekrijgen
Jep zaterdag is de meeting al... ik denk het wel, maar vind t spannend. En ik moet dan alleen gaan, zonder m'n hondje want die kan wel eens lelijk doen tegen andere honden.
die van mij is alleen een kreng als die niet aan de andere hond mag snuffelen.. maarja.. moet zeker weten dat ze op strand mogen... en rachel zei dat het niet mocht overal.. heb wel echt zin in zaterdag.. moet ik misschien nog iemand oppikken?? wij komen langs best veel plaatsen
hihihi je zou mij in IJsselstein op kunnen halen dan ben je maar 1 minuut langer onderweg zag ik op de routeplanner.
Hoi allemaal.. heb alles gelezen maar geen puf om op alles te reageren hoor me keelpijn is al een heel stuk minder maar ben nog wel onwijs moe en gaar! En volgens mij heb ik nu ook last van hooikoorts: me ogen prikken, neus kriebelt, ben snotterig en aan het niezen.. geweldig! Vanmorgen voor de gein nog eens een zwangerschapstest gedaan, eerst kwam de teststreep tevoorschijn en toen pas de controlestreep.. was gelukkig nog steeds vet positief gelukkig. En gelukkig is het bijna vrijdag ooh ik kan niet wachten.. vandaag gelukkig 6 weken zwanger hopelijk vliegt de tijd dat ik eidenlijk 12 weken ben ghihi. Volgens mij wonen er geen andere mensen in Noord-Holland anders hadden jullie kunnen meerijden (maar is toch niet zo) we gaan over de A9-A5-A4-A12. @ alle meiden die op vakantie gaan.. heerlijk zeg! Wij gaan ook nog wel eind juni, waarschijnlijk naar Frankrijk. @ suus als ik vroeger opstond dan normaal was mijn temp lager en als ik later opstond hoger.. bij minder slapen ook lager.. maar ach je zit nog boven de coverline morgen gaat ie vast weer omhoog. @ bos ben jaloers op jouw broodje gezond, lekker zeg..
@debby: ik kan je wel ophalen.. kan je bij lindsey achterin kan nou niet heel veel mensen ophalen.. omdat lindsey in de kinderstoel mee gaat
hihihi t zou wel een stok achter de deur zijn voor mij anders ben ik bang dat ik het af laat weten. Je hoort mijn definitieve besluit nog. Ik pb je dan wel...
oke is goed.. maar dan hoef je in ieder geval niet alleen in de auto gezelliger en voor mij maar een kleine moeite
hoi hoi Heb bijna alles trg gelezen maar ga niet op alles reageren omdat ik het met de iPhone typ en nu bij de kapper zit We hebben vanochtend getekend dus nu is alles officieel rond ben blij dat het achter de rug is want het was me wat allemaal @ emma Het kamertje is creme en heet kyan henbben het bij leen bakker gekocht daar stond toe in het boekje Gister aan begonnen maar nog niet heel ver gekomen misschien vanmiddag nog ff eraan werken Staat voor zaterdag de plek nu vast ( strandtent zeezicht) dan weet ik dat namelijk en kan ik ff bellen want misschien is het wel heel druk en we willen toch ff wat drinken denk ik of niet??
Het is altijd fijn om niet alleen ergens heen te moeten... dan is die stap zo groot. Ben nu al blij met je! @ Kim: Wat lekker dat nu alles geregeld is! Ga je iets bijzonders met je haar doen? Ik ben 1 1/2 week geweest maar t zit echt niet naar m'n zin. Zow stom! Neem lekker de tijd voor t kamertje, anders is het ook maar af...
we gaan dan toch gewoon wat drinken en lekker over het strand banjeren.. En voor degene die achteraf nog willen eten of drinken kan dat toch alsnog ik hoef niks te plannen we zien wel alleen rijdenwe met z'n drieen ( ryanne ) dus weet niet wat zij wil maar wij moeten ook weer2 uur trg rijden dus zullen het niet super laat maken @ ryanne zullen we met de fiat gaan van mijn ouders want frank wil wel zelf rijden als je het goed vind Ik ga de puntjes laten knippen en achter een laag erin weer dan zit er weer wat meer folume in als het stijl is
Dat had ik ook laten doen... nou het leek wel of ik was weggelopen uit een stripboek van Jan, Jans en de kinderen...