Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: ik heb je NOD aangehouden en je dus 2 dagen verder dan Dees gezet.
    We horen vanzelf wel of het klopt of niet ;)
    En 3+ op de digi betekend minimaal 6 weken toch?

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

smaakte je broodje wel Bos?

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

schiet dat beest neer ;) ik ga zo ff lekker fietsen.. Ik had me vanmorgen ziek gemeld.. Meteen om 9 uur naar de etos hahah!
    Het is heerlijk weer he?

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Ik mag op 26 april.

Bos,

Vrij/za en zo avond geklust en zo/ma ei...

Vind trouwens wel dat de FA niet kan inschatten...
    Eerst dacht ze dat mijn ei maandag 19mm op springen stond..
    Vervolgens zei ze vrijdag 26mm dat hij uiterlijk zaterdag ochtend moet springen en vervolgens word het zondag/maandag...

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Tis indd lekker.. in de zon dan. Nog een uurtje en dan word ik weer vrijgelaten. :p

6. juffie2008

Nee minimaal 5 weken volgens mij.. dat zou dan ook goed kloppen met 9 maart ;)
    In ieder geval 5 mei is de echo nou prima, dan zien we het allemaal wel toch?
    Ik hoop dat het gewoon goed gaat thats all, en pas na de echo ga ik me echt aan het idee vastpinnen.. lol nu zit mn man me wel te pesten maar ja we zeggen ook tegen elkaar het is zoo pril. We moeten realistisch blijven!

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: ja heb mijn broodje nu twee keer gegeten :( ...de eerste keer was hij lekker ja ;) tweede keer niet....

@juffie: heb je je ziek gemeld omdat je misselijk bent of waar heb je last van? voel je je wel fit genoeg om te fietsen dan...

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    sammie: klinkt goed...hopenlijk is je ei oppie toppie...

9. @ Bos gatver!! Bah, ik durf nu ook niet meer naar buiten.. ranzig zeg.

@ Juffie neem gewoon de datum van je laatste menstruatie en dan heb je een datum.. reken je met een 28 daagse cyclus dan kan je een banner nemen en het zal wel ongeveer kloppen (een paar dagen verschil kan wel). Het is toch leuk om een zwangerschapsbanner te hebben? Nu snappen we die misselijkheid van jou wel.

@ Sammie ik hoop zo dat het een goede eisprong was.. wel mooi geklust dan.. ik ga duimen dat het raak is! [-o<

@ Dreamer 3+ is 5 weken of verder.. maar die kreeg ik ook al toen ik 4w4d was.

bah.. herinner me net ineens dat ik morgenochtend een gastro (maagonderzoek) heb.. mag na het avondeten niet meer eten en drinken, dus dat ben ik nu aan het doen :D gelukkig is mijn eetlust weer helemaal terug!

10. juffie2008

Ik was vannacht weer ontzettend misselijk en vanmorgen nog niet ongi (dag 36) ik dacht nu ga ik eerst naar die etos toe! Hahah dus ja heb me ziek gemeld en gezegd dat ik buikpijn had (lieg ik niet ;))

Ik belde om half 12 om te zeggen dat ik er morgen weer ben mn directeur meteen je bent toch niet??? Echt hoor!! zeg ik met mn domme kop: geen commentaar hahah

Het was niet regelmatig nouja jan en feb wel maar maart was problematisch daarom twijfel ik of ik toen al niet zwanger ben geraakt, dat zei ik ook net tegen de verloskundige.. We houden nu toch de laatste NOD datum 9 maart aan en dan zien we het wel op de echo...

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    een gastro?? moet je mij toch ff uitleggen wat dat is (kom ik nu heel dom over?)

12. net bijgezet, een maagonderzoek is dat

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: ik snap hem...was je ongi dan weinig vorige keer? ach je komt er vanzelf achter op de echo...zou leuke verrassing zijn als je verder bent maar zou er niet vanuit gaan als ik jouw was...

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh oke...heb je dat vaker dan en waarom als ik vragen mag?

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    (jee ik kom wel heel nieuwschierig over vandaag of niet?)

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nee hoor, lijkt maar zo 8) :)

17. juffie2008

Heb je dan chronisch last van je maag desiree? Of komt het door de zwangerschap?
    Ach bos maakt toch niet uit? Beter nieuwsgierig dan ongezellig ;)

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    mm zit ik net een heel verhaal te typen, is het weer weg....

@juffie geweldig meis, wat een super neiuws!
    Kom maar op met die banner nu he!
    Doe gewoon een gok, veranderen kun je hem altijd nog na je echo!

@sammie, fijn dat je ei nu goed is geweest tch, met dat klussen zit het wel goed, daar kan het deze keer niet aan liggen!
    Heb ej al je telfonische afspraak gehad?

@desiree, he bah een gastroscopie, is dit je eerste of heb je dit al vaker gehad?
    ik heb er wel eens bij een mee mogen kijken toen ik als vepleegkundige in het ziekenhuis werkte, maar vond het heel akelig, was echt geen pretje voor die man!

19. Ik loop bij de internist en die wilde dat ik zo'n onderzoek zou krijgen.. eerst maag en dan later misschien ook nog een darmonderzoek :confused: . Ik heb al heel lang maagklachten/pijnen inderdaad en ben vaak misselijk, al jaren. Sinds de zwangerschap wel iets minder. Daarom dat onderzoek, en mag geen roesje helaas, dat mag niet in de zwangerschap.
    Dit is mijn eerste gastroscopie sterretje en idd geen pretje, die slang met camera inslikken :( .

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ster,

Kom je net weer uit je bed rollen :)

Deel Deze Pagina