Nee me verstand is gedaalt tot een heel laag iq geloof ik.... Sorry Maar wel fijn dat de uitslag zo positief was, toch een eitje!!!!!
Hallo allemaal!!! Ik ben er ook weer eens haha. MOet nog 30 pagina's bijlezen!! Maar ga zo eerst boodschappen doen & hardloopschoenen kopen. Vriendlief en ik gaan samen hardlopen xxx
@desiree, wil je niet bang maken hoor, maar heb met je te doen, zeker zonder roesje! Hoop dat je niet al te veel last hebt nog van je misselijkheid, want dat lijkt me geen goed bijkomend iets hoor! Probeer er rustig onder te blijven, dan valt het het meeste mee denk ik! Ik hoop dat een endoscopie je bespaart blijft trouwens!
Kijk we kunnen zien we de echte die hard hier is, ik zou er voor in mijn broek piesen hoor en er erg tegenop zien! Dit moet je wel hoop geven he dees!
@ Nen succes met teruglezen (het is een hoop..) Ik weet niet of een roesje nou echt verlicht, maar ja ik bijt me er wel doorheen, wil het onderzoek toch hebben.. wil weten of er iets is met me maag!! Sammie heeft volgens mij ongeveer alle bestaande onderzoeken gehad.. dan wordt je wel diehard vanzelf denk ik..
Het voelt niet fijn, maar zolang je rustig blijft doorademen, goed slikken en luisteren naar de instructies voel je er weinig van.
Nee weet het meis, het is ook hartstikke klote dat je die telkens hebt moeten doen.. en dat oor he.. nee het is niks.
Bedoel je mijn loopoor KNO wil er nog steeds niks aan doen... Dus blijf ik er wel mee lopen. Ben niet de enige toch Dees....
Ja idd je loopoor! En die stomme KNO arts! Ik loop ook nog bij de KNO, heb eerst 40 soorten druppels gehad en krijg nou binnenkort een gehoortest. Schijn best wel een slecht gehoor te hebben. Ik ben zaterdag in ieder geval niet de enige dove
jemig heb ik toch nooit geweten dat je hoofdpijn kan krijgen van een blaasontsteking maar dat lees ik net op internet...dacht dat mijn hoofdpijn er toch niks mee te maken had maar toch wel...vandaar dat het misschien al wat minder word nu ik die antibiotica slik...een mens is nooit te oud om te leren zo zie je maar weer..
Pffffff......... die mensen om ons heen zullen blij zijn @ Bos nou hopen dat de hoofdpijn ook snel weggaat! En idd een mens blijft zijn/haar hele leven leren
Maar ik doe de pc uit want ga zo boodschappen doen en dekbedovertrek halen bij de blokker die uit de folder. Dat soort hadden we al, maar is het enige tot nu toe dat niet pukkelt.