Doei sammie, fijne middag nog. @ Bos bereid je idd maar erop voor Ik ben de toekomstige babykamer een beetje aan het uitmesten, het was daar echt een teringbende zeg daar gooide ik al me rommel neer.. moet wel weer voor alles een nieuw plekkie vinden, maar ja, dat had toch al moeten gebeuren
haha ik ga niet mee hoor dees dus ik krijg geen zere keel van het schreeuwen...goed bezig met je opruimen...
Nouu Bos waarom ga je nou niet mee Succes bij de fysio! Dan ga ik maar boven weer verder opruimen.. en gelijk stofzuigen. Moet toch gebeuren. Daarna lekker friends kijken als beloning voor mezelf .
Hooii Dames, nou hier ook goed nieuws! Ik heb mijn examen gehaald met 88 %... OLE..!!! Heb het gevierd met een passoa jus en tortilla chips met kaas en bitterballen..hihi.. Ben zooo blij.. dat scheelt een hele hoop. Verder ben ik wweer alleen en ga ik vannavond weer eens zwemmen, si echt lang geleden! @juffie GEFELICITEEERDD...!!!!! @sammie Yes, actie!!! nou snel zwanger worden!! ben benieuwd wat mijn cycles me brengt! @debby owhhh heerlijk vakantie.. ik moet nog even wachten!! idd geval alsvast veel plezier! @Mik fijn dat nu alles rond is toch?? Hoe is het met je broertje?? Mooi kinderkamertje hoor.. @dees Gauw beter worden! @de rest ga even weer terug lezen.. volgens mij vergeet ik een hoop!!
@sammie Pukkelt????? @alle dove!! Is maar goed dat ik oook niet mee ga.. gehehe.. mijn oor zit nu zo vol als ik weet niet wat.. denk dat ik maar even een afsprak ga maken bij de dokter!! om ze uit te laten spuiten!
Anders kletsen jullie ook ff wat minder zeg... pfff... haha! @juffie, gefeliciteerd!!! Super zeg!! @Desiree, sterkte morgen! @bos, beterschap! ff lekker uitzieken daar he! @Matta, gefeliciteerd!!! Super zeg!! @Nen, goed bezig zeg!!! Ben weer in Friesland aan't werk @Debby, mooi zeg 't kamertje!! Lekker bijna op vakantie! @Sterretje, wat belachelijk ja! 'k Werd om 5 uur m'n bed uitgebeld Kindje was al geboren, 2e. Weer een hele snelle bevalling. Aardige mensen. Krijg morgen een collega mee die op therapeutische basis werkt. 4 dagen van 5 uur per dag. 'k Moet t/m maandag, zorg is t/m dinsdag maar waarschijnlijk verdeel ik de uren over 7 dagen als alles goed gaat. Anders moet er voor 1 dag een collega komen en nu ik al veel moet werken, ga ik niet een dag langer door anders werk ik mezelf over de kop. Net thuis... pfff 9,5 uur gewerkt. Nu even bijkomen. Eten bij de buren dus hoeven niet te koken. 'k Heb al honger dus hoop dat 't niet te lang duurt!
@redd ppfff man.. wat een lange dagen zeg!!! heel knap dat je dat doet.. heeft je man al iets gehoord van de tnt??? Hoop dat hij snel aan de bak kan!
@red: zo jij hebt er een lekker dagje op zitten...laat je maar verwennen door de buren hoor vanavond hoef jij lekker niet te koken.. @matta; gefeliciteerd met je diploma en veel plezier met zwemmen vanavond.. @dees: doe je wel rustig aan anders ben je straks weer beroerd. sorry dat ik niet mee ga maar is niks voor mij hoor sla toch dicht met een stel 'vreemden'. Fysio heeft weer gekraakt en gemasseerd...vriendlief is ook al thuis dus die kan mooi zo koken...blijf morgen nog maar een dagje thuis in de hoop dat de hoofdpijn donderdag helemaal weg is..(is nu al wat minder gelukkig)
Ben er weer!!! Matta, Ja van die harde pluisjes aan het dekbed.. We volgen alle wasadviezen op, en niks helpt. Red, Wat maak jij lange dagen! pfff.
sammie: doe je je dekbedhoes ook in de droger of niet? wij hebben namelijk nooit last van harde pluisjes en bij mij gaat hij altijd de droger in (misschien helpt het?)
sammie: leuk dat je het hebt verteld aan je schoonouders. hillie: eindelijk begonnen juffie: gefeliciteerd! bos: balen van die blaasontsteking desiree: wat een naar onderzoek zeg matta: gefeliciteerd met het behalen van je examen debby: had gehoord dat je zaterdag met suus en mij mee rijd leuk gezellig als ik iemand vergeet sorry... ik ga denk ik maar soep ofzo eten.. heb niet echt honger..en moet ook nog sporten straks ik ga nu even kpn bellen.. ze hebben 39.95 afgeschreven.. en we hebben helemaal geen kpn meer :S kei irri.. heb laats al voor 17 euro kpn gebeld.. k blijf aan de gang...zo klaag modus weer ff uit. oj a en ben eindelijk niet mee ongesteld... mocht eens tijd worden.
Zo, heb net schaamteloos een turkse pizza naar binnen gewerkt zo nog even een paar liter drinken, en dan kan ik er weer tegenaan tot morgenochtend Maar ik zit voll nu.. Hier gaat ook altijd alles in de droger.. nooit van die harde pluisjes. @ Bos wel jammer dat je niet meegaat maar als je je niet op je gemak voelt is het ook niks.. ik ben zo'n figuur die bij wijze van nog tegen de lantaarnpaal praat . Dan luister je toch naar al mijn verhalen??? @ Matta heb je weer gladde benen nu? gefeliciteerd nog! Goed hoor! @ Red eet smakelijk bij de buren! Goh wat een goed idee trouwens. Niet koken, niet afwassen.. ideaal. Jammer dat ik een rare homo als buurman heb, dat gaat hier niet werken. En zo vroeg uit je nest gebeld, pff.. Doe maar ff rustig aan.
@Sammie, heb je dan niet van die strijkvrije? Want die gaan idd pluizen. met 100% katoen heb ik er geen last van. Ja 'k maak soms lange dagen.... rest van de week 7 uur op een dag werken. Ik ben hier heeeeel blij!!! Zaten financieel echt heel slecht en nu heb ik voldoende loon gekregen zodat we uit 't rood zijn en genoeg geld hebben voor boodschappen/benzine en zelfs 250 euro overhouden!!! Weer een maand gered en volgende maand zien we wel weer! Whahahah hihi ben echt super blij! Heb zo'n zin om ff te shoppen deze week... misschien dat ik 't ook gewoon ga doen. ff 1 setje voor de zomer ofzo. Heb sinds november praktisch niet meer gewinkeld. Nu gaan we eerst maar 's ff eten @Gaby, succes met sporten! Stom gedoe ja van KPN! Wij hebben dat ook een tijd gehad ging uiteindelijk om 100 euro en heeft een hoop tijd en tel.kosten gekost om dat terug te krijgen.
jee red vind je het niet raar om zo met de maand te leven...lijkt me heel onzeker elke keer of je de maand wel doorkomt en de volgende maand en de maand erop...