Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik bel ziggo er maar meteen achteraan ben toch op dreef nu

2. gaby1986

zo dat hebben we ook weer gehad.. nu de soep nog aanzetten..

3. Bij KPN zijn ze echt dom.. wij hadden altijd problemen met planet internet..
    Ziggo ook al, wat hebben al die maatschappijen met jullie?

@ Red wij staan nog wel lichtelijk in het rood maar ja redden het wel verder.. heb nog genoeg geld om deze maand door te komen. En lijkt me ook wel moeilijk als je iedere maand op iedere cent moet letten.. wij hadden dit keer alleen een duur maandje maar normaal gaat het prima. Moet wel zeggen dat het vaak komt doordat ik met geld kan smijten :oops: daar let ik nu ook wel op, sparen nu voor de baby. Ben gewoon te dol op schoenen kopen :eek: . Koop maar een leuk zomersetje! (of 2, kleding heb je nu eenmaal nodig).

Ik ga ff liggen.. ben moe van het eten.. :)

4. gaby1986

zo ziggo is ook afgehandelt... stelletje sukkels.. jeetje man.. hoe krijg je iemand sjagie... k ben echt zoooooo mega boos geworden aan de telefoon. dat t nu geloof ik wel is overgekomen.. haha..

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dees: rust maar lekker uit vermoeiend he eten haha

@gaby: even tot 10 tellen. diep ademhalen en anders ff een rondje rennen...dan gaat de woede vast over...

6. gaby1986

haha bos. ik ben t al kwijt t is uit mijn systeem haha..

7. gaby1986

eej k zit bijna aan 2000 berichten... weer een mijlpaal hahahahaha

8. gaby1986

dit is mijn 2000 ste berichtje joehoe [​IMG]

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @gaby: je moet je woede zo maar even uitleven in de sportschool

@sammie: Goed zeg dat je ei is geweest :D hopen dat die bevrucht is.. ga heeeeeel hard voor je duimen :D .

@juffie: heel erg gefeliciteerd! ben wel een beetje jaloers hoor.. :( in de 3de ronde al

@bos: gadverdegadver.. bahbah.. dat is vies :p vogelpoep

@desiree: hoop dat het onderzoek mee valt :)

@matta: Ga maar lekker vieren dat je je examen gehaald hebt :D heel erg gefeliciteerd..

@all: ik ben weer klaar met werken.. morgen vrij.. lekker want het word mooi weer..
    Ik ben wel heel bang dat ik niet zwanger ben.. vind deze maand een beetje verspild.. had niet in de gaten dat mijn ei al kwam.. dus alleen zaterdag en dinsdagavond geklust.. en ei dinsdag gehad.. dus niet zo grote kans.. maja. zien het wel.. anders gaan we wel weer verder naar ronde 13. :(

debby: had gehoord dat je zaterdag met suus en mij mee rijd leuk gezellig

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    Waar kan je zien hoeveel berichtjes je hebt gepost ??

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    suus: het zou nog kunnen.. wij hebben het ook maar 2 keer gedaan in de maand dat ik zwanger was...als het goed is net voor mijn ei en er net na (zaterdagavond en zondagochtend) dus als je dicht na je ei klust is er nog kans he...

ja de poep was heeeeeeeeeeeeeeeel vies...

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ow gevonden.. 1426 :p ook best veel :p haha

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    suus: onder je plaatje en naam...

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    is het al negen uur. :) ..dan kan ik naar bed :rolleyes: ben doodop

15. Mijn aantal berichtjes.. weet niet, zit boven de 3000 in ieder geval :p post nogal veel en ook al meer dan een jaar natuurlijk :p

Suus ik ben volgens mij juist zwanger geworden van de keer dat manlief en ik precies op de dag van de eisprong geklust hadden..
    Morgen wordt idd mooi weer, ik ga dan ook lekker naar buiten toe denk ik

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik hoop dan dat dat bij mij ook zo is.. maar ben er heel bang voor.. zie het wel.. kan niet veel anders doen dan hopen

17. En vorige keer toen je zwanger werd toen hadden jullie toch ook niet zoveel geklust?

18. gaby1986

zo suus is bijna klaar om mij op te halen.. en dan gaan we sporten .. dus tot vanavond..

x

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ joma, balen dat je steeds zo beroerd bent. Wel goed dat je test weer zo posi was :)

@ dunchan, vervelend dat je vriend zo beroerd was van de narcose. Gaat het nu weer goed?

@ gaby, wat goed dat je al 2.1 punten bent gezakt op je bmi! Hopelijk kunnen ze jullie gauw helpen in het ziekenhuis :)

@ knarboor, fijn dat je misselijkheid al bijna over is! Kun je écht gaan genieten!

@ dreamer, ik weet idd dat de ovutesten vals positief kunnen zijn met pco, maar ik gebruik ze toch, want vind het wel handig. Tot nu toe elke keer goed mijn ei gehad (gevoeld en posi test). Ik hoop dat het nu ook klopt, want we hebben na mijn ei nog niet echt geklust..

@ agneta, wat een afschuwelijk verhaal van je vriendin en haar hond! Bah zeg, de rillingen lopen over mn rug...

@ hilli, wat spannend dat jullie nu echt gaan beginnen! Leuk hoor :)

@ kristel, jammer als je niet naar de meeting komt. Ik begrijp dat het heel moeilijk is om je katten weg te moeten doen, heb er zelf ook 2 jaar geleden een weg moeten doen vanwege gedragsproblemen. Maar misschien is het juist wel gezellig om dan naar de meeting te komen :) Heb je wat afleiding en merk je thuis ook niet zo dat ze weg zijn...

@ matta, nog van harte meid!

@ bos, mooi buikje!

@ desiree, mooi beginnend buikje :)

@ stephanie, en ook een mooie buik!!

*heeft even een moment van jaloezie...*

@ gemke, welkom!

@ emma, ik ben inderdaad ff niet geweest ;) Had drukke paasdagen!

@ sterretje, wat een gezeik dat ze jullie inschrijving kwijt zijn. Echt een nadeel als je van iemand afhankelijk bent!

@ kim, fijn dat alles officieel rond is voor het huis!

@ juffie, GEFELICITEERDDD!!!!! Wauw, wat een goed nieuws meid! Die babykamer komt er gelijk dus ;)

@ matta, gefeliciteerd met het halen van je examen! Mooie score hoor :)

@ all, zo heeeeheeee eindelijk bijgelezen!!! Vriendlief staat al 20 min klaar in zijn sportoutfit en ik moet me nog omkleden! Dus ik ga als de bliksem omkleden haha en dan gaan we ff hardlopen (trainingsdag 1... dat wordt afziieen!!) Sorry als ik iemand ben vergeten, want ik ging op het laatst erg hard door de pagina's..

LIefs!

20. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    hoi hoi

ik heb nog geen reacties gehad op het voorstel voor zaterdag..

strandtent zeezicht is dat oke om 14.00 uur???? dan kunnen we wat gaan vast zetten

wij hebben de commode in elkaar staan :D nu de rest nog.

morgen naar mijn geboortestad mons (zuid-belgie) om een geboorteregister te halen voor het geregristreerd partnerschap.

Deel Deze Pagina