Hey hey, @Kristel: Mooie buik meid. Wat groeit hij goed hé. @Debby: Jij ook al hoofdpijn, vervelend seg. Kan wel snappen dat je dan echt geen zin hebt om te reageren. Ik hoop trouwens dat mijn borsten ook een beetje groeien als ik zwanger ben Wil ook wel effe een vol decolete @Sterretje: Kunnen ze jullie dan niet bij de verwerkingen van april zetten? Ik weet natuurlijk niet hoe dat werkt, maar het is wel hun schuld en niet die van jullie. @Juffie: Gefeliciteerd !! Goed seg. Al die dagen in spanning gezeten voor niets @Bos: vies! Ik ben zelf nog nooit ondergescheten door een vogel, mag er niet aan denken, jakkes Mijn vriend daarentegen, haha. @Matta: Wow 88%, knap! Veel plezier met het zwemmen vanavond. Ik zou ook wel graag gaan zwemmen, mijn vriend krijg ik niet mee in elk geval. In mijn eentje is ook maar alleen hé. Voor de rest heb ik ook niet echt vriendinnen die graag zwemmen kHeb vroeger wel veel gezwommen, in clubverband, zelfs wedstrijden. @Red: Wat goed seg dat jullie er finacieel weer bovenop zitten. Hopen dat het zo blijft. Als je mannetje een nieuwe job heeft komt alles helemaal in orde. Ben echt blij voor jullie @Nen: Veel plezier met het hardlopen! Ik ben een beetje verbrand van vandaag te 'werken'. Ik heb heel de namiddag met de kinderen buiten gezeten. Ik kwam net tot de conclusie dat ik ook op de NOD - lijst mag vanaf nu Voor ik de pil nam had ik een nette cyclus van 28 dagen, maarja, tis natuurlijk nog even afwachten hoe het nu gaat zijn. Maar als ik een cyclus van 28 dagen neem dan is mijn NOD 11 mei niet? Ben er nog niet zo goed in thuis
hey meiden, Heb bijgelezen maar niet alles onthouden ben echt een zeefhoofd.. @Juffie, ben je zwanger?? gefeliciteerd! @kim, mooi kamertje!! Wij hebben de echo vanmiddag gehad , het duurde maar 10 minuutjes.. ik dacht dat een 20 weken echo veel langer duurde. Hij ging ook heel snel, de beelden bleven niet staan dus wij konden zo snel niet zien wat wat was... en we hebben geen mooie fotos gekregen, eentje war je vaag een ruggegraatje op ziet en 1 van het geslacht , die is wel mooi. Maar het belangrijkste, alles was goed En het is zeker weten een zoontje, vorige keer kregen we geen garantie. We gaan nu toch een pretecho doen, want dit ging zo snel.. Ik zet de foto wel in mn album
ja hè, is niet te missen haha. Tijdens de echo lag hij met het hoofdje bij mn navel haha, daarom voel ik dus steeds trappen in mn blaas De placenta ligt voor bij mij maar ondanks dat voel ik het toch wel duidelijk. Zo ik heb nu pas het eten op haha
Super dat je hem zo goed voelt, kan niet wachten tot ik het ook zelf kan voelen. Maar eerst zwanger raken .
Emma: bij ons duurde hij ook een minuut of 10. wel vervelend dat je niet echt een mooi overzicht hebt zo...heb je het op dvd laten zetten of niet?
@Bos, nee dat kon niet.. wel jammer. Ik dacht dat het zo lang duurde omdat dat bij mn zus ook zo was, die vrouw vertelde precies wat ze nakeek en wat er in beeld was, dat deed onze gyn niet. Maar goed maakt ook niet uit, alles is gewoon goed gelukkig @Sammie, dat duurt vast niet heel lang meer Nog even geduld Jullie allemaal leuke dag gehad ?
Ja alles goed hoor, kheb alleen nogal wat hoofdpijn, maar dat is morgen wel over @Emma: Ik kan er echt niets van maken, van je echo Ik snap er echt nog niets van
Emma: ik kan ook weinig van je echo maken haha. kan bij onze eigen zoon al niet eens zien dat het een zoon word terwijl ze heeft aangewezen waar ik moet kijken haha..hoezo dom in echo's bekijken...maar wel fijn dat het (voor hun en jullie) zo duidelijk is nu...
@Bos: Phew, ben ik toch niet alleen Die van Kristel, met het geslacht van Yentle, daar kon ik wel aan uit. Maar ik weet bij deze echt niet wat, wat is Bovenaan de echo zie ik wel iets, maar vraag me niet wat
haha misschien een piemel. sorry flauw...ach het gaat erom dat hun het zeker weten en dat het gezond is....