hebben jullie een koophuis of een huurhuis? (niet dat het veel uitmaakt hoor gewoon nieuwschierigheid) en hebben jullie geen spaargeld dan?
ligt eraan wat je veel noemt maar wij mogen niet klagen nee...vind het wel belangrijk om wat achter de hand te hebben.
Wij hebben ook wel wat achter de hand, maar dat bestaat wel maar uit 4 cijfers Maar tis genoeg voor als er eens iets moest gebeuren. Hoop ik.
ach als mijn vriend zijn baan kwijt raakt gaat ons spaargeld ook hard hoor...als je alles weet van te voren is het leven ook geen uitdaging meer he...
Das waar. Gewoon genieten van de moment die er is. Uiteindelijk komt alles wel op zijn pootjes terecht. Ik ben ermee weg voor vandaag. Mijn vriend heeft net thee gezet. Gaan samen nog een kommetje drinken en al naar bed. Morgen weer vroeg dag Slaapwel allemaal.
tja als mijn vriend zn baan kwijt is hebben we ook een probleem.. Ik hoop straks ook weer werk te vinden na het verlof
fijne avond nog even hilli, en slaap lekker zo Ik ga ook niet laat, nog even lekker in bad boekje lezen ofzo.
red, was net even buiten dus heb je berichtje gemist.. jij ook lekker slapen zo! Ik ga ook, nog even thee drinken, met logeehondje lopen en dan op bedje Tot morgen!
Red, Waarom staat er overal bij jou verwijderd? Ik ga ook van de pc af en lekker bankhangen. Spreek jullie morgen weer! Welterusten!
Lastig lezen zo met die verwijderde berichten Maar gok dat het over (geen) geld ging? Joh, zolang je geen schulden opbouwt komt het helemaal goed! Straks heeft je man weer een baan en kunnen jullie weer gaan sparen. @Hilli: ik ga je erop zetten meis @Emma: wat balen dat de echo zo vluchtig ging zeg! Maar wel heerlijk om zeker te weten dat alles goed is en het nog steeds een jongetje is Wanneer ga je een pretecho doen? @Matta: gefeliciteerd! @Dees: mag je nu ook geen water ofso meer? Ik zou echt gek worden als ik niks mocht drinken denk. Sterkte alvast morgen! Mij zouden ze onder narcose moeten brengen wil er iets via mn keel naar binnen gaan hoor @Meeting: sja, de pier is wel makkelijk te vinden denk. Maar .. we zullen niet allemaal tegelijk aankomen lijkt me. Als er een paar file hebben onderweg of wat dan ook, dan sta je daar zo een uur te staan. Dat lijkt me ook niet heel fijn. Zeezicht zit zowat aan de pier, dus lijkt me niet te moeilijk te vinden. Wat mij betreft zeezicht dan! Hoop dat ik het trek, toen ik het 2 weken terug probeerde kon ik omkeren omdat het fout ging
NOD lijst April 22: Suus1987, 12e ronde 24: Nhene, 9e ronde 26: Sammie88, 9e ronde 27: Nen87, 6e ronde 27: Matta1986, 4e ronde Mei 05: Gaby1986, 11e ronde 07: Dreamer83, 12e ronde 10: Red88, 7e ronde 11: Hilli, 1e ronde Zwangeren 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje! 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje! 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 prinsje! 08 dec: Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 van een prinsje! 12 dec: Kim3, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 van een prinsje! 18 dec: Emma21, 3e ronde Clomid, uitgerekend 27 augustus 2009 van een prinsje! 21 dec: Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009 12 jan: Agneta, 4e ronde Clomid, uitgerekend 20 september 2009 van een prinsesje! 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 25 jan: Evamariah, 1e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 1 oktober 2009 02 feb: Lovelyjolyn1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 25 feb: Knarboor, 2e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 31 maart: Desiree1986, 19e ronde ZWANGER, uitgerekend 10 december 2009 02 april: Juffie2008, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 december 2009 06 april: Joma87, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 december 2009 Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!