Uhmz hoe gaan we dat doen bij zeezicht? Want je kan moeilijk vragen of ze de hele middag het plekje vrij houden. Ik ben er zowieso optijd. Dus als iemand voor de zekerheid mijn mobielnr wilt om eventueel door te geven als het wat later word oid kan je me pb'en.
Ja ik doe mn best! Als het alsnog weer fout gaat, dan sms ik je wel. Dat warme weer is niet echt bevorderlijk voor wagenziekte natuurlijk
Ik zit aan de paaseitjes Jammie jammieeeeeeee. Sam, als t niet lukt kom ik zondag overdag wel ff bij je langs Of ga je savonds naar huis?
o lekker, ik ben echt zo vreterig de laatste tijd, word nog tonnetje rond haha Nou ga ik ook echt hoor! truste
ik moet trouwens 18 mei om half 2 weer in het ziekenhuis zijn voor een evaluatie gesprek. fijne avond allemaal en tot morgen. x
@sammie nee ik bedoel strandtent zeezicht als verzamelpunt omdat we allemaal van zo'n afstanden komen kan het best zijn dat de een er om half 2 is en de ander pas om kwart over 2 en dan sta je daar, ikzelf ga dan liever even zitten en wachten.. dus lijkt em idd handig als we even bellen en vragen of ze rond 2 uur even een plaats gereserveerd kunnen houden voor wat te drinken. zal vast wel kunnen. @juffie heb ik iets gemist gefeliciteerd meid ik heb net de commode ingeruimd, echt leuk joh al die kleertjes enzo opvouwen zal er binnekort ff een foto van maken. heb trouwens een nieuwe buikfoto check it out!! @gaby lekker gesport.. vind je dat zelf snel?? hopelijk schiet het een beetje op
Goeiemorgen Na een onrustig nachtje vol misselijkheden ben ik er maar uit gegaa.. Ik ben benieuwd hoe het vandaag verloopt op mn werk.. Ik probeer nu al kleine beetjes te eten en venkelthee te drinken.. Alvast voor jullie een fijne dag! En tot een uurtje of 4.. dan spreken we elkaar weer!
Heb m'n bericht verwijderd omdat 't een beetje te persoonlijk was om te laten staan. Ga zo weer aan't werk...had slimmer moeten zijn en gisteravond vroeg moeten gaan slapen ipv 11u want ben nu nog moe. Vanavond maar weer vroeg. Krijg iemand mee in 't gezin die op therapeutische basis werkt. Belde haar gisteren en volgens mij weet ik wie dat is en k weet niet of dat zo'n succes gaat worden... maar goed we zien wel. Fijne dag allemaal!
goeiemorgen @gaby 18 mei.. in het ziekenhuis @juffie dat is minder.veel succes op je werk @red werkse meid ik ga zo naar mons toe weer anderhalf uur in de auto want dat ligt bijna in frankrijk ben benieuwd hoe ik het voor mekaar ga krijgen om mijn geboorteregister te krijgen in het frans whaha kan dus echt geen frans maar ja mijn ouders wouden ook mee dus hopelijk komen we er wel uit. fijne dag allemaal
goedemorgen, kim: ik heb dat extra pas de 18 de gedaan, zodat ik nog wat meer kan afvallen eerst.. en opzich is het maar een maandje.. dus ik vind het wel meevallen. juffie: dat is niet fijn red: mag je haar niet dan? ik moet vandaag werken van 9.15 tot 18.30 maar ja straks eerst maar naar de gordon cusus toe, ben blij als die is afgelopen.. werk ze allemaal x
goede morgen allemaal .. nog een paar dagen en dan is me vent thuis joeppie!!! maandag is hij er zeker!!! nuo moest het eerst ff kwijt hihi hoe is het hier???
@ Kim: Veel succes Kim! Heb je die nodig voor het geregistreerd partnerschap? @ Red: Veel succes met werken, balen dat je zo moe bent. Vanvond toch maar vroeg onder de wol kruipen. @ Juffie: Veel succes vandaag, hopelijk is de misselijkheid te doen. @ All: Ik voelde me gisteravond echt enorm beroerd, bijna niets gegeten. Wel naar yoga geweest maar daarna helemaal ingestort. Over m'n nek gegaan en alles.... Ik geloof dat het door brandend maagzuur kwam. Net kwam ik op m'n werk, heeft m'n nieuwe teamleider m'n planningsformulier aangepast. Echt met dingen die nergens op slaan. En er staat ook in dat ik op tijd moet aangeven wanneer er problemen zijn. Alsof ik dat niet heb gedaan!!! Grrrrrrrrr.... Ik heb dus weer behoorlijk het gevoel dat er niet naar me geluisterd wordt. Ik zou het liefst m'n bed weer in willen... Stomme kl*te werk! Ik ga strakjes nog wel wat verder terug lezen.
Hey Nhene! & Gaby @ Gaby: Veel succes met de gordon cursus. (Wat is dat eigenlijk?) @ Nhene: Wat lekker dat je mannetje maandag iedergeval weer thuis is.