@ Emma wat balen van je 20 w echo zeg. Bij ons nam ze gelukkig de tijd en zijn we 45 min. binnen geweest. Al waren de fotos ook niet echt goed, ze kreeg de baby er niet goed op. @ matta wat super meid, gefeliciteerd! @ juffie weet niet of ik het nu gister al gezegd heb maar GEFELICITEERD!!!!!!!! @ nen goed gerend? @ oma je gaat het zeker redden, je wil ons toch zeker zien @ debs knuffel meid, dit is echt niet leuk werken zeg @ all goedemorgen
Zo, bijgelezen @Nen, hoe ging het hardlopen? @Kim, mooie foto! @Juffie, hopelijk voel je je wat beter in de loop van de dag! @red, werkse. kan je niet goed met die collega opschieten? @gaby, werkse en succes met je cursus. Waar is die voor? @Debby, je was goed ziek dus ineens ! En ook nog gedoe op je werk.. Voel je je nog steeds zo beroerd? Succes met je gsprek Mn zus komt hier zo haar hondje weer ophalen. ik ga dan mee naar haar huis en nog even langs mn moeder. Die is ziek dus ik ga haar even helpen. Vanavond komt een vriendin langs, die ik al lang niet gezien heb. Doet nogal ongeintersseerd sinds ik zwanger ben... Fijne dag allemaal, misschien tot vanavond!
goedemorgen allemaal.. ben alweer in het dorp geweest om 2 oude loten te laten uitbetalen.. was toch weer 17 euro al weer de vaat van giser weg gewerkt.. een wasmachine draait al een tijd.. nu ga ik nog maar een beetje opruimen hier.. vanmorgen werd ik door de invalpool gebeld of ik vanmiddag om kwart over 1 wil komen werken.. dus straks werken van kwart over 1 tot 6 uur.. gordoncurses: wij werken bij de eerste stap volgens gordon.. dat is een manier hoe je moet omgaan en reageren op kinderen.. weet nog niet precies want ik heb het nog niet gehad.. gaby kan je daar meer over vertellen Hoe is het met iedereen???
@ Ryanne: thanx, het gesprek viel mee. En hij liet blijken dat hij dondersgoed weet dat de samenwerking tussen mijn collega en mij absoluut niet gaat. Dus daar ben ik wel blij mee. @ Kim: mooi buikje hoor! @ Emma: wandelse!!! Heerlijk weer om te wandelen... Viel je echo tegen? Ik heb nog niet terug gelezen, maar begreep dat uit een ander berichtje. Balen zeg... Inmiddels voel ik me gelukkig wel wat beter, nog wel moe en wat hoofdpijn... Maar dat is niet zo erg. @ Sammie: Goedemorgen!
goedemorgen dames @redd: succes met je collega vandaag, hopen dat het meevalt en dat het toch een leuke dag word. @gaby: is gordon een leuke manier van werken of niet. wij werken met reggio emilia en piramide. @dees: succes vandaag met je (hoe heet het ook al weer wat je kreeg gastro??) nou ja je weet wel wat ik bedoel he.. @Debby: vervelend dat ze zo doen op je werk.. @kim: succes met rijden hopenlijk kom je er een beetje uit of je ouders in het frans. ga zo ff je buikfoto bekijken... @Oma; wil jullie niet ontmoedigen hoor maar het word niet zo heel warm zaterdag dus misschien wel gunstig voor je wagenziekte...hopenlijk red je het (ook al ben ik er zelf niet bij om je te ontmoeten hihi) @juffie: probeer regelmatig te eten en hopenlijk hou je dan alles binnen....succes ermee... @emma; veel plezier met je zus en hopenlijk word het gezellig met je vriendin. misschien is ze een beetje jaloers dat het bij hun misschien niet wil lukken...hopenlijk verteld ze waarom ze minder geintresseerd doet. of ze is nog helemaal niet toe aan kids en vind het onzin zou ook nog kunnen...hopenlijk verpest het niet jullie vriendschap.. @sammie: goedemorgen heeft iemand nog wat van suhe gehoord? hoever is die nu? @suus: jij bent al actief zeg...kun je bij mij ook niet ff komen....
@bos: hahah nee.. heb hier nog heel veel te doen.. liet net een bloempotje vallen.. viel op mijn enkel kapot.. .. heb heel veel pijn nu.. daarom maar even berichtje reageren kan ik even zitten
jemig alsof de volgens nog niet genoeg aan mij hebben schijten ze ook nog mijn auto onder..zitten zeker zes poepvlekken alleen al op de voorruit...pfff rotbeesten...vanaf nu ben ik antivogels =;
Hai allemaal.. kom net terug van me gastroscopie.. ooh wat was dat vreselijk.. het was maar goed dat ik van te voren niet wist hoe erg het zou zijn. Ze gingen helemaal me darm in en dat deed zeer. Ik lag alleen maar te boeren en te kokhalzen daar, vreselijk. Wat was ik blij toen dat voorbij was zeg. @ de rest heb net wel gelezen maar ben nog even aan het bijkomen van alles.. reactie volgt dus later..
@desiree: wat vervelend dat het zo vervelend was hoop dat je dat nooit meer hoeft te doen.. @bos: pijn is al weg heb de was ondertussen al lekker buiten gehangen.. hier zitten gelukkig niet zoveel vogels.. @sammie: jij bent ook van veel op de hoogte he.. hoe doe je dat toch.. allemaal in de gaten houden.. @leuk nieuwtje: onze hypotheekadviseur gaat vandaag een bod uitbrengen op een huis waar wij helemaal verliefd op zijn geworden echt super mooi huis heel groot.. willen jullie hem zien. wij gaan 169.000 bieden dat adviseerde de adviseur 5 slaapkamer .. mooie douche met douche bad en wc.. en ook nog vloerverwarming en spiegelverwarming en speeltuin voor de deur carport auto's kunnen niet voor bij het huis komen.. ben zoooo blij