Ze konden nu alleen zeggen dat me maag enzo er verder vrij normaal uitzag, beetje rood alleen maar dat betekende verder ook niks. Verdere uitslagen krijg ik 11 mei dan heb ik de volgende afspraak bij de internist. Pff heb volgens mij ook heel veel lucht binnen gekregen, het komt er nu overal uit @ suus ben benieuwd naar dat huis!! leuk zeg
3 slaapkamers op eerste verdieping en nog 2 slaapkamer en een opbergkamer op de zolder ben helemaal verliefd op het huis en de badkamer is ook heel mooi
wie van jullie heeft een senseo die in de catergorie valt die kan schieten wij wel.. ben nu aan het registreren maar het is te druk op de site hoeven al die mensen niet te werken ?? haha
Een senseo die kan schieten? Ehh wat moet ik me daarbij voorstellen.. En wat bieden jullie weinig op dat huis volgens mij gaan die mensen nooit akkoord daarmee. Wel een leuk huis! (vind alleen de keuken niet zo, maar de rest ziet er super uit). Ik ga lekker luieren nu, ben zo moe!
@Dees: balen dat het je zo zwaar viel! Snap je nu waarom ik zei enkel onder narcose Tis maar goed dat de deuren open kunnen met dit weer, kan die valse lucht tenminste weg he @Bos: ja ik zag het gisteravond idd dat de warmte weer weggaat! Gelukkig maar, ben t nu al helemaal zat. Voel je je al wat beter? Succes met de auto poetsen! En nee, Suhe heeft hier niet gereageerd, maar in een ander topic @Suus: 30 duizend onder de vraagprijs bieden terwijl die net 6 weken erop staat? Ik denk dat ze je uitlachen eerlijk gezegd. Wel een mooi huis! @Sam: shopse!
de sensoe type hd 7810 (staat onder op de sticker op de senseo zelf) die van ons valt er niet onder.. @dees: luierse...en niet verbranden he @oma: nou ga echt mijn auto niet poetsen heb ik anderhalve week geleden gedaan...ga wel een keer flink met de ruitenvloeisof erover....voel me gelukkig al wat beter...wel beetje zwaar hoofd nog en de kleine schopt vanaf vanochtend op mijn blaas wat wat gevoelig is maar verder wel oke...morgen maar weer bij mijn kindjes en collega's kijken.... @suus: wanneer heb je dat bod gedaan. sorry was ff weg mijn vriendin kwam langs een gebakje brengen, mijn ma kwam broodje eten en mijn schoonvader is er nu om een stopcontact in de tuin te maken...
Hai meiden, Vervelend dat het maagonderzoek zo tegenviel en vervelend was! Gatsie, ik hoop dat je je snel wat beter voelt! Leuk huis op Funda, ziet er goed uit, ik hoop dat jullie bod geaccepteerd wordt!!! En dat jullie de gelukkige eigenaren van zo'n mooi huis mogen worden. Ik ga zo eens ff lekker een slaapje doen in de tuin. Heb wat magazines gekocht over .. zwanger zijn.. hahah dus eens ff goed doorlezen. Zoooo lief trouwens hoe zorgzaam mn man ineens is.. smorgens kusjes geven etc.. hebben jullie dat ook? Op mn werk ging het goed, moest wel vaak plassen.. De kleutertjes vonden het niet raar dat ik er gister niet was maar al die Marokkaanse ouders vroegen meteen of ik zwanger was, ook al mn collega's btw.. Ik heb glashard staan liegen, ik had diarree een buikvirus heb ik gezegd.. en ja ik had er zogenaamd nog last van Normaal ben ik een flinke eter, dus mn collegas keken al raar dat ik maar een halve krentenbol met moeite binnen kreeg.. ai ai @ ALL hoe kan je dit nu dan uitleggen? Hoe ervaren jullie dit? Ik wil het echt tot week 14 stil houden op mn werk.. Tips zijn van harte welkom!
M'n mannetje is niet extra zorgzaam... Maar dat komt misschien ook omdat ik het niet toelaat. Als iemand iets voor me wilt doen roep ik 'Ik ben zwanger, niet gehandicapt!' Ik wilde het zeggen na de 12weken echo, maar m'n z'n had haar hyves naar veranderd in Chirley wordt tante dus het goede nieuws verspreide zich snel. Ach... toen wisten ze het met 11 weken ongeveer. En ach... als het mis zou gaan was ik ook blij dat ze het wisten dan kan je tenminste rekenen op wat begrip. Gelukkig ben ik in het begin niet misselijk geweest of wat dan ook, dus daar konden ze het niet aan merken.