Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ga ook bijna naar huis en dan ook maar even tot dat m'n mannetje thuis is wat rust pakken, op de bank of op de ligstoel op t balkon. :)

Spreek jullie morgen weer! :)

2. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    hoi hoi

ik ben weer trg, nu lekker hachee aan het maken. ik kreeg het zo mee was gewoon een blaadje wat ze kopieerde en klaar moest nog neit eens mijn id laten zien :D echt vreemd maar ja

wat een heerlijk weer vandaag zeg :d echt super, heb ook weer lekker geshopt in mons, heb een leuk truitje gekocht en een super leuk babypakje van mijn moeder gekregen en nog parfum voor vriend lief gehaald dus flink geld uitgegeven :D

@suus klinkt spannend meid :D ik duim voor jullie
    wat een mooi huis zeg en wat een ruimte.. en dat voor die prijs, dan moet je neit in maastricht wonen :D

@debby dat hadden we nodig voor het geregristreerd partnerschap :D

@nhene thnx ben ook helemaal trots op mijn buik nu je hem ziet door mijn kleren heen :D

3. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    Hey allemaal,
    even niet gereageerd, maar even een update. Vandaag de schrik van mijn leven gehad, als viel het uiteindelijk mee, maar ik verloor bloed. Ik was op mijn werk en het was knettersdruk, liep al op mijn tenen en was kapot en toen ook dat nog. Het is gelukkig meteen weer gestopt, maar ik ben wel naar huis gegaan. Heb verder ook geen andere buikpijn dan dat ik al had. Morgen krijg ik uitslag van bloedonderzoek en dan kan ik een afspraak gaan maken bij gynecoloog of vk.
    @ dreamer voor de lijst, mijn NOD/posi test was 6 april, 1e ronde, 1e kindje, 10 december 2009 uitgerekend.

4. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @joma jeetje meid dat is f schrikken hopelijkw as het gewoon iets onschuldigs dat hoor je vaak

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Joma: dat is schrikken zeg!
    Hoop dat het onschuldig is.
    Maarre .. volgens mij klopt 10 dec niet hoor.
    Dees is op 10 december uitgerekend en zij had haar NOD een week eerder.
    Of had je pas laat getest?

6. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    ik had gerekend op een cyclus van 32 dagen en toen pas getest, en mijn uitgerekende datum is uitgaande van een 28 dagen cyclus, en bij alle calculatoren kom ik uit op 10 december ook bij mvm dus daar ga ik van uit.

7. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey allemaal,

@Kim: Mooi buikje, echt een bolletje.

@Desiree: Ooh meid, dat klinkt echt erg :( Heeft het lang geduurd? Hoop voor je van niet.

@Suus: 169000 voor een huis met 5 slaapkamer. Wat een droomprijs en wat een mooi huis trouwens :( Hier zijn de prijzen voor zo'n huizen bijna dubbel zoveel, spijtig genoeg.
    Mijn vriend en ik kunnen nu gewoon nog geen huis kopen. De prijzen liggen allemaal tussen de 250 000 en de 300 000, dan wordt de lening echt te hoog. Als ik fulltime kan werken als leerkracht, dan staan we al ergens anders.

Tis hier aan het onweren. Donder, bliksem, veel regen. Bah. Morgen gaat het slecht weer worden :(

Voor de rest alles goed :D Vandaag weer lekker van de zon genoten. Ik heb het tegen één collega verteld dat ik gestopt ben met de pil. Maar ik weet dat ze wel kan zwijgen en binnen twee weken stopt zij met werken en gaat ze in zwangerschapsverlof. Ze vond het wel spannend voor ons :)

8. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Wat is het rustig seg. Er is echt niemand.
    Ik hoor alleen maar mijn echo :D

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Is het tegenwoordig normaal als er 2/3-jarige kinderen alleen buiten spelen met z'n 4?
    Ze wonen aan het begin van de straat en zitten verstoppertje te spelen bij het station en bij ons stuk helemaal, en als je dat ziet rennen met de pampers nog aan...
    Het zijn wel marokaanse/turkse kinderen dus misschien is het bij hun cultuur normaal maar ik zou dat echt niet doen zo jong al...
    Of ben ik de enige?

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sammie: Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om mijn kind zo jong, alleen op de straat te laten spelen. Je bent zeker niet alleen.
    Maar ik denk idd ook dat het meer cultuurgebonden is.

11. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hey meide,

Vandaag weer naaar het ziekenhuis geweest.
    Alles is gewoon goed bij hem en bij mij.
    Zit gewoon weer in een dip want als het allemaal goed is waarom duurt het dan zo lang.
    Ik heb al heel de dag nergens zin in heel de dag misselijk en verdrietig.
    Vooral om dat me broer belde dat ze een 4 kindjegaan krijgen en kan het niet uitstaan.
    Ik gun he ze wel maar...... ja je kent het gevoel meschien wel.

Iemand opvrolijk tips Behalve "CHOCOLADE".

12. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @dees sterkte meid met zon rot onderzoek! gaat met je zwangerschap goed?

@all wat een mooie dag he

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Duncan,

Dikke knuffel meis!

14. @ Dreamer ik wou ook een roesje in principe maar dat schijnt niet goed te zijn in de zwangerschap dus nu maar zonder gehad.. ach volgens mij maak je dat kokhalzen en boeren met een roesje ook nog wel mee en dat was het ergste. Het is nu gelukkig voorbij maar hoop het nooit meer mee te maken.

@ Juffie die van mij is ook zo sinds ik zwanger ben.. soms iets te, maar ja. Hij wil ook telkens kusjes op me buik geven wel lief

@ Kim ik vind ook dat je een mooie buik hebt!! Groeit goed.

@ Joma maar jouw NOD was 2 april toch moet je toch net iets later uitgerekend zijn want met een 28 daagse cyclus kom ik op 8 december uit eigenlijk.
    Maar gelukkig is het bloeden weer snel gestopt.

@ Dunchan wat vervelend moeten jullie nu weer een half jaar proberen ofzo of willen ze iui gaan doen?? Dikke knuffel meid.

15. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @sammie nee vind het ook te jong hoor zou het zeker in de gaten houden die leeftijd kent nog geen conseqeunties of gevaren

@dunchan gelukkig zijn jullie allebei in orde maar snap dat je je ff depri voelt, hopelijk is het bij jullie snel raak en dan heeft die kleine van jullie een hoop neefjes en nichtjes moet je maar denken

ik snij net een stuk in mijn vinger niet normaal.. ben appeltaart aan het maken maar snee dus ff mooi mis.. gebeurd me normaal nooit..

16. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    @ desiree Nee ze willen ons weer eenhalf jaar laten wachten echt om gek van te worden.
    Dat is egt zo kloten

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    Hoiii Dames,

hoe gaat alles heir??
    Hier gaat alles goed, lekker relaxed dagje gehad..
    Gister heerlijk gezwommen..:).. nog een leuke badeend gekrgen voor in de wc :D.. jeejj een schotse MC Duck met als tekst 'duck under my kilt'.. hihi vind de spreukjes nog het leukst!! hihih.. mis me ventje, heb hem al 2 dagen niet gesproken, ben benieuwd hoe het met hem gaat!!

Gister ging ik mijn ouders vertellen dat ik mijn examen gehaal dhad, moest mijn vader huilen aan de telefoon :)..Ik zat op het teras en moest oook huilen.. zo lief van me papa.. hij had zoo met me mee geleefd en gevoeld wat ik voelde toen ik zakte.. Baal zoo dat ik zo ver weg ben van me papa.. had hem graag een dikke knuf willen geven..

@dees
    wat ontzettend kut zeg die gastrofobiecohieknh..(geen idee hoe je het schrijft)..

@deb
    al een beetje op geknapt??

@Mik
    is het gelukt met je geboorte register??

@sammie
    Hoe gaat alles met jou, helemaal uit geziekt??
    Vrienden van osn hebben huis gekocht in de Bargares. op de bruntigerbrink ofzo iets.. heel mooi hoek huis.

ga zo even terug lezen en reageer ik op meer.

18. Zeker klote zeg, en je hebt zeker al verteld dat jullie al zo'n tijd bezig zijn en dat het iedere keer goed is?
    Wel grappig dat jij in Rotterdam woont daar kom ik ook vandaan (lage land heb ik gewoond)

19. Gastroscopie!! Ach het is een vreselijk onderzoek, een vreselijk woord, vergeet het maar weer snel :p
    Ik ga op de bank liggen, ben zo ontzettend moe. Zwanger zijn is toch nog zware kost zeg. En ben ook heerlijk snotterig van de hooikoorts. Bos heeft me aangestoken!! :)
    Fijne avond allemaal

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee allemaal...

'k kon die collega niet echt, herkende alleen haar stem, had haar nog maar 1x gezien en ze heeft een beetje een zeurderige stem...
    maarre 't was toppie vandaag! erg gezellig! ze is zwanger geweest, half jaar geleden en heeft nog erg veel last van haar bekken en nu moet ze weer proberen te werken alleen kan ze nog niet veel.
    Gezin is ook erg leuk dus gezellige boel zo :D

@Kim, mooi buikje zeg!!

@Debby, vervelend zeg dat je je zo rot voelt, hopelijk is 't nu weer wat beter!

@Juffie, geniet ervan he!!! Lijkt me idd ook lastig om 't voor je te houden.

@Bos, vervelend ja die stomme vogels! Op mijn auto zit ook poep.

@Desiree, wat rot zeg!! Hopelijk hoef je dat nooit weer!

@Suus, mooi huis! Hoop voor jullie dat jullie 't voor die prijs krijgen maar 't is wel een heel verschil met de vraagprijs. 10.000 eronder is meestal geen probleem... maarre duim voor je!!

Deel Deze Pagina