hey allemaal.. k heb niet echt bijgelezen.. k moet alleen ff wat dingen kwijt.. *klaagmodus aan* de zus van mijn stiefvader heeft vorig jaar toen mijn oma stierf (haar moeder dus) alle sieraden meegenomen enzo.. nu beschuldigd ze mijn moeder ervan dat mijn moeder sieraden gestolen heeft :S slaat echt nergens op.. in die brief stond ook dat die sieraden bedoelt waren voor de klein en achterklein kinderen.. maaaaaar ik krijg geen sieraad.. omdat ik geen echt kleinkind ben.. ik ben wel degene die het meeste bij mijn oma is geweest.. en die voor haar heeft gezorgd.. toen ze dat zelf niet meer kon (omdat ze gevallen was) en heb hun nooit gezien.. ik ben degene die mijn oma af en toe even ophaalde om wat leuks te gaan doen.. en hoe durft zei zo iets tegen mijn moeder te zeggen.. dat mens spoort gewoon niet.. die krijg van mij echt geen hoi meer als ik haar zie.. ze kan doodvallen.. mijn moeder belde me op toen ik aan het werk was helemaal overstuur die (piep) beweerd zelf dat mijn moeder het goude kettinkje dat mijn oma op had in de kist eraf heeft gehaald. (is helemaal niet zo) echt zooooooooo stom.. slaat nergens op.. en dit stond allemaal in een brief.. met nog meer dingen wat nergens op slaat.. ding 2 mijn vriend heeft de auto laten keuren.. goed door de keuring heen.. gaat die hem ophalen.. wilt die wegrijden.. kan die niet de koppeling verzetten. dus hij er weer uit iemand erbij gehaald. die gaat zitten doet lomp en breekt ff de koppelng door.. dus nu heeft mijn vriend ff geen auto. door die stomme mensen.. moeten we het ook nog zelf betalen ook.. (klein gedeelte door hun) en 100 euro door ons.. echt stom heb m'n dagje wel gehad vandaag. *klaagmodus uit* we hebben eindelijk ons geld binnen gehad van de hypotheek. dus we kunnen met de tuin aan de slag binnenkort heb er erg veel zin in.
@sammie oh my god, moet er niet aan denken. zo loopt er o pde basisschool ook en jongetje, die is 5 jaar en woont aan de andere kant van de wijk. Hij gaat zelfs al alleen naar de stad..:s.. ik snap dat echt niet..als je zo jong bent hoor je in een tuin met een omheining! en toe zicht van de ouders. @mik doe je voorzichtig!! @Hilli hier is het prachtig weeerr!!!! onwweer komt bij ons geloof i pas aan het eind van de week. hoop op nog lekker weer.. moet morgen nog lekker softbal trainen! Ik heb trouwens 2 Belgische penvriendinnen gehad.. ben alleen hun naam vergeten en waar zewonen!! ze hadden in idd geval de zelfde naam en waren vriendinnen! @dunchan kop op meid.. even volhouden!! het komt allemaal vanzelf!! *dikke knuf* @all mijn ex schoonzusje is ook zwanger.. ze hadden gister de 20 weken echo.. ze krijgen een meisje!! zij zijn ook nog heel jong. ik geloof 20 en 22. heel leuk voor ze.. maar voor hun vind ik het nog een beetje vroeg. maar ach wie ben ik om daar over te oordelen, als het goed is zit het goed. idd geval mijn ex is harstikke blij....en kan niet wachten tot hij oom word..haha.. @suus wat een prachtig huis!!! zoals er meer word gezegd, denk niet dat ze hier op in gaan.. denk dat jullie nog flink moeten gaan onderhalen.. zulke mooie grote huizen ehbben ze hier ook allemaal!!! ..
@gaby jemig hjj.. wat heftig.. wat een *&*(^&^wijf iddd... wat eeen sukkels zeg bij die garage.!!! Jeejj. ik wil ook zo graag dat onze ttuin gedaan word. maar ik ga het niet doen. .dat doet lief maar.. ik zeur nog even en anders neem ik zelf het initiatief in handen en heeft hij pecht!!!!
@ Desiree Ja dat weten ze wel maar sinds twee maanden zitten in een nieuw zieknhuis. Dus ja ze willen het afwacht. Ik woon nu zelf op zuid "Charlois" We gaan wel verhuizen over eenjaar of zo we gaan in iederegeval met de zomer ons huis verkopen en gaan we richting hellevoet/Rokanje Maar ik ben er vandoor ga vroeg me bed in heb barstende koppijn.
heej.. nog even snel een berichtje voor ik naar bed ga.. Ik heb knallende koppijn.. Vrijdag gaat pascal een weekend naar schotland Ik denk dat ik nu al aan het ongi worden ben.. heb het eerst bloed al gezien.. Baal zoooooooo erg.. maja.. kan er zo weinig aan doen.. even wachten tot het doorzet en dan zit ik alweer in ronde 13.. pff.. schiet niet op zo.. zijn gewoon al een jaar en 2 maanden bezig Weltrusten
@gaby wij hebben een huurhuis en lief vind het zonde om daarvan de tuin te laten doen!! er moeten hier tegels in en onze vijver.. afdakje moet afgemaakt worden en thats it.. leuke planten bakken met plante bakken en klaar is kees..
matta: ja dan zou ik ook niet zo veel veranderen.. maar wij hebben een koopwoning.. dus in dan toch anders ja.. duchan: dat is al best een tijd ja snap dat je dan ontzettend baald! ons hebben ze wel heel snel geholpen.. zijn 1 mei een jaar bezig en lopen al een tijdje in het ziekenhuis nu.
Pffff 22 pagina's bijlezen... heb sommige stukken een beetje geskipt hoor... @ Debby: tuurlijk mag je op onze babysite kijken, ik PB je het wachtwoord... @ Juffie: VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!!! dat je het zolang hebt volgehouden om niet te testen @ matta: van harte gefeliciteerd met het behalen van je examen en wat een percentage @ Emma: van harte gefeliciteerd met jullie zoon @ Sammie: Wil je je nummer PB-en voor zaterdag... wij zullen rond 12 uur wegrijden en het is zo'n anderhalf uur rijden... @ Kim: Mooi buikkie begint nu lekker te groeien he Als ik het goed begrijp is het nu definitief zaterdag om 14.00 uur bij Zeezicht??? pfff was gisteravond om 22.15 uur thuis van de reanimatiecursus na mijn werk (was om 08.15 uur begonnen) je kan je wel voorstellen dat ik kapot was... en dan... niet kunnen slapen... BAH!!!! heb echt onrustig/slecht geslapen de hele nacht... vanochtend met last van mijn buik wakker geworden... (beetje spierpijnachtig) zal wel door het groeien komen, en heb daar eigenlijk de hele dag een beetje last van gehad... kleintje de hele dag niet gevoeld... maar gelukkig voel ik nu weer iets heerlijk ploppen straks nog even met de angelsound luisteren EN ik denk trouwens dat ik het net aan de buitenkant gevoeld heb, maar weet het niet 100% zeker, vriendlief kon het nog niet voelen...
BTW: Vriendlief en schoonpapa hebben gisteravond het laminaat op de babykamer gelegd het is echt heel mooi geworden... nu nog plintjes en de vloer is af
nou er is niemand meer, ik ben er ook vandoor, hoop morgenavond (als de verzekeringsadviseur weer een poging gaat doen om langs te komen) weer even mee te kunnen kletsen... ga nu mijn bedje in toedels...
@ matta ja het is gelukkig gelukt @ gaby jeetje wat een verhaal vervelend voor je moederen natuurlijk ook voor jou @ suus nee niet ongi worden @ stephanie ja 14.00 uur bij zeezicht dat klopt Leuk dat jullie de vloer nu bijna af hebben Wij laten toch deze vloer liggen want dat andere laminaat past er niet bij wat we hadden gekregen. We hebben ookal bijna de kleding kast in elkaar schiet nu wel op We hebben trouwens een hele leuke film gekeken my best friends girl echt een aanrader wat een humor Ga nu lekker naar bed toe weltrustrn