Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Goedemorgen!! ff snel een berichtje moet er zo vandoor.

@Suus, niet ongi worden he!!!

@Stephanie, ben benieuwd hoe 't geworden is!

@Dunchan, zo das echt lang al! Vervelend dat ze niks vinden. Lijkt me moeilijk te begrijpen waarom je dan niet zwanger wordt.

@Rest... ik ga eerst weer. Weet niet of ik nog langskom, misschien vanavond. Gaan bij m'n schoonmoeder eten.

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen,
    k heb geen zin om te werken vandaag.. maar ja als je er eenmaal bent en je gaat aan de gang.. valt het altijd wel mee..
    moet vandaag van 8.30 tot 18.30 een lange dag dus.. en dan gauw eten en sporten..
    nou tot vanavond allemaal en werke ze

x

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemorgen..
    Ik denk echt dat ik ongi ga worden.. net weer heel klein beetje bloed en temp is zo laag nu.. :( Baal er echt zo erg van.. :(
    Zijn we weer een maand verder :( Zie het eigelijk even niet meer echt zitten..
    Ik ben nu een beetje depri en heb zo een afspraak staan in een bruidszaak.. hopen dat ik daar weer een beetje van opvrolijk..
    Werk ze allemaal..

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,

hoe is het hier? Ben gister hele dag weggeweest dus nog niet echt bijgelezen..

@Suus, niet ongie worden! :( Veel plezier bij de bruidszaak.

Ik moet zo autorijden.. 16e les alweer. Ben benieuwd hoeveel ik er nog nodig heb. Maar ik moet de theorie nog doen hahah.
    Tot straks! Fijne dag vandaag en degenen die moeten werken, werkse!

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Suus: Wat balen meis... maar je weet geen bloed geeft moed.
    Ik ben alweer druk geweest op m'n werk. Ik moest het een en ander klaar zetten voor een vergadering. :)
    Ik ga eerst maar eens terug lezen en met het kladblok erbij reageren.
    Ook heb ik gister op de beebiesite geschreven, maar de tekst is nog een beetje raar opgeschreven dat moet ik nog even aanpassen. Verder zal ik ook nog maar iets doen voor m'n werk... :oops: anders betalen ze me ook maar voor niets hea.
    Ik heb gister m'n jurkjes binnen gekregen, in totaal 4... allemaal best tuttig... maar gelukkig zat de 4e erg mooi. Soort kimono model. :)
    Ik zit trouwens aan de kamille thee, (mag dat eigenlijk wel?) mijn maag is nog steeds overstuur... waarvan weet ik echt niet. Maagzuur ofzo? Gisteren ook niet veel gegeten voor mijn doen en vanmorgen ging ik bijna over m'n nek van iemand die een broodje met breadspread (of hoe heet die zooi?) aan t eten was in de bus. bah bah... :(
    Maar met de kleine gaat t goed denk ik, hij trappelt er op los dus dat zal wel goed zitten.

6. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    Hey meiden,
    Hier nog steeds rustig aan, aan het doen. Gisteravond nog iets bruin slijm verloren, verder niets meer. Wel een onrustige buik vannacht.
    @ dreamer mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 5 maart, dan kom je uit op 10 december, maar soms verschilt het per site.
    @ suus ik hoop dat je ongi niet doorzet!
    @ emma succes met autorijden en lekker snel je theorie halen!

7. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Gaby: Dat is toch te gek voor woorden. :confused: Beetje schandalig.

@Suus: Niet ongi worden hé!

@Emma: Veel plezier met het autorijden vandaag.

@Stephanie: Ben benieuwd naar de foto's :)

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Gaby,

Zo is het een paar jaar geleden ook bij ons gegaan na het overlijden van me stiefopa(aangetrouwd).
    De kant van mijn opa gaven me oma de schuld van jatten en achterhouden van spullen terwijl dat helemaal niet het geval was...
    Voor de dood zo goed bevriend , na de dood...
    In iedere geval dikke knuffel!

Suus,

Neeeee niet ongi worden meis!
    Mag ik je kaartje zien?

Stephanie,

Je hebt zo PB.

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Desiree: Hoe is het met je? en de extra lucht? hihihi :D

@ Kim: Wat goed dat het zo soepel verliep meis!
    Wat ben je lekker huiselijk aan t doen! Hachee, appeltaart! :)

@ Suus: en... en... en... Weet je al wat?

@ Joma: ik verloor bij 8 en 12 weken zwangerschap ook een beetje bloed.
    Ik schrok me kapot maar gelukkig was het helemaal niets. Ik zou het wel even
    aangeven bij de gyn of vk want dan krijg je misschien een extra echo. :)

@ Hilli: Ik zou in de omg van Utrecht geen 5 kamer huis kunnen kopen voor
    een bedrag van 169.000! Ze lachen me vierkant uit als ik zo'n bod zou doen! hahaha :)
    Leuk dat je het met iemand hebt kunnen delen. En een zwangere heefte r toch meer begrip voor... :)

@ Sammie: Bij het station nog wel! Ehm nee... ik zou dat niet doen.
    Straks gebeurd er wat... :( Dus je bent zeker niet de enige.

@ Dunchan: Wat balen meis! Ik hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt.
    Ik begrijp dat het frustrerend is dat je broer voor z'n 4e kindje gaat.
    Succes meis... Hopelijk hebben jullie snel geluk! :)

@ Matta: Wat lief van je pa! Tis allemaal dus nog goed gekomen met je examen! :)
    T gaat bij mij met ups en downs... als ik uit m'n werk kom heb ik nergens meer puf voor.
    Dus m'n huisje verslonst helemaal. :( Van het weekend maar flink aan de poets!

@ Red: Mooi dat het gister leuk was! :)

@ Gaby: Jeetje wat een dag heb je gister gehad zeg... :(
    Wat erg al die beschuldigingen en dan nog wel in een brief. Pffff...
    Balen van de auto van je vriend! Fout van de garage en jullie kunnen betalen, best vreemd! :(
    Ook nog positief nieuws! De tuim verbouwen... leuk hoor!

@ Steph: Thanks voor t ww! Leuk hea om met de babykamer bezig te zijn!
    Leuke site ook! En wat schrijf je op een leuke manier. Super!
    Je merkt na een drukke dag echt dat je niet meer zoveel aan kunt als voorheen hea?!?

@ Suus: Veel plezier bij de bruidszaak! :)

@ Emma: Veel plezier met autorijden! :)

xxxxxxxxx

10. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    hoi hoi

@gaby idd lange dag werkse

@suus het is ook deprimerend als je elke kee weer ongi word terwijl je het zo graag wil maar het is mogelijk daar ben je op een hele harde manier achter gekomen dus hoop blijven houden meid, en hopelijk word je wat vrolijker van al die mooie bruidspullen

@debby ik weet niet of je dat gewoon mag. lekker he als de kleine zo actief is.
    ja lekker huiselijk he :D hachee had ik nog nooit gemaakt en het was nog lekker ook :D

@emma succes met je rijles hopelijk heb je aan ongeveer 30 lessen genoeg denk dat dat wel een gemiddelde is ik had er zelf 40 geloof ik maar wel in 1 keer geslaagd :D
    heb je al een datum voor theorie??

ik moet vanmiddag om half 3 werken en verder ff wat aan het huishouden doen.
    morgen heb ik om half 9 zo'n voorlichting in het ziekenhuis op de kraamafdeling dan word alles doorgdenomen en nme uitgelegd :D ben benieuwd

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    kHeb eigenlijk nog eens een vraagje.
    Ik heb ooit eens gelezen dat als mannen een laptop vaak op hun schoot zetten, dit hun vruchtbaarheid kan verminderen. Is dat bij vrouwen ook?
    En dan als je zwanger bent, is het schadelijk dat je een laptop dicht bij je buik hebt? Of op je buik?
    Ik zit nogal vaak in de zetel, lekker rustig met de laptop en vroeg me dit eigenlijk af.

Ik heb zo'n vermoeden dat ik mss wel een beetje te bezorgd ga zijn :D

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hil,

Ik denk dat je je daar teveel mee bezig houd, ze zeggen ook dat mobiele in de broekzak al slecht is voor het zaad.
    Laptop is begrijpelijk dat komt door de warmte die het uitstraalt maar hier heeft de vrouw echt geen last van.

Onthoud wel dat 9 v de 10 dingen fabel zijn.

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: Ik heb me ook opgegeven voor zo'n informatiebijeenkomst, maar heb er nog geen bericht van gehad... :( Misschien weet m'n vk er meer van... maandag toch maar even vragen.

@ hilli: Gewoon blijven leven is het meest belangrijk hoor! :)

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Thx voor de geruststellingen :) Gewoon blijven leven, idd :)
    Ik betrap me er toch vaak op dat ik me zo'n 'banale' dingen afvraag. Niet dat ik me er druk in maak hoor.

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: Heb ondertussen al het ziekenhuis gebeld en t zelf geregeld... :)
    9 juni informatieavond over borstvoeding en 7 juli informatieavond over de bevalling enz... :) misschien dat ik die van 9 juni nog iets naar achteren zet want anders is het precies 2x wanneer ik yoga heb... maar ja dat kan ik natuurlijk ook op een andere dag inhalen. :)

@ hilli: Je dingen afvragen en nieuwsgierig zijn geeft natuurlijk niets als het je maar niet belemmert gewoon te leven. Als je straks zwanger bent moet je al op genoeg dingen letten... Dus geniet nog maar van je broodje filet american, een lekkere biefstuk, een glas wijn of een wieckse rose.... :) Er zijn zoveel apparaten die eigenlijk niet goed voor je zijn. Ik heb mijn hele leven onder een zendmast gewoont dat moet ook absoluut niet goed zijn! Maar ik was wel snel zwanger... :)

16. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @hilli denk dart je je vbuik gewoon niet te warm moet laten worden als je zwanger bent maar verder zal het niet veel doen..

@debby bij mij is dat standaard omdat ik bij de gyn loop en hun zeiden dat ik een afspraak kreeg daarvoor en is geloof ik ook gewoon 1 op 1 dus dat is wel fijn
    goed dat je nu eend atum hebt.
    ik was ook aan eht twijfelen voor zo'n borstvoeding avond maar denk dat ik dat neit ga doen ik ga het gewoon zelf aan kijken en me laten begeleiden door de kraamhulp, anders maak ik mezelf helemaal gek van te voren met plannen en ideeen terwijl bij mij het meer is van doen en dan leren.

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi meiden ff een vraagje tussendoor... is er een verpleegkundige in the house vandaag??
    ik ben ff vergetne welke namen je ook alweer kan geven aan ontlating met bloed erin de oude en de verse dus rood en zwarte def.
    nou ik hoop dat er iemand online is want ik breek me nek er nu al 30 min over ;)

18. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @nhene sorry kan je niet helpen misschien ff googlen..

ik ben kleuren inspiratie op aan het doen voor de babykamer :D

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: ohhh ik ben ook meer van t gewoon doen hoor... en da maar zien waar je strand. Maar ach... met die instelling kan wat achtergrond informatie ook geen kwaad. Ik ben iederegeval niet bang dat ze me er helemaal zenuwachtig voor gaan maken ofzo. Als het me niet lukt dan maar t flesje! Ik ben toch ook groot geworden... hahahaha :)

En welke kleuren worden het?

@ Nhene: Helaas... ik heb werkelijk geen idee!

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Heey..

@Sammie, vind dat ook wel heel jong alleen op straat !! Hoe is het met je verder? helemaal beter al?

@Dunchan, aan de ene kant goed nieuws natuurlijk omdat alles goed is , maar aan de andere kant vervelend omdat je er niks aan kan doen.. Hoop dat het snel raak is voor jullie! Wanneer moeten jullie nu weer terug komen? Al van je hoofdpijn af?

@Dees, klinkt naar dat onderzoek! Hoe is het nu? Morgen is je echo al he! :D spannend of niet?

@Kim, appelttaartje goed gelukt? Ik denk dat ik er ook wel 40 nodig ga hebben, vind veel nog eng dus moet nog wat zekerder worden. Ik heb nog geen datum voor de theorie. Werkse vanmiddag! Kun je voor zon voorlichting gewoon het ziekenhuis bellen? ik loop ook bij de gyn maar heb niks ghoord ervover.

@Matta, wat lief hoe je vader reageerde! Hij is dus echt trots op je.
    haha nog even doorzeuren bij je vriendje dat ie aan de slag gaat ;) . Die van mij heeft het af, we moeten alleen nog wat planten uitzoeken enz , maar das mijn werk hihi

@red, gelukkig was het wel gezellig met je collega

@Suus, mooi huis ja, maar ik denk ook dat de prijs die jullie bieden aan de lage kant is..

@Gaby, dat geloof je toch niet dat mensen zulke dingen zeggen! ongelovelijk..
    Beter dat het geld binnen is. Kan je straks lekker buiten zitten in de nieuwe tuin.

@stephanie, mag ik je babysite ook zien? :D wat leuk dat je je baby aan de buitenkant hebt gevoeld! Dat wat jij zei van spierpijn, dat heb ik nu ook. Heb het vooral snachts en sochtends.

@Debby, kamillethee mag gewoon hoor! Ik drink het nu ook vaak omdat mijn verstandkiezen doorkomen, het voorkomt ontstekingen in je mond. Klinkt trouwens echt alsof je iets onder de leden hebt!

@Joma, bloedverlies is meestal onschuldig. Is vast helemaal ok hoor :)

@Hillli, ik weet het niet , maar ik heb dat ook vaak en ben ook gewoon zwanger geworden ;) Niet te druk maken hoor.

Zo ik heb net autogereden, ging op zich wel goed maar ik moest steeds de snelweg op en af op een heel kort druk in/uitvoeg strookje. Vond het wel eng ..Nou ja heb nog wel veel lessen nodig denk ik.

Ik heb zonet mn buik gefilmd, en je ziet mn buik bewegen op het filmpje haha. Maar ik krijg hem niet van mn telefoon naar de laptop :rolleyes:

Kim, watvoor kleuren willen jullie? Ik heb echt nog geen idee..

Deel Deze Pagina