Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    oja debby, onze echo ging inderdaad heel snel.. nog geen 10 minuten. En niet echt leuke fotos. Eentje van het geslacht, staat in mijn album. Niet te missen een jongetje hahah

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nhene,

Met zwart bloed Melaena (melena) (zwart teer achtig)

Helder bloed hematochezia (bloeding in spijsverteringskanaal)

Waarom wil je dat eigenlijk weten als ik vragen mag?

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: Ohhh dat vond ik ook zo eng in het begin!!! :( Invoegen en afritten enz... en dan ineens van 100 naar 30 moeten omdat de bocht scherp is... :(
    Maar nu is het piece of cake! hihihi t went allemaal vanzelf... over een tijdje (bij mij duurde het best lang vanwege onzekerheid) dan gaat zelfs t schakelen vanzelf.

T gaat gelukkig wel weer beter, nog een beetje last van m'n maag. Maar heb net al wel weer 2 broodjes gegeten en dan ging redelijk goed. :)

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ok nou ja ik neem gewoon mn tijd, dan maar meer lessen :). Gelukkig gaat het beter met je, nog maar even je maag beetje ontzien.

Ik ga even eten en dan even snel stofzuigen/dweilen/ was doen en nog 100 kleine dingetjes :rolleyes:

is het bij jullie ook nog zon lekker weertje?

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nog steeds lekker weer! Hoewel t wel een beetje bewolkt is... t zal zo wel weer over waaien. :D (of dat hoop ik gewoon... hihihi)

6. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @debby dart is waar heb ik ook hoor als het neit lukt dan maar flesvoeding maar wil het gewoon gaan proberen emt de hoop dat het me gaat lukken :D

@emma ik zou eht ff aan je gyn vragen de volgende keer als je haar ziet.
    appeltaart is trouwens gelukt :D smaakt goed
    je kan ook maar beter iets meer lessen nemen en je zekerder voelen en daardoor in een keer slagen dan dat je na 20 lessen op gaat en het kost je meer geld omdat je zakt

ik weet het nog niet denk dat ik aade tinten ga doen en dan beige/zand kleur en een muur wat donkerder rinhting bruin en daar wil ik dan sterren op maken in de kleur van de andere muren, dus word nu helemaal anders als daik eerst in gedachten had :D maar dat kotm omdat dwe meubels niet wit maar creme zijn en de vloer heel warm is dat past dan gewoon niet met hele hippe witte en strakke kleuren..
    maar ben aan het twijfelen met donkerblauw inplaatd van bruin... moeilijk moeilijk

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    zo zit lekker aan een soepje :D

Kim, mn gyn is een hij ;) maar vind hem niet zo, hij doet heel gehaast steeds.
    klinkt mooi die kleurtjes! ik wil het ook een beetje rustig houden.

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Of juist heel licht blauw.... das ook een mooie combie.
    bruin, koper, met licht blauw... maar dat staat misschien helemaal zo lief... Snap je?

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ga zo misschien ook een soepje proberen, wel een simpel automaat soepje... maar toch wat zout.

Ik ga straks ff in dat fotoboek kijken.

Zijn jullie trouwens al begonnen met t kamertje Emma?

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    moet ook een beetje stoer natuurlijk haha

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat bedoel ik :)

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    nou ik ben ervandoor hoor.
    Fijne dag vandaag , en werkse nog even!

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Bye bye!!! :)

14. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @emma oh das minder als hij zohaastig doet, ik heb nu 2 keer dezelfde vrouw gehad en een paar keer een ander en met de 20 weken echo had ik een man maar die was ook heel vriendleijk, vind het neit erg at ik bijna alle gyn's heb gehad omdat je met de bavalling ook niet weet wie er dienst heeft en dan ke ik ze wedl allemaal :D

@debby ja dat zat ik ook te denken maar gelukkig heb ik nog alle tijd want ben echt een twijfelkont als het om zulke dingen gaat :D

ik ga even de honden uitlaten en daarna die site bekijken

ik sprak net trouwens mijn broertje die kwam online.. en ik zette mijn msn voor het eerst in 2 maanden weer is aan :D ook toevallig, hij was nu op het amerikaanse kamp waar ze burger king hebben :D

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jammie! Dus hij nam het er even lekker van! :) Nou hij heeft t verdient hoor!

16. @ Red fijn dat ze toch wel aardig was en dat het wel goed ging :)

@ Gaby jemig wat een akelig rotmens is dat zeg hoe durft iemand toch zo te doen.. en dan ook nog die auto het zit ook wel tegen. Hoe staat het nu met je BMI??

@ Emma nou daarop ben ik dus vorig jaar mei gezakt.. het was een klein invoegstrookje op de A20 en er reed een vrachtwagen langzaam dus kon amper invoegen. Was half gestresst en reed bijna in die vrachtwagen omdat er geen plek was.. heb daarna ook niet meer gelest. Ik kan gewoon niet autorijden denk ik.

@ Debby wat balen dat je zo last hebt van je maag kan best maagzuur zijn.. neem wat lichtverteerbaar voedsel dan wat niet zo sterk smaakt dan wordt je er ook niet misselijk van.

@ Kim dat klinkt allemaal leuk vooral bruin. Ga jij nou in het ziekenhuis bevallen? En lekker burger king hij moet er maar van genieten idd.

En oooh ik voel me belabberd nog steeds vandaag.. was gisterenmiddag weggeweest, had ik nooit moeten doen denk ik. Heb heerlijk tot 12 uur geslapen dat wel maar ben nog net zo moe. Hooikoorts verdwijnt gelukkig wel, kan weer door me neus ademen. Ik ga zo maar lekker op de bank liggen denk ik.. gelukkig is het bijna morgen.. kan niet wachten!!

17. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ja ik zou me ook flink verwennen met frietjes en hamburgers :D op kamp holland heb je dat allemaal niet
    maar het eten schijnt goed te zijn overal dus dat is beter voor die mensen daar

@desiree lekker rusten meid nu het kan.. hopelijk voel je je dan snel beter.
    bruin lijkt mij ook heel mooi en rustgevend

18. @ Hilli.. jij zat toch over die laptop in? Voor vrouwen maakt dat niet uit voor mannen zeggen ze soms wel met de straling..
    In de maand dat ik zwanger werd was een maand dat ik overal schijt aan had :oops: heb gerookt en gedronken en dat deed ik nooit.. maar werd juist zwanger. Al is het beter om het niet te doen, als je maar stopt als je zwanger bent.

@ Suus nee niet ongi worden, balen meid :( waarom moet een wondertje toch zo lang duren he :(

19. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ik ben ervandoor moet nog snel stofzuigen en oud papier doen en dan werken tot half 6 dus fijne middag doegg

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik had meer te doen dan ik vanmorgen had bedacht... voor 2 vergaderingen stukken verzamelen en agenda's opstellen. Oude verslagen controleren. Plannningsformulier uitwerken... Afspraken verschuiven... bellen bellen en bellen. Oh jah en regelen, regelen en regelen. hihihihi :) Is tenminste weer eens wat anders dan wachten tot de dag voorbij is.
    Nog 1 1/2 uur en dan moet alles af zijn. :) En uitgedeeld!

Doordat je veel met het zwanger worden bezig bent en op van alles en nog wat probeert te letten en misschien wel bang bent dingen verkeerd te doen raak je gestresst en stress is niet goed als je zwanger wilt raken... dus lekker doen waar je zin in hebt. Oke... niet teveel drinken, niet teveel koffie .... maar dat is algemeen bekend toch. Overal waar te voor staat is niet goed. ;)

Deel Deze Pagina