Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Meeting is morgen he? Ik moet sochtends naar utrecht, gaat mij denk ik niet lukken.
    Zijn er nog nieuwe zwangeren hier?

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ook goedemiddag meisje!

Hoe gaat het?

3. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    goeiemiddag ;) Vermoeid maar voor de rest goed
    hoe is het hier dan?

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meisje,

Hoever zit je in je cyclus?

5. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    dag 26 van de 28 (nog 18 april)

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    En al getest?

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Zo wat doe jij het veeel!

Ik 1 keer per maand, groeit amper aan bij mij.

8. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    als ik mn benen scheer hoef ik t een half jaar niet te scheren :p Heerlijk.

Nee nog niet getest, test pas met een week overtijd. Heb nog 2 dagen he, en als t goed is hebben we om mn ei heen geklust dus dan zou ik niet zwanger zijn en kan t ook niet misgaan.
    Morgen hoor ik of we weer groen licht hebben voor de maand erop

9. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    een collegaatje dat tot september bij ons heeft gewerkt is trouwens weer terug. superblij natuurlijk :D Lieve meid.
    En.. ook bezig voor een kleine. Lijkt me zoo heerlijk, samen zwanger met een vriendin. Mijn buurmeisje is vorig jaar bevallen en verder heeft er niemand plannen.

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo stelletje kletskouzen...ga ff bijlezen

@joma: jee dat is schrikken...doe jij wel rustig aan....hopenlijk was het eenmalig.

@dunchan: fijn dat alles goed is met je mannetje...vervelend dat jij je zo rot voelt...weet je broer/fam dat jullie er mee bezig zijn? hopenlijk mogen jullie ook snel genieten van een klein wondertje...

@sammie: aardig gek zo jong al...bij ons lopen ook aardig wat jonge kinderen (voornamelijk turks volgens mij) maar het is redelijk rustig hier maar vind het ook niet normaal hoor...hoeft er maar 1 tussen de auto's door te rennen en je bent te laat met remmen...
    volgens mij is dat een fabel hoor hoe vaker je scheert hoe sneller het terug komt....net als dat ze zeggen dat je haar sneller groeit als je bij de kapper bent geweest...volgens mij allemaal onzin..

@kim: auw...hoe is het met je vinger nu? zal wel pijnlijk zijn...

@Matta: vervelend dat je niet dicht bij je papa bent...hopenljk kun je hem snel weer even vasthouden..

@dees: sorry dat ik je heb aangestoken (bos bied een homeopatische pilletje aan voor de hooikoorts 8) ) haha witte haren op je been...heb je ook rode ogen? albino :)

@red: gelukkig dat het gezellig was met je collega...

@Gaby: vervelend zeg van je oma en van de auto...wat gaan jullie doen in de tuin?

@suus: knuffel meid niet ongi worden hoor...wil je niet een keer ernaar laten kijken bij een dokter nu je al ruim een jaar bezig bent..

@stephanie; leuk dat je de kleine aan de buitenkant gevoeld hebt....

@emma: en hoe ging je rijles? oh lees het al....vragen of je extra vaak mag oefenen op de snelweg tot je het niet meer eng vind...anders durf je straks na het lessen niet meer zou zonde zijn..

@hilli: het is niet schadelijk als je zwanger bent bij je buik (heb ik gelezen bij de vragen van de verloskundige)

@kim: wat leuk dat je je broer even hebt gesproken...

@nen: haha watje... :) nou je weet nu wel alles spieren in je lijf te vinden nu je ze voelt haha... ik krijg al spierpijn aan het idee van sporten :)

@nhene: sorry geen flauw idee hoe dat heet...sorry

@meisje: hey lang niet gezien/gesproken of nou ja iets over je gelezen :)

zo babykamer is bijna leeg....alleen het bureau moet nog naar boven (gaat als het goed is vanavond gebeuren) ga ik van het weekend ff verf halen en de kamer ff stofvrij maken (als ik zin heb :oops: van het weekend) hier weer wezen werken vandaag..beetje te weinig gedronken merk ik nu want heb wel beetje last van mijn buik...dus moet vanavond ff inhaalslag maken...ga nu ff bij mijn pa kijken die komt net aanzetten (komt de schuttingdeur plaatsen :) )

11. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @nen goed van jullie zeg en echt zielig als mensen hun dieren dat aandoen, kan je je neit voorstellen

MEETING tot nu toe was toch alleen kristel die misschien niet zou komen omdat ze niet zo lekker was/is de afgelopen tijd of heb ik iets gemist dat er meerdere dames zijn die niet komen??
    wij komen hoor :D en heb er zin in

@bos ja is een irri gevoel nu maar ja hij zit er nog aan :D
    jullie zijn ook flink ijverig :D

@meisje meeting is zaterdag :D dus niet morgen aan eht strand staan he ;)

ik heb lekker gewerkt en maybe kan ik voor 2 maandjes vaker omen daar omdater iemand met zwangerschapsverlof is dat zou ideaal zijn zeker nu ik zo weinig uren elke keer draai. dus duimen jullie voor me mee :D

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    duim duim duim

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Over de babykamer, ik maak pas een foto van de vloer als de plintjes er
    ook op zitten... dat wordt volgende week, maar dan is het echt af (de vloer dan)

@ Debby: dankje voor de complimenten over de babysite :D
    ik hou die van jouw ook nauwlettend in de gaten :D vind het kamertje zo leuk
    wat jullie hebben gemaakt, heel stoer en ook heel lief :D
    idd, na een drukke dag kan je mij opvegen...
    mijn conditie is echt bagger... als ik boven aan de trap sta, sta ik te hijgen
    of ik een halve marathon gelopen heb :(

@ Kim: ik wilde ook naar zo'n infobijeenkomst, maar dat doen ze
    niet meer voor vrouwen die geen medische indicatie hebben, maar gewoon
    poliklinisch willen bevallen... :(

@ Emma: idd, vooral s'nachts en sóchtends die "spier"pijn, in de loop
    van de dag trekt het weg :( zal het morgen even navragen bij de VK
    PB met w8woord komt jouw kant op :D

@ Meisje: Meeting is Zaterdag :D

@ Emma: Ik zou niet weten waarom dat raar zou zijn hoor...
    juist gezellig als je wel zou komen :D

Morgen om 9.30 uur controle bij de VK en s'middags om 14.30 uur de 20 weken echo :D :D
    Spannend!!!
    Ik kan trouwens niet meteen na de echo melden hierzo want wij hebben de officiele opening van de praktijk (mijn werk) er meteen achteraan :( wordt dus morgenavond pas..

14. hallo allemaal... weer veel gekletst en nu ff geen tijd om bij te lezen.
    Maar morgen als ik aan het werk ben heb ik weer tijd tot 17.00 :)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    FOEI RYANNE :p

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey

@Bos, goed blijven drinken he met blaasontsteking! Klachten wel weg al?
    Dus jij bent ook al met de babykamer bezig :D . Ik ga nu ook extra oefenen met dat in en uitvoegen en express op wat drukkere tijden :confused: maar ja dan went het vanzelf eens haha.

@Kim, Beter dat je meer uurtjes kan krijgen! Hoop het voor je. Ja leuk is die site he, vind die buikfotos ook altijd leuk om te bekijken en vergelijken haha.

@stephanie, dank je, zal zo even kijken :) Morgen de 20 weken echo al he! Wouden jullie nou weten wat het word? Nee toch?

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: nee wij willen idd niet weten wat het wordt :D
    heb je zaterdag geen tijd om toch gezellig naar de meeting te komen?

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @stephanie: spannend morgen....alles ziet er vast perfect uit en de kleine gaat vast wat kunstjes laten zien haha...

@ryanne: foei foei. je moet werken op je werk haha...wat een luxe zeg meelezen in de baas zijn tijd.

@emma: hoofdpijn is zo goed als weg (beetje zwaar gevoel nog maar mijn nek zit ook vast) heb wel wat steekjes in mijn buik maar dat komt vast omdat ik te weinig gedronken heb.
    goed dat je gaat oefenen met drukte...

19. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @stephanie oh leuk dan horen we het savonds wel maar zal vast allemaal goed zijn en jij wou het neit weten he?? weet je eht nog steeds zeker??

@ryanne hey hey lekker vrij gehad??

@emma ja idd :D heb nu alle kamertjes bekeken en zat best wat leuks tussen

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Ik ben echt heel benieuwd... pretecho is alweer 6 weken geleden dus die kleine zal wel flink gegroeid zijn :D had van de week een rolmaat in mijn handen en zette hem op 25 cm, zei toen tegen mijn vriend, zo groot is ons kindje al... nou dat gezicht hahaha of ie water zag branden hihi :p

Deel Deze Pagina