@ bos omdat ik koorts heb en me echt vreselijk belabberd voel kom ik misschien niet maar ja dat is overmacht vind ik zelf. wil wel graag komen maar lijkt me niks om daar ziek te zitten. En nee ben geen albino grappenmaker gewoon heel licht en zacht haar daar, ach beter dan dikke zwarte stoppels En de hooikoorts is gelukkig al aan het verdwijnen (komt zeker door het kutweer) @ kim ik duim ook ondertussen @ meisje zo jou heb ik lang niet gezien of gesproken.. hoe is 't? Ik ga nu op bed liggen, ben zó moe, wil lekker slapen!
@Stephanie, leuk je site! Die 3d echo is echt schattig,ligt er echt lief bij . Dat je het vol kan houden om het geheim te houden. Ik ben veel te nieuwsgierig hahah Mooi kamertje ook @Bos, nou maar goed drinken vanavond. En vitamine c. @Meeting, lijkt me wel leuk op zich. Maar is nu wel een beetje kort dag bah ik ben vanavond alleen thuis , mn vriend moest vanacht om 3 uur al naar zn werk Dus hij blijft daar slapen, zo moe autorijden vind ik maar niks.
@Desiree, rotweer?? hier is het hele dag al lekker weer, heb vanmiddag lekker in het zonnetje gezeten slaap lekker!
@dees: zei ik iets over de meeting dan? (volgens mij word ik dement want kan het me nu al niet meer herrinneren..)
hier is het ook best redelijk weer vandaag. weinig zon maar wel redelijk warm en heb in mijn korte mouwen op het terras gezeten in mijn pauze.
Neej bos ik haal gewoon alles door elkaar.. kim zei wat erover.. maar ja ik was weer vergeten wie dat nou zei @ Emma nee ik kan echt niet zonder de medicijnen.. zit op een vrij lage dosis 1 tabl per dag. Maar me laatste stoppoging vorig jaar was zo dramatisch dat ik van het balkon af wou springen. Lijkt me niet zo'n goed idee.. En ja hier was het grijs en af en toe beetje zon, maar niet zoals gister bijv. Nu ben ik echt weg.
@ Emma: wij weten het zelf ook niet dus dan is het niet moeilijk geheim te houden @ Kim: dat dacht ik ook, maar het gaat me gelukkig goed af... heb ook altijd gedacht dat ik niet kon stoppen met roken, heb het boek gelezen van Allen Carr, ben in 1 klap gestopt en heb nergens last van hihi.... ik onderschat mezelf
inmiddels zijn wij weer aan het wachten op de verzekeringsadviseur half 8 zou hij hier zijn... gaan wel meteen zeggen dat we om half 9 naar een verjaardag moeten anders zit hij hier om 10 uur nog en daar heb ik nou juist geen zin in...
stoppen met roken...ben ook gestopt (al ruim een jaar) na bijna zeven jaar roken en ook van de ene op de andere dag zonder pleisters, pillen of lezen...gewoon veel koekjes eten dan valt het best mee haha (Vond ik)
stephanie: zou hij vandaag wel op komen dagen? had hij nog een excuus waarom hij er vorige keer niet was...
@ Bos: Haha ja zo kan ik het ook nee hoor... stoppen met roken is toch een hele klus, hoe je het ook went of keert... hij had het niet in zijn agenda geschreven... toen hij hier was heeft hij het zomaar op een kladje gezet, dus had het kunnen weten... mijn vriend heeft hem toen de volgende dag op kantoor gebeld en toen deze afspraak gemaakt, dus hoop echt dat hij gaat komen... wil geen andere moeten nemen, want omdat deze man al jaren bij mijn schoonouders komt, rekent hij verder niets voor zijn advies en betalen we elke maand alleen maar de verzekeringen die via hem lopen en verder geen administratiekosten oid, maar hij is wel tussenpersoon...
Bos, knap dat je zo bent gestopt! Desiree, nou ja dan kun je er beter aan blijven toch? In elk geval een opstartdosis. Stephanie, hoop voor je dat ie nu wel komt opdagen..
ja hihi ik zou het neit volhouden om niet te willen weten wat we verwachten vond 16 weken al lang ik ben vanaf afgelopen zomer gestopt en mijn vriend vanaf oktober. ik kreeg een hartstilstand en toen dacht ik laat dat roken maar
@ Kim: idd dat zou ik dan ook denken... dat was wel even schrikken zeker... wist je al van je hartkwaal voor het infarct of ben je er daardoor achter gekomen??
ik ga de computer ff uitzetten....beetje moe en merk dat het moeite kost om me te concentreren...ga bankhangen fijne avond allen...