Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Dunchan werkse!!!

'k Ga zo ook richting m'n gezin. M'n auto is alleen stuk, 'k moet 28 km heen en terug rijden en dan is er weer een liter koelvloeistof foetsie. Dus we kunnen aan't bijvullen blijven.
    En 'k moet steeds de temperatuurmeter in de gaten houden. Hopelijk kan ie snel gemaakt worden, 'k geloof dat er zaterdag naar gekeken wordt.

@suus, balen zeg dat je ongi doorzet! Ben erg benieuwd naar je trouwjurk!

@Kristel, beterschap daar he! Hopelijk word je weer wat duidelijker wat er aan de hand is.

Fijne dag allemaal!!!

@Rest, 'k heb gisteravond alles nog wel teruggelezen maar was moe en wilde op bed dus niet meer gereageerd. 'k Was tegen 4 uur thuis, toen naar m'n schoonouders, daar gegeten, toen nog gewinkeld. M'n man heeft nieuw t-shirt en schoenen, rest moet nog maar een keer.

Tot laterzzz...

2. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    sorry internet lag er gister opeens uit en zijn maar aan de slag gegaan met de babykamer
    ff over die hartstilstand.. ik heb al vanaf mijn geboorte een hartafwijking en op mijn 10e heb ik een hartoperatie gehad door het litteken weefsel van die operatie heb ik een onregelmatige hartslag gekregen en kreeg ik medicijnen maar werd er heel zwak van en duizelig dus veel lopen expirimenteren wat goede medicijnen zouden zijn en toen i kdus een bepaald medicijn kreeg werd mijn bloeddruk zo laag dat ik een hartstilstand kreeg maar het was gelukkig in het ziekenhuis dus hebben eht allemaal kunnen regristreren en daarna een week in het ziekenhuis gelegen, sinds ik zwanger ben ben ik gestopt met de medicijnen en voel me super goed heb ook neit zo'n last van mijn onregelmatige hatslag..

ik moet nu naar het ziekenhuis voor die voorlichting op de kraamafdeling en om 1 uur werken tot 6 misschien kom ik straks nog ff kijken als ik tijd heb

fijne dag allemaal en werkse

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal..

k heb even heel snel eroverheen gelezen..
    dees: ik ga volgende week vrijdag pas weer bmi meten.
    iemand vroeg iets over de tuin: wij gaan alles eruit haen en alles plat... komen antrasiet kleurige stenen in.. in de hele tuin... en dan mooie potten met planten.. maar hoe de tuin er nu uit ziet is echt schandalig..

uhm.. k weet t verder gewoon al niet meer..

maaaaaaaar ik he mega super zin in morgen de meeting..!

vandaag alleen de gordon cursus.. op mijn vrije dag maar ja.. k ga dan maar eens ff eten.

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Suus: yeahhh je trouwjurk gevonden :D
    Tijd gaat nu hard he!
    Nog 2 maandjes ofso toch?

@Dunchan: wat raar dat ze jullie nog altijd laten aanmodderen.
    Ik zou toch zeker met 3 jaar eisen dat je IUI gaat krijgen.
    En dan als dat niet lukt een IVF poging om te zien of je eitjes wel bevrucht kunnen worden.
    Er is een dikke kans dat het daar misgaat namelijk.
    Maar ik hoop op een wonder het komende half jaar natuurlijk :D

@Kristel: balen dat je alweer zo'n last hebt zeg!
    Hoop dat de dokter iets voor je kan betekenen.
    En heel veel sterkte vandaag he, ik denk aan je!

@Kim: veel plezier bij de voorlichting! :D

@Gaby: van die hele grote tegels?
    Of gewone?
    Wij wilden graag van die 1 bij 1 meter antraciet tegels erin leggen, maar omdat we hopelijk toch met een jaar weg zijn hier hebben we het maar niet gedaan.
    Hier ziet de tuin er ook echt niet uit en ben niet van plan er iets aan te doen :)
    Ik haat tuinieren :)

5. goedemorgen
    Laatste dag voor het weekend (voor mij dan)
    @ oma balen dat je waardes niet goed zijn. Hoop dat je je snel beter voelt want dit is ook niets.
    @ kris heel veel sterkte vanmiddag zal wel moeilijk zijn. * dikke knuffel *
    @ steph is die man dan toch gekomen? Hoe laat was ie er?
    @ debs nu ben ik je voor dus---> goeiemorge
    @ suus wat leuk zeg ben benieuwd hoe hij eruit ziet.
    @ all ik was al om 6 uur wakker vanochtend en nu chagerijnig :s

6. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    hoi hoi ben ik weer

de voorlichting was anders dan ik me had voorgesteld ging over hielprikje en ruggenprik enzow en elke dondedag van de maand is er savonds een avond over de verloskundige afdeling dus daar gaan we dan ook nog maar heen want heb nu nog geen idee waar ik moet zijn en hoe het eruit ziet

het heeft me wel aan het denken gezet over de ruggenprik vanwege het gedoe erna allemaal.. maar ja nog tijd zat om erover na te denken toch

@all wat is er met kristel dan geloof dat ik wat gemist heb :( sorry kan iemand me even op de hoogte brengen

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

@kristel, wat vervelend dat je nu weèr zon last hebt :( dit is ook niks zo, hoop voor je dat ze wat hebben gevonden en anders een ab , want dit lijkt me toch ook niet goed. Word je er ook nog gestresst van en dat is ook niet goed voor de baby en jou.
    En wat vreselijk van je poekies :( Lijkt me echt zwaar.. hoop dat je ze daar met een goed gevoel kan achter laten. Dat scheelt misschien? Ik bedoel dat je weet dat ze het daar goed hebben zeg maar..
    Word je op de hoogte gehouden waar ze heen gaan?

@Kim, jeetje, nou gelukkig was je in het ziekenuis. Maar zonder die medicijnen was het niet gebeurt? Gelukkig heb je er nu geen last van. Heb je dan ook vaak hartkloppingen? Werkse vandaag.

@dunchan, hoop dat het snel raak is! en knap dat jullie zoveel geduld hebben! Hopelijk word het snel beloont ;)

@red, werkse, en balen van je autotje

@gaby, succes met je cursus

@dremaer, wanneer weet je je waardes? Jij hebt toch ook thyrax?
    ik vind tuinieren ook niet zo , mn vriend doet het grote werk, en ik het leuke zoals leuke plantjes uitzoekn :) hahah gelukkig vind mn vriend het leuk

@Kim, kristel moet haar katten wegbrengen vandaag..
    jammer dat het tegenviel. wil jij een ruggeprik dan?

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Zo ik heb wel een kwartier gesport zonet hahah ach ja . Ik ga even wat doen hier, is hard nodig :oops: en drie uur komt mn vriend al thuis , dus dan ben ik dan lekker klaar vast.
    Tot straks denk ik!
    en anders heel fijne dag meisjes :D

9. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @emma ja die heb ik ook hartkloppingen maar niet altijd hoor. ze dneken dat het aan de medicijnen lag en dat daardoor dat gebeurde maar zeker zijn ze er niet van maar zelf heb ik niet het gevoel dat ik het risico loop dat het weer gebeurd

oh de poesjes van kristel moeten weg vandaag :( sterkte meid is nooit makkelijk om van dieren afscheid te nemen

of ik een ruggenprik wil.. ik weet het niet en jij? ik ben er nog over na aan het denken

ben er nu vandoor ga ff boodschappen doen met mams

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Kristel,

Hele dikke knuffel!
    Hoop dat je katjes een goed tehuis vinden.

Suus,

Super dat je je jurk gevonden hebt!

Steph,

Trouwen :smile:...

Duncan,

Hoop dat je snel zwanger raakt!

Suus,

Ben je echt ongi geworden of is het bloeden al gestopt?

De rest,

Dikke knuffel!

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * heeft een voorgevoel dat Suhe bevallen is...*

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sam: dat idee heb ik ook!
    Had der al een pb gestuurd, maar nog geen reactie gehad.
    Dus dikke kans dat ze bevallen is/bezig is :D

@Emma: maandag als het goed is.
    Maar heb al 2,5e week geleden geprikt dan en heb vooral de laatste week erg veel last.
    Dus weet niet of dat al te zien is aan mn waardes.
    Ik slik idd thyrax ja, de witte.
    En daarbij dan nog 3 maal daags ptu (om mn schildklier stop te zetten)

@Kim: jammer dat het niet was wat je dacht, maar binnenkort herkansing :D

13. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey hey,

@Stephanie: Bedankt voor het paswoord en veel plezier met de echo vandaag! Tis te hopen dat ze er ook niet rap rap overgaan, maar alles grondig bekijken. En dat je mooie foto's mee krijgt natuurlijk.

@Desiree: Jeuj eerste echo! Veel plezier meid.

@Dreamer: Neem jij nu medicatie voor je schildklier? Wss wel hé. Wat als je waardes slechter zijn? Moet je dan meer medicatie nemen? En als je waardes goed zijn? Mag je dan stoppen? Of moet je medicatie blijven nemen om je schildklier onder controle te houden?

@Kristel: Meid, zo vervelend en pijnlijk dat je last blijft hebben van je blaasontsteking. Ik hoop echt waar dat ze ab hebben waar je niet allergisch voor bent en dat je er eindelijk eens vanaf geraakt.
    En voor vandaag ... veel sterkte. Het is idd zo moeilijk om iets wat je heel dicht bij je hart ligt, weg te moeten doen. Maar probeer zo te denken, voor jullie is het beter, maar voor hen wss ook. Moeten ze minder opboksen tegen elkaar. En je andere twee katten, blijven wel samen. Dat is toch ook een beetje een geruststelling. Je zal er nog lang aan denken, zonder twijfel. Maar het is gewoon beter hé. Hoe moeilijk het ook is.

@Red: Vervelend van je auto. Stijgt de temperatuur van de auto dan? Mijn schoonouders hebben ook zoiets gehad. Probleem met hun koelvloeistof en de temperatuur van de auto die niet op pijl geraakte. Ze zijn er wel lang mee blijven rondrijden met als gevolg dat ze wel wat kosten hadden. Niet slim natuurlijk.

Ik heb heel deze week samengewerkt met mijn collega die zwanger is. Zij weet ook als enige dat we gestopt zijn met de pil. Echt niet goed :D Heel de dag gaat het over zwanger worden, zwanger zijn, ... Wel leuk hoor :D
    Vanmorgen ben ik meteen naar de apotheker gereden. Ik nam eerst gewoon foliumzuur, maar zij had mij aangeraden om Omnibionta Pronatal te gaan halen. Weet niet of dat in Nederland ook verkrijgbaar is, zal wel gewoon een andere naam hebben ofzo. Daar zit gewoon alles in. Het zijn wel van die grote roze pillen, dus niet gemakkelijk voor iemand die niet goed pillen kan slikken.

14. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik kreeg een pb'tje van Dreamer over hoe het gaat. Ik lees regelmatig even bij hier, maar heb nog niet veel te melden. Onze kleine man vind het veel te lekker in mijn buik. Vorige week vrijdag ben ik voor het laatst bij de gyn. geweest en zijn gewicht werd op dat moment geschat tussen de 3600 en 3900 gram. Maandag moet ik weer. Ik hoop dat hij zich heeft ingehouden en niet alle paaseitjes die ik heb gegeten ook heeft opgegeten.

Ik zit de laatste tijd niet zoveel meer achter de computer, want ik heb erg last vn maagzuur en na ongeveer 15 minuten rechtop zitten begint het te branden als een gek en moet ik even plat. Mocht het zover zijn (het liefst vanavond al) dan zal ik het zo snel mogelijk laten weten.

Heel veel plezier morgen!

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kim, gelukkig heb je er een goed gevoel bij, en niet erge angst eraan over gehouden. Ik zou het denk ik lastig vinden om mn lichaam weer helemaal te vertrouwen ofzo. Ja ruggeprik, ik denk dat ik die enger zou vinden dan de pijn haha. Ik zal me er eerst even in verdiepen.

@dreamer, ja dat is wss nog niet te zien, kan snel veranderen. Die van mij is nu aardig hoog, omdat ik moest ophogen voor de baby. Zit tegen hyperen aan geloof ik, steeds hartkloppingen enzo en rusteloos. Maar jouw medicijnen vervangen dus compleet je schildklier, dan is het ook sneller instabiel of nie? Als je wat vermoeider bent etc dan heeft je lichaam al meer hormonen nodig. Misschien helpt het om zo regelmatig mogelijk te leven, merk bij mezelf wel dat ik me dan beter voel. Lekker je rust pakken zover het kan.
    Hoop dat je je snel goed/beter voelt!

@Sammie, jij ook goeiemorgen (nog net haha) Hoe is het met jou?

@Hilli, leuk dat je er met iemand over kunt kletsen op je werk :D Kun je ook eindeloos over praten haha was je al ongesteld? wanneer is je nod dan?

@Hoi Suhe, succes met je allerlaatste loodjes!!

Mn vader was hier net even dus ik heb nog steeds niks in huis gedaan :rolleyes: Mark komt zo al thuis, lekker gezellig middagje samen :D

16. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Emma: Jaja dag 4 al :D Morgen ben ik er normaal vanaf. En kunnen we al beginnen te oefenen :D Mijn Nod is 11 mei. Als mijn cyclus nog steeds 28 dagen is zoals voor de pil. Nog even afwachten. Ik ga nog niet tempen of ovu - testen gebruiken. Ben wel benieuwd of ik mijn eisprong ga voelen of niet. Hihi, ik moet nog zoveel ontdekken :D

@Suhe: Nog eventjes meid :D Wel al een redelijk gewicht hé :) Lekker gezond.

17. --------------------------------------------------------------------------------------------------------->
    dat is onze beeb, het hartje klopte :D

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    jaa desiree, je hebt de echo gehad! Wat super dat alles goed is. En een mooi kloppend hartje :D gefeliciteerd! Wat een opluchting of niet?
    Hoe groot was ie nu?

@Hilli, ja is even afwachten hoe je cyclus is. Soms duurt het even voor je lichaam het weer op regel heeft en bij sommigen is het direct weer goed.

@stephanie, hoe ging jouw echo?

19. Hij/zij was maar 3,1 mm dat zou eigenlijk overeenkomen met in de 5 weken zwangerschap, maar ja dan had het hartje nog niet kunnen kloppen eigenlijk. Maar ze zei ook dat het in het begin moeilijk op te meten is, dus ik laat me banner gewoon zo staan. We mogen nu naar de verloskundige toe, ik wil nog een echo laten maken tussen de 8-9 weken dan kunnen ze vast wel beter schatten.

Pff jullie hebben teveel geschreven, ik kan het allemaal niet bijhouden hoor.. heb alles wel gelezen, maar vergeet het ook weer :oops: ik ga ff op de bank liggen!!

Deel Deze Pagina