er komen een paar mensen gelukkig zeker dat is wel heel leuk heb er echt heel veel zin in (heb ik al vaak gezegd).. welke van de niet zwangere gaan trouwens nou mee.. sammie, gaby en ik? nog meer?
Ik doe de pc uit, deze loopt voor geen meter en duurt hartstikke lang. Dus tot morgen! Hoop niet dat jullie in de file hoeven te staan. Alvast welterusten!
Doei doei Sammie... tot morgen... @ Kim: Dat is idd wel een idee om agneta en linda even een pb of berichtje via hyves te sturen...
Hoe gaan we elkaar btw herkennen?????? zit net op de site te kijken van die strandtent en zie dat het best groot is daar dus vandaar
Las nog het laatste bericht. Vriendlief heeft een spijkerbroek aan met een polo hij is lang en bijna kaal. Ik heb een spijkerpak aan rok/bovenstuk met een grijze legging, witte slippers en een spijkerjasje.
ook verstuurd dus hopelijk lezen ze het nog stond trouwens vbij linda op 9 april dat ze al een paar dagen geen internet had dus misschien daarom niet meer online geweest
goedenavond!!! hoe gaat alles hier..?? Lief is onderweg naar mij toe, belde gisteravond dat hij nog leefde .. gelukkig!! Heb hem wel gemist, had vanmiddag allemaal kriebels in mijn buik.. hihi.. alleen maar een goed teken!! @all vind het jammer dat ik niet mee kan .. @suus wat goed dat jij andere een feest voor je laat organiseren!!! hahaa.. ik doe dat niet.. wil niet in zo'n belachelijk pakje moeten rondlopen en rare opdrachtjes meoten doen!! Ik wil graag zwemmen, daarna karten en daarna bowlen!! haha.. lekker actief.. wel spannend trouwens @redd ik hoop dat het neit ernstig is,, vind het altijd weer zonde geld.. geld wat aan de auto wordt uitgegeven. @kristel owhh meisss *dikke knuf* .. ik denk vaak genoeg.. grrrr ik doe ze weg.. maar ik an het ook neit.. vreslelijk, snap volkomen dat je je helemaal klte voelt.. ik vond het al erg toen ik de kat moest achterlaten bij de dierenarst en de volgende dag pas op kon komen halen. lekker vreten.. Hopen dat ze een mooi plekje krijgen! @mikje hoe voel jij je?? hahah wat tof zeg dat ej broertje lekker kan burger kingen!! haha.. hebben ze idd wel verdient!!! Hoe was het verder met hem?? @emma ik les nu in Emmen. Drachten valt opzich wel mee, het heeft veel rontondes en die rontonde midden in de stad, daar hebben fietsen eigenlijk helemaal geen voorrang.. die nemen ze gewoon.. maar valt best wel mee hoor. Heereveen is veel drukker! ben eigeniljk de rest allemaal vergeten.. waarschijnlijk ligggen jullie allemaal al p bed.. ik ga wel zo.. nog even braintrianing spelen.. ga al flink voorruit.. ben nu 38 jaar. was eerst 43, toen 40 en nu 38 kan nog meer af!! haha!! dames veeeel plezier morgen en maak ons jaloers met de foto's!!!!
ik zeg, gewoon vanavond de foto's even bestuderen van iedereeeen.. haha.. dan gaat eht helemaal goed komen!!!
of als iemand er al is, een bloem of iets dergelijks op de tafel zetten!!! @Mik ik heb lief nog steeds niet om voor de STOkke.. hij vind hem echt vreselijk!!! ..grrr.. @steph rijd je nog paard, wil het nog een beetje??? Ik ga ook slapen!!! doei doei..
@matta jammer dat je er niet bij kan zijn. ja ging goed met hem hij was maar ff online maar hij zegt toch liever gewoon thuis te zijn hoor heeft het nu al weer gezien daar. ik ben er ook vandoor. misschien moegen ochtend nog ff online en anders tot morgen dames slaap lekker
@ Matta: ja hoor ik rij nog steeds paard, maar het wordt wel minder fanatiek... nog 2 weekjes en dan weer mijn eerste wedstrijd... idd jammer dat je er niet bij kunt zijn... Slaap lekker meid... @ Kim: Slaap lekker meis... tot morgen... nou volgens mij is er niemand meer... ik kom morgenochtend hier ook nog even spieken of er nog nieuws is... tot morgen in scheveningen meiden, of sávonds hier