Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    tot morgen meidne.. ik doe denk ik een zwart vest aan.. met roze letters :p en een groene bodywarmer.. en gewoon spijkerbroekje denk ik.. wij hebben klein meisje bij ons :p

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Dat is ook een goede herkenning :D

tot morgen meiden...

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden veel plezier morgen!!!

Ik kruip lekker m'n bed in.

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

k ben er nog ff.... en ik weet niet wat ik morgen aan doe... haha.. dat zie ik morgen wel.. maar ik loop bij suus ! :p
    ik ben op joey aanhet wachten tot die thuis komt.. dan gaan we lekker slapen morgen om 5,45 gaat de wekker alweer.. en dan meot joey opstaan.. k draai me dan nog ff lekker om hoor!

5. gaby1986

joey is onderweg naar hui :) tot morgen slaap lekker

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden, ik kijk morgenochtend even hoe ik me voel en beoordeel dan of ik kom. Maar ik heb sowieso het telnr van Sam dus ik kan haar laten weten hoe of wat..

Ik ga nu lekker naar bed! Heb na het eten (die paar hapjes) even op bed gelegen en daarna 2 paracetamols ingenomen. Voel me gelukkig al wat beter. Maar mijn darmen rommelen er op los! Is echt superhard te horen.

ik hoop dat ik me morgen beter voel, want had er heeeeel veel zin in! :) Hopelijk kunnen mijn schoonouders dan nog op de hond passen, anders moet ik die meenemen...

Slaap lekker!!

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

goeiemorgen, voor de meiden die gaan meeten, veel plezier. Ik ben ff minderop het forum omdat ikgoed ziek ben door de zwangerschap... Veel misselijkheid,smorgens om vijf uur al klaar wakker zijn. Dus ik neem mn rust

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Veel plezier vandaag!!!

9. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    goeiemorgen meisjes
    veel plezier straks
    hopelijk is iedereen weg en kan ik rustig uitgebreid op iedereen reageren zonder na een reactie weer tien pagina's door te moten :p

10. goedemorgen vroege vogels

11. gaby1986

goedemorgen allemaal

k heb echt super zin in straks.. suus en ik rijden om kwart voor 12 aan.. dus hopelijk zijn we er dan op tijd..

we moeten alleen nog van debby horen of ze met ons mee rijd.. heeft iemand, ander niet het nummer van haar?

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    goedemorgen dames,

wij rijden hier zo meteen al weg, moeten eerst de hond wegbrengen...

@ Nen: ik hoop dat je er gewoon lekker bij bent... enne rommelende buik (heel hard) had ik ook toen ik net zwanger was...

@ Matta: zie net dat ik je geen antwoord heb gegeven op je vraag of ik nog paard rij...
    nou hier issie alsnog ;) ik rij nog steeds paard, maar het word wel minder fanatiek... over 2 weekjes heb ik mijn eerste wedstrijd weer en ik hoop in mei nog een paar wedstrijdjes mee te pikken en dan te stoppen met echt rijden... zal er daarna nog wel opzitten maar echt voor de fun...

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    enne dames, ik heb een primeur op deze mooie dag :D

ik heb zojuist in bed voor het eerst mijn buikje zien bewegen toen onze kleine spruit schopte :D was zoooo gaaaaaafff.....
    vriendlief heeft het ook gezien (heb hem wakker gemaakt :D :p) alleen hij heeft het nog niet gevoeld... elke keer als hij zijn hand op mijn buik legt stopt spruitje met schoppen :p

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben er nu echt weg van...

tot straks meiden...

voor degene die niet meegaan:

ook jullie een hele fijne dag toegewenst :D

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dames, ik moet me helaas ook afmelden :(
    Ben al sinds gisteravond aan het vechten om niet te hoeven overgeven.
    Barstende koppijn en kotsmisselijk.

Ik vind t echt niet leuk, had zo graag iedereen gezien en de buikjes gefotografeerd :(
    Ik hoop dat iemand anders heel veel foto's gaat nemen en een mooi verslag maakt zodat het voor de thuisblijvers ook een beetje is alsof ze erbij waren.

Jullie hebben iig supermooi weer, want de zon schijnt hier al vanaf 7 uur.

Ik baal echt dat het niet gaat lukken om te komen :(
    Verheug me er al zolang op.

Heel veel plezier aan iedereen die meegaat.
    Maak er een superleuke dag van!

16. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    goeiemorgen

@matta wat jammer, gewoon vaak mee laten rijden in een babyzaaqk en keer op keer vertellen hoe goed het is voor de sociale ontwikkeling dat de kleine zo hoog ligt en tot 2 jaar naar voren gericht kan blijven :D :D ik vond hem in het begin ook zo van hmmm.. maar daarna vond ik hem prachtig

@stephanie ik heb ook paard gereden maar vanwege me rug ging het niet meer, maar kan dat geen kwaad als je in gallop gaat of draft?

@juffie beterschap meid en rust maar lekker uit.

ik ga me nu ff aankleden net de hond van mijn ouders trg gebra cht die had hier een nachtje gelogeerd en mika gaat mee :D ik heb dus ook nog een klein wit hondje bij me met een bruine vlek op zijn rug

ik heb een wit jasje aan dat is alles wat ik weet :D MAAARRR ik heb ryanne bij me en die toeter kun je niet missen :p ghihi ;)

17. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @dreamer :( wat jammer dat je niet meegaat. je kan je altijd nog bedenken als je je misschien toch beter gaat voelen in de middag

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ow.. vind het wel helemaal jammer dat jij niet mee gaat dreamer.. gingen toch speciaal voor jou zo ver weg ? maja.. hoop dat er toch nog wat meiden over blijven.. heb echt het idee dat iedereen ineens ziek is en gaat afhaken

19. gaby1986

stephanie: kei leuk dat je je buik zag bewegen.

dreamer: jammer dat je niet mee gaat :(
    kristel: ook jammer dat je niet mee gaat :(

nen: weet je al of je mee gaat.

ik weet t.. ik heb een grijs vest aan met streepjes erop :Dnog 1 uur en 10 minuten en dan rijden we aan haha... hoezo aftellen..

20. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Veel plezier bij de meeting meiden die nog wel gaan!
    Kunnen jullie mijn leuke totaal niet eigenwijze dochter zien :)

Bij onze meeting bleven er van de 16 ook maar 5 over...beetje jammer allemaal.
    Wonen er nog wel meiden dichtbij scheveningen of moet iedereen nu zover rijden?

Deel Deze Pagina