Rechts of links vanuit Rotterdam gezien? Ik kijk nu altijd naar rechts toe.. daar ligt een dorp.. eerst weiland en dan dorp ja dat zal het wel zijn hihi
Blijkbaar zit er niks tussen gevoelloos en megagevoelig Ow trouwens .. als je een tepelpiercing hebt, dan kan je zeker geen borstvoeding geven?
desiree, jammer dat je geen borsvoeding mag geven maar als je niet zonder kan, heb je geen keus he... Ja van t weekend maar goed klussen, en voor de zekerheid volgende week ook nog maar ofzo pff... naja mn man zal er wel blij mee zijn
Ja dat ben ik ja Hahaha. Als je een lange dunne oma ziet zwaaien vanaf het weiland dan ben ik het Kan ook op de brug gaan staan waar je daarna onderdoor rijdt Das mijn dorpie
Dreamer hoe bedoel je ik ga er een stuk op vooruit? Qua woonruimte? (hoe weet je dat ) Ik zwaai morgen naar lange dunne oma vanaf de snelweg. En ja van de borstvoeding vind ik ook wel jammer, maar ja, de rest hoef ik allemaal niet te missen gelukkig, ik ga dan ook minder werken dan kan ik 4 dagen per week thuis zijn bij de baby! Lijkt me geweldig Met tepelpiercing weet ik niet, vooral als beide tepels doorboord zijn zeg maar anders zou borstvoeding nog aan de andere borst sowieso kunnen. Maar heb geeen idee..
misschien kan die er tijdens de voeding uit? Of stroomt de melk dan door t verkeerde gaatje Over werken is nog een discussie hier. Heb moeite mijn werk los te laten..
Nee qua woonplaats eigenlijk En verhuizen doe je niet als je erop achteruit gaat denk Ja ik zou mn piers er dan wel uithalen natuurlijk, maar vraag me af of het dan nog wel werkt. Heb echt geen idee. De andere is nog heel Dees, het voordeel van flesvoeding is dat ze beter doorslapen Ik heb echt getwijfeld of ik direct aan de fles zou gaan om die reden en omdat het zo onwijs lichamelijk vermoeiend is. Maar ik ga het toch maar eerst proberen. Als ik het niet trek kan ik altijd nog flesvoeding geven. Wel jammer dat je de keus niet hebt door de meds. Maar beter een rustige mamma dan borstvoeding!
Nou ja ik heb het niet zo op die nieuwe woonplaats.. maar me man komt er vandaan. En we zagen ons prachtige huis. Ben zelf een echte Rotterdammer, dus zal nog wel moeilijk worden haha . Enne je hebt de andere altijd nog.. maar als die pijn gaat doen is wisselen natuurlijk fijn.. zou ff zoeken op google of het kan. Meisje, denk dat jullie nog genoeg hebben geklust.. ik heb zelf nooit zin.. alleen vlak voor me ei. Soms gebeurt het maar weinig bij ons, merk ik vooral als ik me kaartjes terug zie .
ik heb ook niet vaak zin hoor ben niet zo gek op seks.. Mijn vent wel altijd. Maar ik denk dat ik a) de ideale cyclus had deze maand, ei en innesteling (?) precies volgens de banner en b) mijn lichaam érg gevoelig was waardoor ik precies kon aanvoelen wanneer mijn ei eraan kwam, al was t natuurlijk een beetje aftasten omdat ik nog niet zo heel lang gestopt ben met de pil (4 maanden) maar wel 4x28 (ongeveer) dagen dus dat is netjes. Ik lees af en toe die verhalen van gelukstreffers, 1x sex in een ronde en raak. hoe doen ze dat!
Over werk.. ik ga wel wat minder werken en misschien kan ik wel wat meer thuis werken. Stoppen met werken doe ik niet. Niet alleen van wege de centjes, maar ook omdat ik gewoon buitenshuis wat te doen moet hebben, anders wordt ik helemaal gek
Mijn vriend wil stoppen. En het liefst gamen maar dat gaat mooi niet door. Idee is dat hij 4x 9 gaat werken en ik 3x9, maar op termijn. Denk dat ik na mijn verlof maar halve dagen werk tot de kleine wat ouder is en ik afscheid heb kunnen nemen. Ik ben nu wel heel stoer maar denk dat ik het heeeel zwaar ga krijgen. Hebben jullie al namen bedacht?
namen?! Dat is hier echt een ramp! We hebben allebei een heel andere 'smaak' wat namen betreft, maar goed dat zo'n kindje er niet van vandaag op morgen ineens is
Je ei en de zaadjes weten echt niet wat jij denkt hoor Dus daar heeft het niet mee te maken lijkt me. Wel als het stress veroorzaakt, dan kan het wel langer duren. @Dees: kan me voorstellen dat je niet zit te springen om ergens anders te gaan wonen. Hoop dat je snel kan aarden daar.
Wij weten de jongens naam al zeker. Meisjesnaam eerste naam ook, maar 2e naam twijfel ik heel erg. Ik vind de naam die het mooiste erbij klinkt echt een vreselijke naam. Tenminste, de associatie die ik met die naam heb (ken een meisje met die naam en dat was echt een vreselijk kind) Maar misschien ben ik er tegen die tijd al aan gewend En ik heb toch het gevoel dat we een jongetje gaan krijgen wanneer we zwanger kunnen raken, dus dan hoef ik niet zo na te denken over de meisjesnaam
Wij hebben 2 meisjesnamen die we mooi vinden en 1 jongensnaam. En hebben ook al veel babyspullen uitgezocht. Nog niks gekocht, maar gewoon al gezegd van dat en dat gaan we kopen.