Ik denk niet dat Debby nog mee gaat anders had ze wel iets laten horen nog lijkt me? Jullie hebben ook geen adres of iets? Dan is er nog plek voor mij op de achterbank....haha grapje! Jullie hebben wel mooi weer gelukkig.
Ik hoop idd dat ik me beter ga voelen, maar zo te merken zal dat niet gebeuren. En nee, Scheveningen was niet mijn keus. Weet niet meer wie dat bedacht had. Hebben Debby, Linda en Agneta al gereageerd eigenlijk?
zo ga ff een poging doen om 10 pagina's bij te lezen. @oma: jij bent ook goed bezig als je van de ene op de andere dag gestopt bent met roken...nou je 100 procent beter wil ik niet zeggen maar heb niet meer zo'n last van de hoofdpijn en de blaasontsteking voel ik nog wel hoor maar ja kan niet eeuwig thuis blijven he...kan straks lang genoeg thuis zitten 8) hoe gaat het met je hoofdpijn? @pensioen: ik vraag me af he...mensen moeten nu al tot hun 67 werken...hoe zit dat tegen die tijd dat wij met pensioen gaan...volgens mij moet je dan eeuwig blijven werken... ik heb gewoon gebeld naar mijn pensioen om mijn partner aan te geven en andersom ook. klaar...(wij hebben dan ook samenlevingscontract) @suus: zouden ze echt zo denken joh...ik zou het toch zeker proberen bij de huisarts aan te kaarten hoor....vind het beetje rot excuus als ze zouden zeggen..ja je was zwanger dus probeer het nog maar een jaar.... leuk dat je je trouwjurk hebt gekocht....jammer dat we niet mogen weten hoe hij eruit ziet..kun je niet een hint geven? @stephanie: oh toch misschien nog ff trouwen voor de kleine komt? willen jullie het dan groot aan pakken of niet....fijn dat alles goed is met de kleine....7,50 voor de dvd is een kooppie (wij betaalde het dubbelen) @kristel: misschien een beetje te laat maar duim, duim, duim...hoe voel je je nu? voelde jij de kleine ook minder toen je AB gebruikte? ik heb het idee namelijk dat ons manneke een stuk rustiger is nu ik ab gebruik (hij is alleen in de ochtend redelijk actief maar ja dan is de AB natuurlijk aardig uitgewerkt) @kim: hoe was de voorlichting? @gaby: hoe was de gordon cursus: is het een leuke manier van werken of niet? @ryanne: vandaag wel uitgeslapen @suhe; vervelend van je maagzuur, hopenlijk snel over en ben benieuwd naar jullie kleine man... @hilli: leuk dat je het er met iemand over kan hebben he over zwanger zijn/worden... ben je nog ongi? @dees: jeey goede echo gehad lees ik....mooi gezicht he zo... kun je het al een beetje geloven? @nen: wanneer ga je testen @Juffie: hopenlijk ben je snel weer wat opgeknapt... ik kan agneta wel even smsen als jullie nog niks gehoord hebben? heb haar ook al een tijdje niet gesproken... ik ga eerst ff douchen lees het zo wel...
dreamer: van debby nog niks gehoord nee bos: gordon is wel een fijne manier van werken.. is alleen erg wennen
ik kijk wel.. misschien bel ik de huisarts wel.. kan hij me voor de 2de keer doorsturen :S schiet niet echt op .. ff sokken en schoenen aan doen en dan ben ik weg
mijn bh is te groot aan het worden.. val je af.. en dan op de plek waar je juist liever niet af wilt vallen blijft zo niks meer van over..
Hey Gaby, Ik heb gister een super emotionele dag gehad vanwege de crematie... Ik baal er best van maar red het niet om mee te gaan. De auto staat ook nog eens zonder accu en Daan is werken.... Sorry girls... xxxxxxxxxx Debby
ik weet het niet wat betreft debby en agneta en linda heb ik ook nog niks van gehoord eigenlijk.. wie blijven er nu allemaal over ff de lijst erbij pakken meiden die mee willen doen aan de meeting: 8) 18 april Stephanie met partner Kim met partner Sammie met partner Ryanne zonder partner Suus1987 zonder partner Gaby zonder partner ????? Linda met partner Agneta Nenna met partner Debby Dreamer met partner desiree met partner totaal: 12 mannen: 7 Zaterdag 18 april niet: wel: Linda85, Agneta, Nenna, Debby, kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Ryanne, ,Dreamer, Desiree plek waar het gaat gebeuren Scheveningen strandtent zeezicht om 14.00
ik ook.. wij gaan nog wel gewoon toch iemand is ook al onderweg weet niet meer wie.. ik ga nu afsluiten en dan naar gaby mee.. neem de hondjes niet mee.. ik heb super pijn aan mijn rug maar daar heb je pijnstillers voor he :S kutongi
ja idd ik heb nog niks van linda en agneta gehoord dus weet het ook niet. maar ja het word lekker weer en scheveningen is altijd heel gezellig dus we maken er gewoon wat leuks van misschien komen die andere toch nog die zich nog neit hebben gemeld. wij gaan nog ff snel wat eten en dan zijn we ook klaar als ryanne er zo is.