@Sterretje: jeej de beeb gevoeld, wat gaaf Hoor alle dames over plopjes aan het begin, dus het zal vast je beeb geweest zijn En wat erg van je zus zeg. Om je een hart onder de riem te steken: bij mn zusje dachten ze ook dat mn nichtje allemaal afwijkingen zou hebben en veel te klein bladiebla. Zelfs 2 gyns apart van elkaar hadden dat de dag voor de bevalling nog gezegd. Wordt ze geboren: helemaal perfect! Sja, klein wel, maar ze was pas 35 weken. En nu is het een hartstikke gezonde meid die vrolijk rondstapt. Dus ik hoop dat het bij je zus net zo gaat meevallen! Heeft ze al wel de longrijpingsprik gehad? @Nen: ook al ziek! Beterschap meis. @Kristel en Debby: hoop dat jullie vandaag beter in je vel zitten. @Nen: vertelllllllll al getest? We zijn gelukkig niet zo ongeduldig hier he @Meeting: ben blij dat het echt leuk was Zijn er nog groepsfoto's van de dikke buiken gemaakt? Of uberhaupt groepsfoto's? Klopten de beelden van elkaar een beetje? Daar ben ik echt benieuwd naar haha of iemand nog echt compleet anders was dan gedacht Hier denk ik nu wel te weten waar ik al de hele week last van had. Waarschijnlijk een heel langzaam aanzwellende migraine. Gisteren de verdere dag ziek in bed gelegen, werd echt gek van de koppijn. En nu alleen nog de napijnen ervan zeg maar. Voel me gelukkig wel wat beter. Pff was even vergeten hoe ontzettend gek je wordt van migraine zeg! Nennnnnnnn vertelllllll
Pfff de site is echt sloom! Nennnnnnn heb je al getesssssst Dames, vertel is wat meer over de meeting Baal echt dat ik niet mee kon. Ben zo benieuwd wie er achter de verhalen zitten. Agneta meis, waar zit je toch! Ben je alle babywinkels aan het leegplunderen nu je weet wat het wordt? @Bos: met welke kleuren gaan jullie werken? Of zeg je liever niet? En wat kost de Mura nu bij de Prenatal dan? Kan ik dat ergens vinden? Weet alleen dat het de 25e en 26e 25% korting is op de kinderwagens.
@nen: waar zit je meid ben je gelijk een feestje aan het vieren of lig je nog op 1 oor? @meeting: fijn dat het gezellig was.. @oma: de mura is nu de maandactie http://www.prenatal.nl/ProductsAndServi ... icosimura1 voor 799,00 wij gaan werken met (ja ja ik weet het het is niet orginieel) een bruine muur en dan met ik denk voornamelijk blauwe spullen (of groen ben er nog niet helemaal uit maar denk blauw) mura denk ik dat we heb grijs nemen ipv rood
kristel: thanks nog voor je antwoord...denk dat de kleine het gehoord heeft dat ik het vroeg..hij is al twee dagen mega actief. haha vriendlief lag vanochtend met zijn hand op mijn buik en zei steeds...wow....en dat bleef hij maar herhalen...zo duidelijk was het....komt vast omdat ik ook beter in mijn vel zit...heb wel eens gehoord dat de kleine ook rustig kan zijn als je zelf niet fit bent namelijk...
goeiemorgen, nou lekker uitgelsapen vaqndaag hoor, was gister om 11 uur helemaal uitgeteld toen we thuis aankwamen.. wat een weeldreis we hebben over de heeneis bijna 4 uur gedaan.. dat was minder maar in scheveningen eenmaal aangekomen was het heel gezellig en hebben echt een hele leuke dag gehad jammer voor de meiden die het gemist hebben misschien volgende keer maar dan toch echt centraler want dan zijn er waarschijnlijk ook meer kleintjes bij en dan zit 6 uur autorijden op een dag er echt niet in ik ga is ff bijlezen @ryanne gefeliciteerd met je verjaardag meid
@Bos: toch de Grey Slice? Waarom niet de rode dan? Ik vind die echt helemaal geweldig, maar vind de grijze toch wat neutraler. Mooie aanbieding! Dus hele wagen met voetenzak en de autostoel bij elkaar. Jammer dat dit niet geld op de mazzel dagen, dan zou het echt een koopje zijn! Ga je met licht of donkerblauw werken? Ben benieuwd hoe alles eruit komt te zien Echt leuk dat je vriend het zo goed kan voelen nu zeg @Kim: zolang rijden met een baby is niet aan te raden nee! Lijkt me wel leuk hoor, alle babies bij elkaar
@nen spannend meid hopelijk is die flink positief ik duim voor je. @suus denk dat we dat gewoon over een tijdje moeten vast stellen want mijn agenda loopt neit eens tot zover hihi maar is wel een leuk idee @sammie veel pelzier vandaag op de automeeting @sterretje wat leuk dat je de kleine hebt gevoeld @dreamer er zijn wel wat foto's gemaakt maar neit van de buikjes we waren met 4 zwangere maar bij desiree zie je nog niks natuurlijk maar geloof dat stephanie een foto heeft op het strand waar we bijna allemaal op staan en ik zelf vond wel dat mijn verwachtigen klopte dus dat is wel grappig dat je elkaar via het topic toch best goed kent ik zal mijn foto's zo is even op de pc zetten maar heb er niet veel hoor die kleine was gister echt zo actief toen ik plat ging liggen, echt het was net alsof ik het hele lichaam volede en dat dan overal naartoe bewoog was zo appart had het nog nooit zo duidelijk gevoeld en nu is hij ook weer lekker actief. straks gaan we naar de braderie hier naast de wijk maar frank ligt nog te slapen de slaapkop
dreamer: denk dat ik de rode eerder zat ben....vind hem nu wel mooi maar ben bang dat ik hem over een paar jaar niet meer mooi vind en grijs is inderdaad neutraler en dan hang ik wel een leuke gekleurde speeltje aan de wagen, vrolijk ik hem zo wel op. we gaan werken met lichtblauw (of lichtgroen) wil het wel een beetje fris maken met de kleur namelijk dus liefs beetje vrolijk en fel en niet te donker.... staat niet bij toch dat hij niet geld tijdens de mamamazzeldagen? staat alleen bij de andere actie of heb ik er overheen gelezen?
@Kim: grappig dat je beelden idd klopte met de werkelijke personen Ben benieuwd naar de foto's! @Bos: ja wij gaan dan idd ook werken met gekleurde accesoires. Je kan ook de reiswieg rood nemen en de wandelwagen zelf grijs. De reiswieg gebruik je toch maar 6 maandjes ofso. Mja, wij willen alles matchend hebben, dus dan maar alles grijs he! (daarom wil mn man de rode niet, want dat autostoeltje is echt vreselijk, hele rare kleur) Bij de mazzeldagen staat De korting geldt niet in combinatie met andere acties. Dus ga er vanuit dat die aktie dan niet geldig is.
in mijn fotoalbum staan nu 4 foto's van gister dat is alles wat ik heb moeten we ff wachten op de andere foto's
dreamer: ik vind de autostoel ook niet mooi in het rood...zit een soort blokjes motief in vind ik jammer.... volgens mij zei die vrouw aan de telefoon dat je zoiezo geen korting krijgt op de wagen met de mamamazzeldagen...je krijgt alleen korting op hun producten en de maxicosi (en andere merken) verkopen hun namens de fabriek dus volgens mij krijg je zoiezo geen korting op de wagen....
Overigens is de Mura bij de Prenatal niet goedkoper dan de Babydump met die aktie. Bij de babydump is de Mura 4 met maxi cosi en voetenzak en reiswieg 757 euro. En dat is zelfs zonder aktie, gewoon de normale prijs dus. Ja die blokjes ja! Die rode kleur lijkt echt heel vaag daardoor. Op zaterdag en zondag heb je 25% korting op alle kinderwagens http://www.mamamazzeldagen.nl/
@dreamer: er zijn een paar foto's gemaakt.. maar eigelijk niet echt veel.. haha.. Ik heb geen foto's gemaakt @sammie: veel plezier bij de automeeting @ryanne: Gefeliciteerd @kristel: leuk dat je mijn idee leuk vind voor ons is het ook niet extreem ver rijden.. is gewoon ook een centraal punt @gaby: je kunt komen hoor.. kunnen we gaan verven @Trouwen: wij hadden vrijdag voor pascal weg ging de trouwringen nog besteld trouwens maar die houden we ook geheim tot de dag zelf .. Die krijgt HELEMAAL niemand te zien
dreamer: oh je hebt gelijk....dan ben ik verkeerd voorgelicht of ik heb het verkeerd begepen... koop hem zoeizo bij de prenatal...vind het wel makkelijk of alles in 1 winkel te halen...ik ga ff buiten kijken....roepen he als nen komt...