@Kim: leuke foto's Mooie tent ook zo te zien zeg. @Suus: jeej de trouwringen besteld! Moet je nog veel regelen?
heb net nog ff zitten rekenen maar je kan hem beter in de mamamazzeldagen halen dan gewoon deze actie....scheelt toch nog 50 euro...(oma wil je ff narekenen of ik het goed zeg haha) ben nu echt naar buiten...
Hahaha. Even uit mn hoofd: Wagen: 519 Bak: 199 Voetenzak: 75 Maxicosi: 129 In totaal 922 euro. Maar .. geen korting op autostoeltjes en geen korting op accesoires. Dus op de mazzeldagen: Wagen: 390 Bak: 150 Zak:75 Maxicosi: 129 Samen 744 euro. Dus ja, met de mazzeldagen issie goedkoper dan nu in die aanbieding. Veel plezier buiten
Hey hey, @meeting: Fijn dat het zo geslaagd was @Kim: Leuke foto's van de meeting. Het weer zag er idd goed uit! @Ryanne: Gelukkige verjaardag Haha beetje stom, ben van gisterenavond niet meer ongi. Vandaag al geoefend. Kwam ik achteraf bij het besef dat die eigenlijk de eerste keer in mijn leven was dat ik onveilige seks heb gehad Onveilig als in zonder pil hé
Eerst ff reageren hoor en dan ga ik het pas over de meeting hebben @ Kim: Nee hoor paardrijden kan geen kwaad ook niet in draf of galop, alleen je moet zorgen dat je er niet vanaf kletterd, maar dat moet je altijd @ Bos: Ik denk dat we het dan klein houden (naja we hebben ook niet zo'n grote fam. hoor dus blijft toch wel klein) maar het later nog eens overdoen, maar daar moeten we het samen nog over hebben... en 7.50 voor de dvd is niet veel idd, is het geluid bij jullie opgenomen? @ Sterretje: Wat leuk dat je de beeb voelt het zijn idd plopjes... dat heb ik ook, nu worden ze steeds duidelijker en gaat het over in schopjes wat erg van je zus, hoever is ze in de zwangerschap... hoop dat alles goed gaat komen sterkte meid... @ Bos: ik zie je berichtje om 5.51 gistermiddag of de dames van de meeting nog niet terug waren wij waren pas om even voor 0.00 uur thuis @ Ryanne: even voor elven hebben jullie toch nog vlug gedaan dan... VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEID!!! @ Nen: Ben benieuwd hoor meis... @ Kim: Hallow ik heb idd 2 foto's van de hele groep, en nog wat van op t terras, zal ze zo wel ff uploaden... dacht in de auto op de terugweg pas aan de buikfoto Je hebt trouwens wel een charmante foto van mij gemaakt zeg hihi Ik vond de meeting ook errug gezellig en geslaagd, jammer dat we een paar meiden hebben moeten missen, had jullie ook graag ontmoet... hoop dat jullie de volgende keer er gewoon lekker bij kunnen zijn, zonder last te hebben van vervelende griepjes oid... wij waren pas tegen 12 uur thuis omdat we de hond nog even in een uithoek moesten ophalen... ik was ook helemaal bekaf... wij waren dus na het eten naar de parkeergarage gelopen, komen we daar eindelijk aan, neemt die parkeerautomaat geen briefjes van 50 euro aan... Grrrr... konden we weer helemaal terug naar de boulevard om geld te wisselen of te pinnen... uiteindelijk reden wij om 21.00 uur de parkeergarage uit.... ik heb het echt in mijn kuiten van dat kleine stukje over het strand wandelen... Op naar de volgende meeting, met kleintjes ga ff de foto's uploaden...
@stephanie: ja bij ons hoor je het wel het hartje op de dvd en bij jullie? kan niet stil zitten hoor buiten...het is heerlijk in de zon maar ik moet nog ff stofzuigen bedacht ik me net... pffff net kom nou eens je bed uit man....
@ Bos: Bij ons is het helaas helemaal zonder geluid... we hebben het hartje ook niet gehoord tijdens de echo...
oh dat is jammer...bij ons ging ze het na het controleren van het hart gelijk even luisteren of het ritme gelijk is en dat hoor je ook terug op de dvd...wel grappig want je hoort hem gewoon wegzwemmen (hartje hoor je steeds verder weg gaan)
ik lees zo wel terug ga eerst ff stofzuigen...anders komt er weer niks van terecht vandaag. (zucht de d op mijn toetsenbord doet het soms niet krijg je rare zinnen van..)
goeiemorgen meiden! Nog net haha Mooi dat de meeting gezellig was! Volgende keer wil ik ook wel mee @Ryanne, gefeliciteerd!!! @Nen, waar blijf je???? @Bos en Dreamer, vind het een erg mooie wagen! beide kleuren , maar rood is idd wat minder neutraal. @Bos, nee weet ik niet. Volgens mij jeuk ofzo? Ik heb net even gesport, kreeg er buikpijn van dus ben maar gestopt na 20 minuutjes. Ik ga even lekker in het zonnetje zitten en misschien naar giethoorn bootje varen. Zal zo weer even spieken of nen ons al uit de spanning heeft gehaald..
Neem aan dat je een vaginale schimmel bedoeld? Heb t zelf nooit gehad, maar een vriendin van me had vreselijke jeuk. Je hoeft niet meer afscheiding te hebben of stinkende afscheiding ofso. Heel veel zwangeren krijgen een schimmelinfectie, dus zou goed kunnen. Door de veranderende hormoonhuishouding enzo. Kan ook nog is een reactie zijn op ab, dus je hebt dubbelop kans. @Steph: balen dat je weer terug moest lopen zeg! Baal echt dat ik jullie niet heb kunnen ontmoeten. Ben benieuwd naar je foto's
@ Bos: nee sorry dat weet ik niet, ff googlen.... nee bij ons heeft ze niet naar het ritme geluisterd, maar de verloskundige vond het een mooi regelmatig ritme... Foto's van de meeting staan in mijn album... Hoe krijg je de map algemeen uit je fotoalbum?? heb mijn buikfoto's er even allemaal uitgegooid, die zet ik er vanavond opnieuw in als ik mijn buikfoto van deze week ga plaatsen... ze stonden namelijk verdeeld over 2 mappen
@stephanie nou dat is ook lekker als die geen 50 euro pakt.. we hebben nog heel even in de file gestaan op de trg weg maar dat was echt minimaal. in het zand lopen kan ook idd zwaar zijn, ik heb gelukkig nergens last van @desiree wat las ik nou kwam de maaltijd trg?? dat is minder. voel je je nu weer beter? leuke foto's stephanie heb ze meteen opgeslagen
Leuke foto's Steph Echt leuk om zo iedereen bij elkaar te zien. Zeker ook met de mannen erbij. En wat een toeter heb je Ryanne Geweldig!
@ Kim: ja idd balen dat we terug konden maar ja... ik ga jouw foto's ook even opslaan @ Dreamer: Ik was best bang dat mijn mannetje het niet zo geweldig zou gaan vinden (hij moest vrijdag ook mee naar mijn werk waar dus allemaal mensen waren die hij niet kent) maar hij zei dat hij het gister ook echt hartstikke gezellig vond
Leuk he dat de mannen het toch wel gezellig vinden die kakelende kippen Dames, fijne dag allemaal! Ik ga van de computer af, mn hoofd begint weer aardig te kloppen. Nen, ik hoop dat je straks heel goed nieuws hebt
@ dreamer: gelukkig waren ze zelf ook lekker mee aan het kletsen @ Nen: ik ben nu ook wel heel benieuwd hoor...
ja mijn vriend vond het ook gezellig en heeft zich prima vermaakt alleen van die file op de heenweg.. werd hij minder vrolijk van hihi ik ben er ook vandoor wij gaan ff zo naar de braderie kom straks lezen of nen al is geweest met goed nieuws