thanks voor de reacties...denk inderdaad dat ik dan een schimmeltje heb...het jeukt daar onder en het is wat opgezet allemaal...denk het ook dreamer dat het wel eenl combi zal zijn van de antibiotica en de zwangerschap. gaat niet vanzelf over zoiets toch? pfff moet ik weer naar de dokter.... kim veel plezier op de braderie... nen: KOM UIT JE BED EN LAAT JE HOREN!! net klaar met stofzuigen...ga nu nog ff dweilen en dan weer terug de zon in....kan ik tenminste rustig zitten zonder na te denken wat ik allemaal nog in huis moet doen...
oh trouwens volgens mij was jij dat of niet dreamer die vroeg naar agneta? ze vind het zonde om met dit weer steeds achter de computer te zitten smste ze....dus vandaar dat ze er al even niet is geweest...
@ Bos: Balen van die SI heb het ook ooit gehad, op zo'n moment voel je je vies (tenminste ik toen dan) en schaam je jezelf ervoor, terwijl je er niks maar dan ook niks aan kunt doen, en het heeft helemaal niks met hygiene daarbeneden te maken...
nou ik heb dus helemaal geen afscheiding ofzoiets dus voel me niet echt vies..het is gewoon meer dat ik er last van heb omdat het was opgezwolle is en omdat het jeukt (maar dat is voornamelijk als ik in bed lig, zal wel door de warmte komen ofzo) dus het is tot nu toe meer irritatie dan vies maar wel vervelend... ben nu echt ff dweilen...
wat leuk dat de mannen het ook leuk vonden! wel geslaagd dus.. Nog steeds geen nieuws van Nen? Kim, veel plezier op de braderie Bos, zo jij bent actief op de zondag Stephanie, lekker toch zon dagje? MOet je morgen werken?
Meiden sorrryyy dat ik zo laat ben!!! Ik wilde het al eerder vertellen, maar mocht van mijn vriend niet internetten op zijn telefoon (btje triest maargoed..) Helaas, de test was negatief Ook nog eens een ovutest gedaan, omdat ik dacht dat het anders miss mijn ei was, maar de ovutest is net zo donker als gisteren! Snap er niks meer van... Heb ook echt enoorme last van mijn darmen! Mijn buik is helemaal hard zo opgezet en het borrelt en doet. Niet normaal meer. De buurvrouw kan het nog net niet horen denk ik
@Bos: Goed bezig Straks lekker genieten. @Nen: Spijtig van je negatieve test. Maar kan nog hé. Wie weet test je gewoon wat later positief. Is het bij jullie nog goed weer? Hier is echt vrij bewolkt en veel wind. Frisse wind. We wilden vanmiddag buiten eten, maar tis gewoon te koud kMoet eigenlijk ook nog vanalles doen in huis, maar heb echt geen zin Ben een beetje lui vandaag. Maar dat wel eens op een zondag hé
Leuke foto's van de meeting meiden Erg jammer dat ik er niet bij kon zijn.. Wel grappig, op de 1e foto in Kim's album zie ik achter jullie een oud-klasgenote van mijn basisschool zitten!! (meisje met lichtblond haar) @ bos, balen dat je een SI hebt. Ik had het in jan ook. Ik heb gewoon de ha gebeld en die schreef iets voor. Ik hoefde het niet te komen laten zien zeg maar... NIet te lang mee doorlopen hoor!
@ Hilli, ik heb hier heerlijk weer Lekker zonnetje. De tuindeuren staan helemaal open. Misschien kun je de helft doen van wat er moet gebeuren? Dan heb je ook nog even tijd om te luieren
Wat balen nen Is de pco die je ovutestjes posi maken..dan heb je eigenlijk ook nooit een eisprong, ook al menstrueer je wel. Ga je nu met clomid beginnen? ja toch? Dan is het vast heel snel raak komt helemaal goed hoor Wij gaan toch niet naar giethoorn.. maar gewoon even relaxdagje Ik ben ervandoor hoor! Fijne dag vandaag allemaal!
@ emma, wel raar hoor, want de laatste maanden heb ik alleen een posi test op de dag van mijn ei. Verder wel lichte streepjes, maar lang niet zo donker als nu. Nu ga ik donderdag inderdaad naar de gyn en ga ik met clomid beginnen.
ja, lichaam is een raar iets.. soms vraag je je af wat er toch allemaal gebeurt daarbinnen haha. ok, nou spannend of nie? Tipje, ik zou de pillen sochtends slikken en niet savonds. Ik werd dan steeds wakker van opvliegers Succes donderdag alvast Nu ben ik echt weg hoor! Doei meiden
@ Emma: Jeps, helaas morgen weer gewoon werken @ Nen: Echt weer balen van je nega test... vreemd dat je weer zo'n rommelende buik hebt...
@ emma, bedankt voor de tip. Ik zat er juist aan te denken om ze wel 's avonds te slikken zodat ik overdag op school & werk niet zo'n last heb van die opvliegers.. Dan moet ik straks continu een verhaal verzinnen waar dat door komt..
@kom nog ff spieken maar zie helaas dat nen negatief heeft getest..balen meid...misschien een buikgriepje op komst (je darmen) weet niet hoor maar hier heerst het wel een beetje volgens mij want er waren ook wat kids op mijn werk aan de diarree enzo.... hopenlijk mag je snel een positieve test in je handen houden. hier is het ook nog mooi weer. af en toe een wolkje (of wolk) voor de zon maar als die weg zijn is het echt topjes weer....moet gewoon af en toe ff naar binnen om mijn hoofd af te laten koelen haha... heb gister weinig in huis gedaan vandaar dat ik het vandaag maar ff doe want ga morgen zwemmen overdag....(wel nog binnen hoor haha) oh suus jouw senseo moest toch terug? de mijne ook hoor...lust ik weer koffie kan het straks niet haha.. ga weer ff naar buiten mijn thee opdrinken....
Ik voel me gelukkig vandaag al ietsje minder beroerd dan gisteren. Maar mijn holtes zitten zo vol dat ik continu koppijn heb :s Straks maar ff met de hond eruit. Even lekker in de buitenlucht zal me vast ook goed doen. Fijne middag allemaal!
@dames die weggaan: Veel plezier Hier net een berichtje gekregen dat mijn neef voor de tweede keer papa wordt. Zijn vrouw is uitgerekend in december. Ze wilden eigenlijk voor maart gaan, omdat zij dan verjaart, maar ze werden dus iets sneller zwanger dan voorzien. Stom, wij zijn nog maar net gestopt met de pil, maar toch voel ik wat jaloezie
Snap ik wel hoor Hilli! Maar dan is zij nog niet lang zwanger, want als ik nu zwanger zou zijn was ik op 30 dec uitgerekend.. Jullie tijd komt ook nog wel