@Nen: Nee idd, ze hebben het meteen verteld. Niet explitiet verteld, maar hun dochtertje had een t-shirt aan met, 'ik word grote zus' op
@Bos: ja dat was ik ja Geef der groot gelijk ook! En een schimmelinfectie kan wel vanzelf weggaan hoor. Maar als je er last van hebt kan je beter gewoon even langsgaan/bellen. Volgens mij mag je niet alles hebben tijdens je zwangerschap, maar een koelzalf zal al wat helpen als het voornamelijk de jeuk is. @Nen: balen meis! Maar zou toch voor de zekerheid nog een klusje wagen als je dat gisteren nog niet hebt gedaan. En bij de gyn misschien een echo en bloedprikken aanvragen om te zien of je uberhaupt wel een eisprong hebt gehad. @Hilli: leuk he klussen zonder voorbehoedsmiddelen Klussen met een doel is gevoelsmatig heel anders! En die jaloezie zal je nog wel vaker gaan voelen als je niet in de 1e ronde zwanger raakt. Is heel normaal hoor!
zo k ben er ook nog even.. vanmorgen nog een keer de caravan van suus in de verf gezet.. toen kwam mijn zusje langs met der nieuwe vriend en toen ook nog mijn schoonouders.. maaaaaar.. nu is t weer lekker rustig.. vanavond gaan we bij rachel eten.. denk dat t chinees word ofzo.. en later op de avond gaan joey en ik denk ik een filmpje kijken.. en dan is t weekend alweer om nen: wat jammer een nega test.. bos: balen, een si irri dat je er zo last van hebt.. meeting: de foto's zijn leuk
nou ben der weer vandoor, mischien tot vanavond en anders ben ik er morgenvroeg nog even. fijne avond nog verder.. xx
@ dreamer, we hebben idd gister nog een klusje gewaagd Ik ga dr wel om vragen bij de gyn. Maar denk dat hij sowieso wel een echo gaat maken, omdat k nu dus niet precies weet waar ik in mijn cyclus zit. Want ik geloof dat je eerst een med krijgt om je ongi op te wekken en hij zal toch moeten weten of ik net mijn ei heb gehad.. Ik ga alvast koken. Vriendlief heeft al honger. Tot straks!
Ja om je ongi op te wekken willen ze idd weten waar je zit ja. Dan zal die je bm slijmvlies wel gaan opmeten als er geen eitjes te zien zijn. Wel spannend hoor, straks kan het ineens snel gaan! Maar ik dacht dat je liever wilde wachten ivm school? Of zijn de kriebels te sterk geworden?
@nen, je krijgt idd een echo. Daar zijn dan meerdere follikels op te zien bij pco, die niet tot rijping komen. Met pco heb je geen cyclus, ook al word je ongesteld dus kun je er ook niet ergens in zitten.. Je krijgt een ongieopwekker en dan mag je met clomid starten wat ga je koken? Gaby, veel plezier! wat gaan jullie allemaal eten? Ik heb nog geen idee
hoi hoi ik las dat nen nega heeft getest jammer meid, maar hopelijk ehb je nu een vet ei en is het over 2 weken alsnog positief wij eten spaghetti maar krijgen zo eerst nog de buren van mijn ouders op bezoek die zijn benieuwd naar ons huisje ik had nog een bericht van linda gehad ze kon amper op internet en daarom ook niet meer op het forum geweest. haar man moest werken dus vandaar dat ze toch niet kon komen. vanmiddag ff op de braderie geweest maar wat een volk, sorry om het zo te noemen maar echt van dat kamp volk.. pfff al dat geschreeuw en had beetje last van bandenpijn dus zijn er snel weer vandoor gegaan. kwamen ryanne nog ff tegen met haar zusje
@ Kim: Geen leuke rompertjes gevonden dus voor jullie kleine ventje? Zo net terug van de paardjes, waren weer lekker eigenwijs de kleinste van de 2 is echt mijn maatje als ik hem loslaat loopt hij gewoon achter mij aan, waar ik ook naartoe ga, sta ik stil dan staat hij stil, ga ik rennen dan draaft ie me achterna... ga ik zitten komt ie heel lief kroelen het is echt een scheet Dus ik neem hem los mee terug naar stal (door de wei) en toen moest meneer toch nog even spelen, dus hij er vandoor... hihi... gaat ie verderop weer staan vreten en dan kan ik 'm ook weer zo pakken... daarna doorgereden naar de Mac (doe maar gezond) heb het erin zitten maar had niet veel trek... onze kleine spruit is weer lekker druk aan het trappelen... echt zo gaaf
@ dreamer, ik twijfelde eerst vanwege mijn studie idd. Nu was ik daar wel overheen, maar nu gaat mn vent in november of december naar Afghanistan.. DUs ik twijfel weer. Hij mag voor de bevalling wel even thuiskomen (geloof 3 weken), maar daarna moet hij alsnog weg.. Wilde het er vanavond met hem over hebben wat we nu moeten doen.. @ emma, klopt dat je normaal niet echt een cyclus hebt als je pco hebt. Maar het lijkt erop dat de pco de laatste maanden in veel mindere mate aanwezig is. Want ik voel de afgelopen maanden weldegelijk mijn eisprong. Vorig jaar was op de echo idd de 'knikkerzak' te zien vol ongerijpte follikels.. Zou je over zoiets heen kunnen groeien als pco? Dat je hormoonhuishouding vanzelf langzaamaan herstelt en normaal gaat werken?
@Nen: als je afvalt kan het zichzelf herstellen idd. Overgewicht kan een oorzaak zijn namelijk. Ik moet er niet aan denken dat mn man de hele eerste tijd van ons kindje zou moeten missen. Ik denk dat mn man dat ook absoluut vreselijk zou vinden. Voor hoelang moet hij erheen? Praat er goed over hoor meis. Je kan het nooit meer terugdraaien of overdoen.
@ dreamer, ik ben volgens mij niet zozeer afgevallen. Ik ben ook stevig, maar heb geen overgewicht. Maar ik ben wel sinds vorig jaar september heel anders gaan leven en sindsdien lijk ik ook elke keer mijn ei te voelen. Hij moet er voor 5 maanden heen. En eerst dachten we dat hij in dec. zou gaan, maar nu zei hij net in de auto dat zijn luitenant het over eind november had (defensie kennende weten we het pas zeker op het moment dat hij daadwerklijk het vliegtuig in gaat..). Het lijkt me inderdaad erg moeilijk als hij het begin mist van de kleine. Voor mezelf, de kleine maar ook voor hem. Grrr wat maakt dat het moeilijk he..
Dus dan is het november of december tot april of mei? Dat betekend nog 4 maandjes niet zwanger worden. Het lijkt lang, maar nu 4 maandjes wachten is natuurlijk niks ten opzichte van 4 maanden van het leven van je pasgeboren kindje missen. Ik zou je echt aanraden die 4 maandjes nu te wachten en voor zekerheid te kiezen. Je vind het nu al moeilijk als je eraan denkt dat hij 4 maanden zou missen, laat staan als je met al die hormonen zit.
Ja daar zit wat in.. Maar dan denk ik dat ik sowieso zou willen wachten met zwanger worden totdat hij terug is. Want stel dat het een hele zware zwangerschap wordt en hij zit daar.... Hmz, straks maar eens even praten.
@stephanie ja heb 2 simpele rompers gehaald van zeeman voor 3 euro in maatje 56 want heb ik nog niet zoveel van, haal jij trouwens veel kleding in maat 50? die kleine hier is ook wer druk hoor en zagen mijn buik toenstraks ook ff bewegen leuk zeg met dat paardje zijn net honden he als je vertrouwd bent met ze
@ Kim: Ik heb een paar dingetjes in maatje 50, iets meer in maatje 56 (toch wel het meest) en koop nu ook al lieve dingen in maatje 62 of zelfd 68... dan kan ik aan mijn shopdrang toegeven en dan kan ons kindje het gewoon aan (niet dat het het straks niet aan kan omdat het er snel uitgroeit en in de maat juist heel veel kleertjes heeft) Leuk hé als je je buik ziet bewegen, is echt heel raar... maakt het allemaal wel nog een beetje werkelijker vind ik
@Nen, Je hebt verschillende oorzaken voor PCO. Het kan erfelijk zijn en het kan door overgewicht/suikerrijk dieet komen. Bij mij is het de erfelijke variant. Mijn moeder, tante, twee zussen en nichtjes hebben het ook. Ik en mn zussen zijn ook geboren dmv clomid, we zijn hier expert in de familie dus haha Hoop voor je dat het herstelt is! Dan kan hij het donderdag op de echo wel zien denk ik en n.a.v bloedonderzoek. Ja bij defensie weet je het maar nooit.. bij ons werd het ook op het laatst steeds uitgesteld. Heel irritant.. Maar goed dat jullie erover gaan praten. Jullie moeten doen waar jullie achterstaan. Kim, bij de zeeman hebben ze best wel leuke rompertjes vind ik Die vallen ook vrij klein. heb je verder al veel kleertjes gehaald? Ik heb nog bijna niks in maat 50. Wat leuk dat je je buik zag bewegen