@ emma, ik wist niet eens dat pco ook erfelijk kon zijn! Mijn moeder heeft het iig niet, dus denk niet dat het de erfelijke variant is bij mij.. Nadat ik vorig jaar eind april 1 keer duphaston had gebruikt bleef ik elke 2 weken ongi worden tot vorig jaar augustus/september. Sindsdien lijkt mijn cyclus te herstellen.. Maargoed, vanavond ga ik het er maar eens over hebben. Al verwacht ik niet veel input van vriendlief. Die laat beslissingen meestal aan mij over *zucht*... Ik ga nu de laptop afsluiten. Ff lekker samen op de bank nog. Zullen wel vroeg gaan slapen want hij moet er morgen ook vroeg uit. Ik ga morgen de hele dag naar school en 's avonds nog werken van 17 tot 21. Voorheen moesten we verplicht 1 avond tot 22 werken, gelukkig is dat nu gewijzigd naar 21u, dat is al lang genoeg. Fijne avond nog allemaal en tot snel!! Liefs
Ze hebben idd bij de zeeman hele leuke rompertjes, alleen staan er bijna altijd printjes op... en dat is best een nadeel, aangezien je ze niet op 90 graden kan wassen ivm die printjes, en dat is wel eens nodig met poepluiers, die niet in de luiers blijven zeg maar... ik heb ook een hoop rompers met printjes, moet ook nog een paar witte rompertjes inslaan...
@staphanie ja ik heb ook in alle maten wat, moet er alleen rekening mee houden dat als hetstraks herft is de kleding anders zijn als in augustus dus an heefty tie niks aan korte moutjes. maar moet wel nog een paar dingen in maat 50 halen maar niet veel ze groeien er meestal binnen een week of 2 weken uit of kunnen al meteen 56 aan dus wacht het ff af is snel genoeg bijgekocht als het een kleine beeb is sinds ik de kleine vole en dan ook echt goed volebewegen is het idd een stuk werkelijker en vind ik zwanger zijn ook veel leuker in het begin zag je niks en volede je niks dus dat was heel onwerkelijk @emma heb wel al wat maar nog neit heel veel in de kleinste maatjes en die meot ik toch wel nog halen maar elke keer wat halen is wel leuk en houd het ook haalbaar, alles in een keer kopen word beetje prijzig en zeeman heeft idd hele leuke dingen en rompers voor 1,50 vind ik wel lekker en is toch maar voor onder de kleertjes ik ben er vandoor ga lekker bankhangen en toffees naar binnen werken fijne avond
@ Kim: Korte mouwtjes heb ik ook niet heel veel, omdat als het echt net geboren is, is dat ook te koud, omdat die kleintje zichzelf nog niet goed warm kunnen houden ook al is het buiten 30 graden... Het genieten is nu idd begonnen weinig klachten en toch groeit het lekker door daarbinnen Geniet van je toffees hihi fijne avond
Hee meiden ik ben er ook weer 's. Gisteren druk dagje gehad, zijn gisteravond nog met de buren wezen kegelen. Vandaag gewerkt, vanmiddag gewandeld en vanavond lekker eind gefietst. Nu weer even bijkomen. Fijn dat 't gister gezellig was!! Leuke foto's!! @Stephanie, ik was de babyspulletjes nooit op 90 graden, gewoon op 60 graden. 't Wil er bijna altijd uit. Wat voor 't meeste probleem zorgt is soms de borstvoedingsspuug, 'k had pas een gezin waar 't er heel slecht uitwilde. Vieze spulletjes gewoon even een nachtje laten weken in een sopje, dan wordt het wel weer schoon. @Bos, ik heb het een paar keer gehad en 'k zou er wel wat voor vragen. Als goed is mag het wel in je zwangerschap. Vooral na een AB-kuur kan ik er op wachten. Klachten: erge jeuk en soort kwarkachtige afscheiding (vaak zit dat aan de binnenkant van je schaamlippen, wit en korrelig) 'k Heb inmiddels ook zwemmerseczeem, blijkbaar ben ik toch gevoelig voor schimmelinfecties. @Nen, balen zeg dat je negatief hebt getest! Lijkt me een lastige beslissing. Hoeft je vriend in de toekomst niet meer weg? Want dan zit je nog met hetzelfde probleem.
goedenavond dames, hoe gaat alles hier? lees heel veel zieken, nou gauw allemaal beter worden!! Heb vandaag de hele dag gesoftbald in Hengelo, in onze nieuwe pakken!! vreselijk!! maar goed doe je niets, op den duur went het wel. Gelukkig hebben we beide gwonnne. met 21-2 en 4-1..hihi dat zijn weer 6 punten!! MIjn Teamgenootje is gister bevallen van een zoontje Thimon Stan.. hij is heel mooi.. klein maar wel mooi! @kristel ik denk dat ik bij jou langs kom..(L) de gilmore girlss.. word er gewoon helemaal vrolijk van! net als van sex and the city. @debby is jullie kamertje al klaar?? ben ej al een beetje bij gekomen?! @steph oke, het lijkt me namelijk ook neit prettig meer galoperen met een dikke broek en pas je je wedstrijd broek dan nog wel....hahaha. of neem je dan gewoon een maatje groter?? hihi. @nen balen zeg die negatieve test.. @sterretje wat rot zeg ... komt allemaal wel goed.. mijn vriendinnetje haar beebje is 8 weken te vroeg geboren..gaat het allemaal goed mee.. @ryanne van harte gefeliciteerd met je verjaaardag!!! fijne dag!! nou ik ben nu al alles vergeten!
@ Red :Thanx voor de tip ik krijg dat soort dingen te horen van mijn vriendin die al 2 kleintjes heeft die stopt de rompertjes in de kookwas... en kleertjes met koeienpoep (van de oudste) haha ze hebben een melkveebedrijf ik wil idd ook een paar rompers met lange mouwen halen, voor hele leuke pakjes met juist... korte mouwtjes
@ Matta: ik heb nu nog steeds mijn eigen paardrijbroeken aan met een flink stiekje eraan en een buikband eroverheen, ziet er niet charmant uit maar ach, ik rij ook niet op een manege dus dat scheelt waar ik rij lopen niet heel veel mensen rond voor de wedstrijd heb ik een broek geleend van een vriendin, dat is een herenbroek en dus niet getaillieerd, daar zit 'm het probleem in die broek krijg ik nu nog net dicht, ben benieuwd hoe dat over 2 weken (als ik de wedstrijd heb) is en anders doe ik die gewoon aan met een stiekje geen problemen mee ik ben zwanger en dat mag iedereen zien
ik ga ook weer slapen, zat zo net te draaien op de stoel...beetje raar.. :S dat heb ik nog nooit gehad!!! slaap lekker allemaaal..!! fijne dag morgen en werk ze allemaal!
Hier ook opgegroeid met koeienpoep Maarre 60 graden is vaak genoeg hoor. Bloedwas van de bevalling doen we ook altijd op 60 graden omdat je bij 90 graden kans hebt dat je de vlekken er in brandt. Ik heb laatst een romper gekocht van Lief! met lange mouwen, wit en er staat PUUR op ook in witte letters, 'k vond 'm zo mooi! Maar wel duur voor 'n romper haha. @Ryanne, gefeliciteerd!!!
ik ben er ook vandoor... ga lekker douchen en dan op bed nog wat tv kijken, misschien filmpje... moet morgen helaas gewoon werken, en morgenavond moet vriendlief weer voetballen... hoop dat ik tussendoor nog ff tijd heb om bij te lezen... doei doei Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast...
hoi dames @red: nou ik heb dus alleen niet die afscheiding...gewoon helemaal niks zeg maar...ik zal morgen wel ff langs de huisarts gaan... ik heb ook alleen maar rompers met korte mouwen of zonder mouwen...doe ik wel lange mouwen eroverheen als het te koud is....
Als je geen afscheiding hebt en alleen jeuk, dan is het waarschijnlijk gewoon irritatie. Bij een andere infectie krijg je wel afscheiding. 'k Heb ook wel eens gewoon jeuk en 'k hou 't dan even in de gaten en meestal is dat zo weer over. @Stephanie, das waar! 'k Vind dat altijd ook relaxed, wij liggen vaak ook vroeg op bed en nog even tv te kijken ofzo. Werkse morgen!
oke thanks....ik ga de laptop uitgooien want krijg koppijn...zo lekker mijn bed opzoeken...ben beetje gaar van het niks doen (nou ja weinig doen hihi)