Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nog 1 vraag red: hoeveel dagen duurt het meestal bij jouw dan die jeuk?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Dag of 3/4 en niet constant. Maar als het bij jou opgezwollen is zou 'k wel even naar de dokter gaan. Of je moet veel gekrabt hebben ofzo... hihi je kunt soms gek worden van de jeuk!

Truste!

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja word er behoorlijk gestoord van van die jeuk....en het is zo stom he als je steeds gaat krabben waar andere bij zijn haha....ga morgen wel voor de zekerheid langs want heb niet het idee dat het minder is als gister en eergister...

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    truste allemaal ben echt weg nu

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Haha ja maar soms heb je geen keus.

Klinkt overigens wel als een schimmelinfectie. 'k Weet niet of je 't al hebt gedaan anders moet je even met een spiegeltje of je vriend laten kijken, of er niks aan de binnenkant van je vagina zit, 'k heb dan van dat wit korrelachtige plak ofzo.

Wat een verhaal zeg... op de zondagavond ;)

Sterkte met de jeuk!

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goede avond,

Even snel een bericht.

Ryanne Gefeliciteerd!

We zijn net thuis dus gaan de tas uitpakken en straks naar bed, we zijn dood op.

Dus spreek jullie morgen middag weer.

7. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Goeieavond :)

@Sammie: Hoop dat de meeting leuk is geweest.

@Bos: Lijkt me idd niet erg prettig. Ga morgen zeker maar naar de dokter. Dan krijg je mss een zalfje dat de jeuk wat verzacht.

@Nen: Best wel moeilijke situatie waar jullie inzitten. Zoals Dreamer zegt, zonde moest je vriend de eerste maanden van het leven van zijn eerste kindje missen. 4 maanden wachten valt nog goed mee. Vooral als je je bezig kan houden met school en werk. Dan vliegt de tijd. Praat maar eens goed met je vriend. tIs best wel belangrijk hé.

Mijn vriend ligt hier in een deuk met Paul de Leeuw. Niet normaal :D Ik probeerde bij te lezen, maar dat was zo moeilijk :D Ik versta meestal ook maar de helft van wat hij zegt, omdat hij zo snel praat :D

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen:

vandaag werken van 8.15 tot 18.00 en daarna gaan we met mijn collega's op kraamvisite bij mijn baas.. die heeft laatst een kleine gekregen.. :)
    dus ik weet niet of ik er vandaag nog ben.. want heb al van mijn andere collega's gehoord.. dat je er niet zomaar weg komt.. haha.. dus t zal wel laat worden..

fijne dag allemaal..

xx

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ga zo ook weer aan't werk. Manlief brengt mij weg omdat hij de auto nodig heeft.
    Laatste dagje alweer, dan lekker 3 dagen vrij!

Werkse Gaby!

10. goedemorgen,

Thanks all voor de felicitaties! Nu ook een echte oma ;)
    Lees straks bij ben op mn werk dus eerst ff mails enzo doen

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hoi.. net al even gewerkt..
    Nu ga ik zo maar wat leuks doen met pascal.. want die is weer thuis.. toch fijn dat hij er weer is :D
    Gaan zo maar eens kijken of we nog wat kunnen regelen / uitzoeken voor de bruiloft.. :p
    Fijne dag allemaal!

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey hallo allemaal

@red: ja heb al gekeken met een spiegeltje maar echt helemaal 0,0 afscheiding...heb ff gebeld en de assistente heeft me een capsule voorgeschreven. zei dacht ook een schimmeltje...

werkse voor degene die moeten werken vandaag.

@ryanne: heb je leuke cadeau's gehad?

het ziet er al weer stralend uit buiten...het word weer een mooie dag zeggen ze dus daar hopen we dan maar op...

ga ff de karwei bellen of mijn bankje al binnen is...

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Gaby: Mooi dat t zo gezellig was!
    Ik word ook altijd moe van de zeelucht dus ik snap Lindsey wel. ;)
    Is de caravan mooi geworden?
    Werkze vandaag en veel plezier op kraamvisite!

@ Desiree: Zonde van dat eten joh! ;) hihihi
    Als t maar lekker was... de eerste keer dan. :)

@ Suus: De volgende keer ga ik wel mee hoor... ik baalde uiteindelijk best wel,
    want had een rothumeur en voelde me alleen. Als ik met jullie had geweest had ik waarschijnlijk vrolijk geweest
    en was ik tenminste niet alleen. hihihi :)
    Burgers Zoo in Arnhem is leuk! Maar een half jaar verder duurt wel lang hoor.
    Amersfoort ligt ook centraal en is ook een dierentuin... ;)
    Wat leuk zeg... dat jullie de trouwringen hebben besteld!
    Ben benieuwd.... :)
    Heb je nog een leuke trouwjurk gevonden trouwens? Daarvoor ging je laatst toch ook kijken?
    Heel veel plezier vandaag! Wel lekker dat je al even hebt gewerkt dan heb je tenminste nog wat aanje dag.

@ Sammie: Hoe was de automeeting?

@ Kristel: Het scheelt dat Burgers Zoo lekker dicht bij huis is voor jou, als de bevalling begint ben je zo in t ziekenhuis. ;)
    Maar we bevallen al over ongeveer 3 maanden... das best kort tijd om nog een meeting te plannen denk ik.
    Wat denken jullie? Misschien wordt t voor ons dan toch de kleine meenemen. :D

@ Ryanne: Gefeliciteerd nog!
    Werkze vandaag!

@ Sterretje: Ik heb geloof ik nog helemaal niet gereageerd op jou verhaal over je zus... :oops:
    Ik hoop dat alles naar omstandigheden goed gaat.
    Ik hoop dat de kleine gezond op de wereld komt en dat het snel weer goed gaat met je zus.

@ Dreamer: Ik ben enorm emotioneel geweest afgelopen weekend, had echt t idee of
    iedereen het op mij gemunt had. Nog steeds ben ik wel wat afwezig en m'n maag is ook nog
    niet wat t geweest is. Maar ach... Ik mag niet klagen! :) Met de kleine gaat t goed! Die laat
    al de hele ochtend duidelijk weten dat hij aanwezig is.
    Hoe gaat t nu met jou? Is de migraine al helemaal weg?

@ Bos: Mooie kleurencombinatie... is het meer turquase of ijsblauw?
    Wat leuk zeg dat je vriend de kleine zo goed voelt. Daan heeft er het geduld niet voor...
    En toen hij zijn hand op m'n buik had en de kleine begon te trappen voelde hij het niet. :(
    Maar ja, m'n placenta ligt aan de voorkant dus daar kan t nog aan liggen.
    Veel plezier met zwemmen vandaag! en is je bankje binnen?

@ Kim: Leuk zeg dat je de kleine zo goed voelde... :D
    Hoe was de braderie?
    Leuke foto's!!!

@ Hilli: Apart is dat hea... seks hebben met de wetenschap dat je er zwanger van kunt raken. Dat klinkt ook heel
    apart trouwens :oops:

@ Steph: Jeetje wat is het laat geworden bij jullie! Ik snap dat je helemaal gevloerd was na afloop!
    Leuke foto's!!!!
    Wat leuk zeg dat je paardje zo lief is! :)

@ Emma: Op zondag sporten :( hihihi :D Ohh das een goed idee zeg in Giethoorn bootje varen... :D
    Ga ik eens aan m'n mannetje voorstellen... ff een gezellig dagje met z'n 2en.

@ Nen: Balen dat je nega hebt getest... Gelukkig mag je snel naar de gyn om aan Clomid te beginnen. :)
    Wat moeilijk zeg dat je mannetje in nov/ dec weg moet naar Afghanistan. Hebben jullie er nog over gepraat?

@ Matta: Nee, t kamertje is nog niet klaar... er moet nog geplint worden, verlichting gekocht en opgehangen,
    het meubeltje moet nog binnen komen etc etc... hihihi :D
    Wat goed dat jullie beide wedstrijden hebben gewonnen! :)

@ Red: Werkze meid! :)

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi :) Das een lang verhaal geworden! En dan heb ik nog niet eens over mezelf verteld... hahahaha :)

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @deby: haha en hoe is het met jouw dan.....

bankje was binnen en 1 voetenbankje maar wil er twee. dus wacht nog ff tot alles binnen is...kan hem toch nog niet in elkaar zetten want wil eerst de tuin af hebben...zwemmen gaat niet door omdat hij ineens dicht is op maandag...zo dom...

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh en wat voor kleur blauw weten we nog niet goed...bepalen we wel in de winkel...

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    goeiemorgen!

@Kim, Ja zo doe ik het ook, steeds wat bijhalen. Is ook leuker dan alles in 1 keer hihi

@Stephanie, wat leuk dat je binnenkort een wedstrijd hebt, hopen dat je broek nog past haha. Vind je het niet eng om nog te rijden? Wat als je op je buik valt? Ik heb zelf ook 11 jaar bijna elke dag gereden, mis het wel.

@matta, gefeliciteerd met jullie overwinning :)

@Sterretje, Jeetje wat heftig van je zus.. gelukkig houden ze het goed in de gaten.

@red, werkse vandaag! leuk rompertje heb je gehaald trouwens :D

@Ryanne, jij ook werkse

@Suus, veel plezier met pascal, en bruiloft dingetjes regelen :D

@Bos, nou hopen dat het snel werkt. En was je bankje al binnen? Watvoor bankje eigenlijk hahah. O lees het net dat er 1 binnen is. Balen dat het zwembad dicht is :S

@Gaby,veel plezier op kraamvisite!

@debby,gelukkig gaat alles goed met de kleine. Ben je wel beetje uitgerust van het weekend?
    Haha ja op zondag sporten. Eerst gingen we vaak hardlopen op zaterdagochtend en soms zondags, maar dat is nu iets teveel van het goeie haha.
    Giethoorn is wel leuk ja, lekker relaxed samen :)

@Meeting, vind het wel een goed idee, wat centraler. Maar wat is dan het beste ? Voordat de zwangeren bevallen zijn, of erna..

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik ga even snel beneden schoonmaken.. tot straks denk ik

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: 2 voetenbankjes? voor elke voet 1??? hihihi :p
    Wat raar indd dat ie eerst gewoon open was op maandag en nu ineens, terwijl het mooier weer wordt,
    gesloten is. :(

Ben benieuwd naar de kleurtjes en de rest!

@ Emma: Ik mis t paardrijden ook enorm... het contact met de paarden nog het meeste. :(
    Na m'n zwangerschap wil ik het misschien weer oppakken. Maar t kost best veel centjes dus dat moet ik
    even uitkienen. :)

Niet echt uitgerust... :( Komt meer omdat ik me zo druk aan t maken was over vanalles en nog wat.
    Gister lekker met m'n mams en de hond een stukje gewandeld en een ijsje gehaald. :)
    Dat was wel lekker!!! Jammer genoeg kwam mijn zus toen ook en zij was enorm druk en had t over dingen
    die niet echt klopte. That's my sister!

Mij maakt t niet uit wanneer! Ik weet wel dat ik het geen tweede keer aan mijn neus voorbij laat gaan! :)

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma; hoe is het met jouw?

@debby: ja ik heb nogal grote voeten dus vandaar haha nee hoor maar het is een tweepersoonsbankje en we willen graag allebei een voetenbankje (hoezo lui af en toe haha)

vervelend dat je zus zo druk was. weet je wat ik las vanaf week 24 in je zwangerschap..dat je kleine het zelfs meekrijgt als je ruzie maakt met je partner....heel bizar zeg dat het allemaal kan he...dus meiden geen ruzie meer maken haha...

Deel Deze Pagina