Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Wel goed dat je vriend zo gemotiveerd is. En dat hij het aankan. Hoe meer kennis en opleidingen hij heeft gedaan, hoe zekerder de toekomst hé.

Mijn vriend zou ook graag een opleiding volgen, maar hij houdt onzettend veel van rust. En drukte en verplichtingen dat schrikt hem allemaal wat af. De laatste jaren gaat het op dat vlak heel wat beter, dus wie weet wat de toekomst voor hem nog wel in petto heeft :) Ik heb hem in elk geval duidelijk gemaakt dat hij het zeker niet voor mij moet doen. Dat hij er zelf 100% achter moet staan, en dat is hij momenteel (nog) niet.

2. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Bos: Drukke dag voor de boeg! Veel plezier op het werk en de vergadering! :)

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey k ben er nog ff..

uhm ff denken hoor:

bos: fijn dat je wat hebt gekregen voor de si.
    zieke: wat balen dat jullie je zo voelen.
    dreamer: fijn een nieuwe internist <--- was t toch :(
    kristel: je buik ziet er goed uit :)

ik ben 1.65 en heb maat 39
    en ik heb ook alle dvd's van friends haha..

en wat een lieve baby heb ik net vastgehouden.. echt een poepie.. hij heet jens.. en was ruim 4 pond en 55 cm bij de geboorte...

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Hilli: ja ik mag gelukkig wel zwanger worden met deze medicijnen.
    Mag er zelfs borstvoeding mee geven.
    Niet je school verwaarlozen he, je moet wel een goed voorbeeld zijn voor jullie kindjes :)
    Hoeveel kids willen jullie?

@Kristel: toch nog wat inspiratie gevonden dus!
    Hier ook alle Friends dvd-s.

@Schoenmaat enzo: ik ben 1.82 en heb maat 37/38.

@Red: jeetje, hoop geld weer voor de auto.
    Was die niet laatst apk gekeurd?

@Emma: ik heb ook allemaal klachten, maar blijkbaar komt het dus door mezelf...
    Ben benieuwd wat de andere internist ervan zegt!
    Echt relaxed zeg, elke 3 weken een echo.
    Hoop dat ik dat ook krijg :p

@Steph: haha kan me voorstellen dat je in eerste instantie moest lachen :)
    Maar wel zielig, kan me voorstellen dat hij daaraan moest denken.
    Enne .. tnx he, heb die film net gebrand :)
    *gooit schijfje maar weer weg* ;)

5. meisjes slaap lekker en tot morgen

ps @ dees zit je nu weer aan de tomatensaus ;)

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Dreamer, ja hij is een maand geleden voor de APK geweest maar we wisten wel dat de distributieriem enzo een keer vervangen moesten worden maar dat is nu meer bijzaak. Die koppakking daar kunnen we niet meer rijden en dat is 't meeste werk, de rest is dan meer de onderdelen wat je betaald en dat is tientjes werk.

Kwam net iemand van de kerk langs om te vragen of we 't wel redden... lief dat mensen zo met je mee denken en leven.

7. gaby1986

goedemorgen.

iedereen lekker geslapen? ik wel alleen veels ste kort.. haha ben toe aan weekend...

fijne dag allemaal..

xx

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Vandaag heeft mn man me maar een ontbijtje op bed gebracht, om te kijken of dat de misselijkheid minder maakt.. ietsje maar nog steeds bar slecht..
    Ik moet na mn werk ook eerst een uurtje slapen anders gaat het gewoon niet goed met me.. Ben al ruim 3 kilo afgevallen i.p.v. aangekomen.. ach das ook wel eens lekker toch?

Weekend, ja das zou lekker zijn Gaby.. Nog meer meiden die straks een weekje of misschien 2 weken vakantie hebben? Voor mij is het nog dins woens en donderdag werken en dan heerlijk tot 6 mei niksen. 5 mei de eerste echo ben erg benieuwd!

9. gaby1986

goedemorgen juffie

minder dat je je zo slecht voelt.. waar is je banner?

10. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Goeie morge meiden,

Is weer even geleden maar ben er weer.

@ juffie vervellend joh dat je zo klote voelt hopelijk knap je snel weer op.

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen meiden, ook hier weer op aaarde geland haha

@juffie, balen dat je je zo rot voelt, hopelijk gaat het snel over
    5 mei de echo, spannend joh!

@dunchan, he meis hoe is het met jou?

Verder moet ik nog even bijlezen
    Moesten vroeg op vanmorgen op me neefje passen vandaag, zodat me zwager kon gaan werken
    Me zus ligt nog steeds in het ziekenhuis, donderdag word ik tante, want dan gaan ze het kindje halen!
    Erg spannend dus!

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: Je hebt nog goed je best gedaan met de kapsels gister! :)

@ Bos: Ik ben 1.83 en heb ook schoenmaat 41... :) Ik leef op grote voet zeg ik dan altijd maar.

@ Red: Balen zeg dat er zoveel vervangen moet worden aan jullie auto. :(
    Geniet lekker van je vrije dagen! :)

@ Emma: M'n tante zet haar paard voor een karretje enz... ze rijdt er ook wel op, maar tis niets voor mij.

@ Steph: De 30 weken echo is een groeiecho... om te zien of de kleine nog wel genoeg ruimte heeft. :) Met 34 weken nogmaals. nog een groeiecho... dus

Met 27 weken krijg je je beebje wel heel mooi te zien denk ik.

Je verteld gewoon de clou van t verhaal... ik wilde die film nog zien :( hihihi Dat Marley dood ging was te verwachten. Moet een mooie film zijn!

@ Hilli: Ik moest om 17.20uur.

@ Gaby: Jij ook al te kort geslapen... me too... Ik zou niet weten hoe het kan want ik was al om 20.45uur op de bank in slaap gevallen. hihihi :oops:

@ Juffie: Balen dat je zo misselijk bent. Hopelijk voel je je snel weer beter. Wel lief een ontbijtje op bed. :D

@ Dunchan: Hello... goodmornin'How are you? oehhhh hoeeeee

@ Sterretje: Heel erg veel sterkte met je zus meis en plezier met het passen op je neefje! :)

@ All: Gisteren bij de vk geweest. Alles was goed! Ik heb weer t prachtige hartje van onze kleine gehoord! :)
    Bloeddruk is volgens mij wel iets hoger dan dat hij was, maar hij was voorheen aan de lage kant dus het geeft niet. Ik ben
    in totaal 10 kilo aangekomen. Ook m'n bloedsuiker heeft ze nog even geprikt... dat was ook in orde.
    Dat was het wel zo'n beetje geloof ik... Oh jah.. ze gaf wel aan dat het ziekenhuis evt vol kon zijn en ik dan alsnog voor de
    keuze zou komen om thuis of in een ander ziekenhuis te bevallen. Ik denk, maar ik heb het nog niet met Daan besproken, dat ik dan thuis wil bevallen.
    Maar dat zien we nog wel even.
    Zo... nu eerst maar even mijn onderschrift aanpassen! En ik zet er ook in dat ik een doktersverklaring op moet halen, helpen jullie mij
    daaraan herinneren. :)

xxxxxx

13. goedemorgen

@ debs fijn dat alles goed is.
    Wij hebben vanavond pretecho zo spannend :)
    Hier geen vakantie wel donderdag en vrijdag vrij, we gaan een weekendje weg
    @ ster gaat alles wel goed met je zus?
    @ juffie we willen een banner zien!

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne: Heerlijk zeg een weekendje weg! :) En spannend zeg vanavond pretecho! :) Alvast heel erg veel plezier!

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

Heb nog niet bijgelezen hoor, heb ook slecht geslapen. Lag steeds wakker :(

@Debby, gelukkig was alles goed

Hm de politie staat bij de buren.. en de buurvrouw vertrekt met haar baby :( ..
    Vreemd..

Ik moet ervandoor, autorijden. Tot straks!

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jeetje... dat klinkt niet positief! :(

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat is het rustig hier... :( :p ;) :p

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Bos: Eerste even ééntje proberen hé :D Maar ik zou graag 3 kindjes hebben. Mijn vriend ook. Maarja nu kunnen we veel zeggen hé. Wie weet stoppen we na één of twee kindjes.

@Sterretje: Spannend. Ik hoop echt voor iedereen dat het gewoon heel goed gaat met het kindje van je zus. Veel plezier vandaag met het oppassen :)

@Debby: Fijn dat alles goed is met de kleine :D en met jou natuurlijk.

@Ryanne: Spannend meid, veel plezier vanavond! Geniet maar van het weekendje weg.

@Emma: Idd raar, vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Meerdere meiden hier zo te lezen.

Ik ben eindelijk wat in actie geschoten. Ik wil echt vandaag één taak afhebben. Ik heb vanavond les, dus dat kan ik er al ééntje afgeven.

Ik voel echt al vanalles in mijn buik. Lijkt een beetje op ongipijnen maar dan zachter. En minder frequent. Ben benieuwd wat er allemaal in mijn lichaam aan het gebeuren is. :D

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Hilli: Je wordt nu ineens heel bewust van je lichaam en voelt vanalles gebeuren... probeer (hoe moeilijk ook) er niet teveel mee bezig te zijn anders kan het je echt gek maken. :(

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik ben naar 'de bevalling' aan het kijken. Elke dag zijn het heruitzendingen.
    Elke keer moet ik huilen, hihi. Kan het echt niet laten :D

@Debby: Tis idd niet gemakkelijk, maar het valt nog mee. Ik praat er wel graag over, maar denk er niet 24/24 aan. Mss 20/24 :D haha.

Deel Deze Pagina