Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kim: beterschap!

@Emma: onder politie begeleiding het huis uitgehaald worden is idd omdat zij en de kids dan niet veilig zijn.
    Heb t al vaak zat meegemaakt helaas.
    (en heel vaak gaan ze toch net zo hard weer terug naar diezelfde vent...)

@Kristel: wat fijn dat de katten het goed doen :D
    En super dat je mocht uitslapen!

@Debby: wat een rotwerk heb jij zeg.
    Lekker wat anders zoeken na je bevalling (of wil je dat niet meer?)

@Sam: wanneer heb je geprikt voor progesteron dan?
    Gister ofso?
    Wel heel snel, dee meste krijgen het pas na de ongi te horen.
    Hoop dat het een goed ei was meis :D

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Ja gister geprikt, bij ons is de uitslag er al binnen 1 uur..

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Red: Me is jaloers! ;)

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Dreamer: Dat ga ik zeker doen, want ik ben er zo klaar mee hier dat t me ook allemaal nog weienig kan schelen. Ik laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken. :p
    Hoe gaat t met jou meis? Weer helemaal opgeknapt?

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Kom je hier ook heen ;)

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Heerlijk he dat gevoel van who gives a damn.
    Hoop dat je straks een superbaan vindt meis!

Ja het gaat gelukkig steeds beter.
    Nog klein beetje zeurende hoofdpijn, maar heb altijd een lange nasleep als het een heftige aanval was.

@Sam: das wel relaxed!
    Bij ons in het ziekenhuis waren de uitslagen ook altijd heel snel.
    Prettiger dan lang moeten wachten.

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh gezellig! Ik kom al... ;)

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nou indd ik ook... T was hier ook goed vertoeven hoor tot dat mijn baas weg ging. :( En dat stomme mokkel in dienst kwam. hihihi Maar indd I dont give a damn!!! niet meer! ;)

9. @ kim veel sterkte laat ons maar snel weten wat ze gezegd hebben.
    @ debs wat een t*kkewijf zeg. Goed dat je je niet gek laat maken
    @ sammie ben benieuwd hoop op een hele goede uitslag

10. @ kim kreeg net een mailtje van een vriendin dat ze een huis gekocht hebben bij ons om de hoek. Wet je welk huis t is... henisstraat 1 ;)

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Tis echt zalig buiten, en het blijft nog heel de week zo heb ik gehoord op het weerbericht!
    Ik ben zelfs al een beetje verbrand van buiten te zitten. Maar ik zie/zag wel wit :D Ik ben 's winters net Sneeuwwitje. Donker haar, lichte huid.

Ik heb nog een kleine twee uur om mijn taak af te krijgen, dan moet ik gaan vertrekken. Ik moet een muzische hoek voor een hoekenwerk maken, maar ik geraakte er echt niet uit. En nu ... een half uurtje geleden kreeg ik ineens een hoop inspiratie. Ik heb alles al in mijn hoofd, een helehoop ritmebouwstenen gemaakt met mooie prentjes voor de kleinere kinderen. Ik moet nu alles nog uittypen en afprinten. Jeuj! Het op gang geraken is altijd het moeilijkste, maar eens je ideeën hebt, dan gaat het gelukkig vanzelf :D

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne: Doe ik niet hoor... :D Gekker dan dat ik al ben krijgen ze me niet. hahahaha :)

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goed bezig Hilli!!!

14. @ hilli you go girl. Goed bezig!

15. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
  16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb een mega dagboek stuk geschreven op m'n beebiesite... alleen de vorige nog steeds niet aangepast. En ik merk dat ik worstel met het gebruik van mijn en haar... :( Heel stom.

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne: Werk jij 40 uur per week?

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Grrrrrrr!!!

Ik 45 min lang bellen, kwam maar niet door bij de FA dus ik een andere nummer gebeld, hebben ze 1 week achterstand met de bloed uitslagen... 1,2,3..... GRRR

19. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    hoi hoi

@ryanne oh echt ik sprak eergister de oude bewoners en die vertelde dat ze het idd verkocht hadden en dat die man ook patrick heette (zo heette die oude bewoner ook) maar grappig dat jij ze ook kent.
    we krijgen dus leuke overburen haha

ik ben net trg van het ziekenhuis en heb een antibiotica kuur gekregen voor 7 dagen ze wist niet zeker of het blaasontsteking was kon ook een niersteen zijn maar er was in ieder geval niks met mijn baarmoedermond die was gewoon goed ze was met zo'n eendebek naar binnen gegaan nou echt ik verging van de pijn wat een zwaar onprettig gevoel is dat zeg ben nu ook een beetje aan het bloedde maar dat kon geen kwaad daarna ging ze nog even een inwendige echo doen en de kleine man was druk dus weg was de pijn :D toen ik dat zag hih

ga nu ff rustig op de bank zitten/hangen

@debby haha ja dat heb ik ook zo in de ik vorm of een andere vorm schrijven is nog wel eens verwarrend

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kim: Auw :( Pijnlijk. Laat de ab maar snel werken. Maar wel goed dat je nog een echo hebt gekregen :D Geluk bij een ongeluk dan.

@Sammie: Wat is dat nu weer voor $^é@. Pfff, ze laten een mens nogal wachten. En dan nog een week. Grote achterstand hoor.

@Debby: Jij volgt via het werk toch regelmatig cursussen hé, over spelling enzo niet?
    Ben een beetje in dubio, weet jij mss wat het meest correcte, of het correct is?
    'De andere hoeken moeten daardoor zelfstandig kunnen worden uitgevoerd.' of
    'De andere hoeken moeten daardoor zelfstandig uitgevoerd kunnen worden.'

Deel Deze Pagina