@ Sammie: Ik tel even verder voor je ....4....5...6...7...8....9....10 Wat enorm balen zeg! Ik begrijp dat je even tot 10 moet tellen. @ Kim: Wat goed dat je de kleine nog even hebt kunnen zien. Wel vervelend dat terwijl je al zoveel pijn hebt ze nog even met zo'n rot eendenbek gaan kijken. Bah... Nou gelukkig heb ik ab kuur. Hopelijk gaat hets nel over. Tegen kinderen zeg je vaak mama gaat nu even dit doen, maar ga je dan verder met 'haar' of toch 'mijn' want je schrijft het tenslotte vanuit jezelf.
@ kim ja ben dan vaak in de henisstraat te vinden @ debby werk normal 32 uur maar ook veel weekenden waardoor ik aan het eind van het jaar toch een gemiddelde van 40 uur per week werk. @ Hilli ik zou kiezen voor B
@ryanne ja idd maar het is dan ook echt om de hoek he ben trouwens gestart in het boekje tot nu toe wel erg grappig maar heb me nog neit echt een goed moment gepakt om er echt goed voor te gaan zitten. vanavond echo echt leuk willen wel foto's zien he ben zo benieuwd
@ Ryanne: De vk schrok er namelijk een beetje van dat ik nog 40uur per week werk... Ze heeft ook opgeschreven dat het wel zwaarder wordt voor mij. Terwijl ik dat niet echt heb aangegeven maar ik vind t wel goed eigenlijk want als ik zometeen echt t zooitje zat ben hier kan ik makkelijker aantonen dat ik het niet meer "aan kan" hihihihi Ik zei wel tegen haar dat het psygische vlak (collega en manager) zwaarder wordt en dat ik dan eerder voor de kleine en mezelf kies. @ Hilli: Your welcom!
Meiden, ik ga afsluiten en lekker naar huis! Ff soepje eten en nog in huis doen hoop ik en daarna yoga! Tot morgen! Heel veel beterschap voor alle zieken. xxxxxxxxxxxxies
@ kim volgens mij hebben wij deze box gekozen (al durf ik het niet meer zeker te zeggen) @ debby ik moet donderdag naar de vk. maar heb het niet zo druk dus gaat eigenlijk nog prima. Heb genoeg dagen over dus mocht het zijn kan ik altijd minder gan werken. Hoef nog maar 21 daagjes!!!!!!!!!
@ryanne mooie box lekker strak en simpel zoiets bedoel ik ook maar dan nog met 2 bredere latjes in het midden om dat blad te dragen zit oprah te kijken zo'n vrouw die zoveel eitjes heeft laten plaatsen en nu 14 kinderen heeft best heftig die kindjes (8ling) paste in je hand vraag me af hoe oud die kindjes waren
@Ryanne, mooie box. @8-ling: Mag er eerlijk gezegd niet aan denken. Beetje teveel van het goede. Ja mijn taak is klaar! Ben ze aan het afdrukken. Hoop alleen maar dat ik genoeg inkt heb, want er zitten nogal wat foto's bij. Net op tijd, want ik moet binnen 20 minuten naar school vertrekken Wat een timing. Tot morgen allemaal, heb les tot 22.00. Tegen 23.00 thuis, meteen mijn bed in
@Hilli, succes he!! @Kim, ow balen zeg dat 't zo'n pijn deed! Hopelijk helpt de kuur en voel je je snel weer fit! @Sammie, ik zou ook echt even tot 10 moeten tellen! @Debby, lijkt me ook pittig om nog 40 uur te werken! 'k Heb hier lekker ruim een uur in de zon gelegen nadat ik de badkamer had schoongemaakt. Daarna nog ruim 10 km gefietst. Nu net gegeten. M'n man is bij z'n zus en zwager mee aan't helpen met de tuin dus ben alleen thuis. Zal zo nog 's wat in 't huishouden gaan doen en straks nog met de hond wandelen. ff flink wat beweging krijgen, die kilo's moeten er nog af!
Hey meiden, @ sterretje ja hir alles goed hope op een goede maand over 5 dagen mag ik testen en hopen op positief uitslag hoe is het daar? @ debby ja hier goed met jouw ook nog vol te houden zo op kantoor met dit weer heel veel plezier bij Yoga. @rest hoe is ht met julie? jullie kletsen zo veel dat ik het niet allemaal bij houw.
@Kim, valt wel mee hoor. 'k Zou 't hele huis door maar 'k heb alleen 't bed nog opgemaakt en morgen zien we wel weer. k Ga morgen met de buurvrouw naar Groningen, kan alleen niet teveel uitgeven maar kijken is ook leuk!
@ Hilli: Zag er idd heel erg raar uit die buik hihi Morgenavond is het grove werk in het kamertje hopelijk af... @ Schoenmaat en lengte: ik ben 1.80m ongeveer en heb schoenmaat 39 @ Dreamer: Gewoon kijken die film hij is wel leuk maar je moet niet proberen je tranen in te houden aan het eind, want dat lukt waarschijnlijk niet @ Debby: dat is ook wel fijn dat je die groeiecho's krijgt, weet je in ieder geval waar je rekening mee kunt houden met de bevalling Sorry voor het verhaal over de film... maar hij is leuk jij ook gewoon kijken dus @ Ryanne: spannend pretecho, ben benieuwd hoe het was... @ KIm: He bah, jij ook al BO, balen meis, hoop dat je er snel wat tegen krijgt... ik heb ook wat hele lichten BO-achtige klachtjes, als ze erger worden dan ga ik ermee naar de huisarts... gelukkig heb ik nog geen pijn bij het plassen oid... @ Sammie: Dat loopoor kom je ook niet vanaf hé... Vervelend... hoop dat ze snel iets vinden waardoor het minder wordt.. @ Kristel: fijn zo'n geruststellend bericht over je katten @ Emma: vreemd hoor wat er bij jullie buren gebeurd is, maar misschien wel beter dat ze vertrokken is met de kindjes... @ Kim: Hopen dat het minder wordt met de AB kuur, en fijn dat je toch je mannetje weer even hebt gezien, mare die eendenbek klinkt idd niet prettig Heb vandaag maar even gebeld met de prenatal, ze waren het spijkerbroekje wat ik besteld had, kwijt stuur dan ff een mailtje... maar nu gaan ze mijn bestelling alsnog morgen versturen van mij mag het heel snel vrijdag zijn... dan heb ik namelijk weekend (en ben ik dus 3 dagen verlost van mijn op dit moment vervelende werk, erger me kapot aan van alles) en dan is het grove werk in de babykamer af (op de radiatorombouw na) en kan ik het een beetje gaan aankleden heb er zoveel zin in
Heb 1 buikfoto van 21 weken in mijn album gezet, wilde er meer inzetten maar lukt niet, hij slaat ze op de 1 of andere manier niet op....
hey allemaal ff een berichtje en dan ben ik er weer vandoor.. ben na het werk gauw gaan eten en toen meteen door gegaan naar het sporten.. k heb even gauw overheen gelezen, maar jullie hebben zoveel gekletst.. ff de dingen die ik nog weet. kim: balen dat je blaas ontsteking hebt.. en dat die eendebek zo zeer deed..maar wel fijn dat je je beebje nof even gezien hebt sammie: weer een beetje afgekoeld? uhm.. k weet het nu al niet meer.. ben ook zo moe stephanie: mooie buikfoto! nou dames.. een fijne avond... en tot morgen.