@lily bij de eerste miskraam had ik iedereen al verteld dat ik zwanger was... ik dacht meer van iedereen mag blij zijn dus hoop ook op steun als het mis ging en geen spijt van gehad.. de 2e miskraam weet alleen me vriend en moeder.. ik kon het niet aan alle opmerkingen van smmige mensen nog een keer aan te horen... en als ik nu weer zwanger raak ooit vertel ik eht eerst weer alleen aan me ma en wachtne we op een goede echo... maar ze weten wel allemaal dat we bezig zijn voor een 2e
ik houd t ook stil. Maar mijn schoonouders hebben een vermoeden, ze hopen het in ieder geval wel. En mijn zwager weet het denk ik ook want ik zei tegen mijn vriend, dat ik geen alcohol ging drinken tijdens de borrel. En ik zag de blik van mn zwager van mij naar mn buik glijden. Dus ik denk dat ie gelijk wist waar t over ging
@Natas: heel herkenbaar. Heb mezelf hier ook ontelbare keren afgevraagd wat er eerst moest gebeuren voordat ik (de juiste) hulp zou krijgen. Je moet maar net tegen die ene hulpverlener aanlopen die wel door je heen prikt. De hulpverlening in nl is echt niet goed qua dat aan gaat helaas
dreamer ik ben nu 4 maanden gestopt, en vanaf 27 juni begonnen. De kans is niet groot maar niet onmogelijk. De mannen van de familie hebben echter superzaad Maar ik houd t op een griep omdat ik t onwaarschijnlijk vind dat ik met de 3e week al zo vaak met vlagen zwanger voel
nee hele slechte hulpverlening het ergste is nog ze hebben er winig verstand van! ze zouden dan toch moeten weten als iemand borderline heeft dat diegen heel goed kan overkomen en goed kan praten op zo'sn moment :s
Ja...ik wil het wel mijn familie vertellen want je wil het toch delen...ook in het geval dat t misgaat, de steun kun je dan goed gebruiken. Verder zou ik het toch liever niet vertellen aan mijn omgeving, hoewel ik verwacht dat ik heel snel betrapt word..alleen al omdat ik als ik de deur uit ga vaak wel wat drink. Dus als ik stellig ga weigeren gaan mijn vriendinnen toch meteen vragen of ik zwanger ben, want ze weten wel dat het er misschien wel binnenkort aan zit te komen, haha Ik vind t wel spannend hoor, straks de eerste ronde voor een eerste kindje!
Ik ben nog geen ene hulpverlener tegengekomen die werkelijk weet wat borderline inhoudt. Ze kennen alles alleen uit de boekjes en houden zich daar ook strak aan. Heb ze al zovaak verteld dat het zo niet werkt en als ik aangeef wat wel werkt, dan kan dat niet (nee staat niet zo in het boekje bedoel je!) En dan word je onbehandelbaar verklaard. Sja, luisteren is een vak apart! Heb serieus overwogen om psyg te worden zodat ik mensen echt kon helpen, maar ik zou het niet aankunnen. Zou het me teveel aantrekken. Wat mij het beste heeft geholpen is lotgenoten contact.
jaa heel vervelend allemaal.. ik wou inderdaad ook zulk soort mensen helpen maar sta er zelf niet sterk geneg voor in me schoenen inderdaad!1 maar ik help ze er wel doorheen ondaks alles! ben er toch voor haar vanavond een hoop tranen gezien pfff doet me allemaal pijn.... maar ik help haar! en me meoder ook enz,,, hopelijk lukt het haar gewooon.... ooohhh mac ik denk dat jij het bent wat een super gave lieve honden heb jij ooohhhh *smelt *smelt* i love golden retrievers...oohhhh heb net wat geks in me hoofd gehaald ik wil een hndje maar oohhh ik moet er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed over na gaan denken ik wil het al heel lang maar tot nu toe niet gedaan! pfffff ik denk nog even lang en geod na heel lang ; hihi maar super gewoon
En hoe is het hier? Mn temp is nog niks lager of hoger, dus mn ei komt er vandaag nog niet aan. Heb wel sinds gisteren een drukkend gevoel aan de rechterkant, dus het zal niet lang meer duren denk. Ook mn cervix zit hoog. Van mij magtie morgen komen Ik ga vandaag het geld ophalen van mn andere laptop (ze hadden niet genoeg liggen daar) Ga ze meteen inwrijven dat ik een andere laptop heb van hezelfde merk en met vista en dat deze nog geen ene keer is vastgelopen! Dat het dus niet aan mij of aan vista ligt, maar gewoon aan die stomme laptop! En weet nu ook waarom waarschijnlijk, dat ding werd gloeiend heet. En daar kan die van vastlopen zegt een vriend die met computers werkt. En ik kom daar dan nooit weer! Zo, dat moest ik even kwijt Hahaha.
Hey dames, Hier is mijn vriend 2 cm kleiner dan mij.. Geen stekeltjes haha, gaat moeilijk met kroeshaar En Dreamer: mijn vriend had ook zo'n laptop. Kon hem alleen neerzetten op een tafel, en af en toe optillen zodat de onderkant lucht kreeg Anders viel hij steeds helemaal uit.
dreamer jij tref het toch met al die laptops... pfff wie heeft er verstand van honden? want vanaf hoe oud mogen ze uit een nesjte ik kan namelijk als ikw il vandaag ene puppy halen hihi
Natas niet doen. Je zou erover nadenken! En een nachtje slapen is niet nadenken over een dier! Een hond is echt heel veel werk en verantwoordelijkheid. En pas vanaf 8 weken mits ze brokken kunnen eten en goed inge-ent zijn. Maar echt meis, denk er nog even over na en praat erover met je vriend. Denk of je het aankan. Je kan niet meer zomaar weg, niet zomaar op vakantie, veel aandacht geven, de kosten kunnen opbrengen enz enz.
sowieso nooit na 1x kijken al een hondje nemen. Ter voorkoming van impulsieve aankopen. Maar gemiddeld is het 7-8 weken,
dreamer ik denk er al een half jaar over we hebben een hondje gehad en dnek nu heeel goed en bene r bijna uit hihi