Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Werkze strakjes en succes op t gem. huis! Daan en ik gaan misschien vanavond de kleine erkennen. :) Maar er kan nog vanalles tussen komen, even afwachten dus. :)

2. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @debby moeten jullie daarna ook nog naar de rechter? wij ehbben dat al gedaan toen ik 12 weken was en wij hoeven nu gelukkig neit meer naar de rechter omdat we een geregristreerd partnerschap aangaan dat is wel ideaal

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Nen: Veel succes bij de gyn vandaag!

@Sterretje: Jeuj! Jij wordt tante vandaag.

@Nen: Vervelend dat hij 's morgens nog niet wil praten. Ik hoop voor jullie dat zijn onzekerheid overgaat, en dat jullie gezellig samen verder kunnen.
    Ik val hier echt bijna van mijn stoel. 150 000 euro voor een 5 kamerhuis !!! Daar koop ik hier een krot mee zonder tuin en twee piepkleine slaapkamertjes! Ik verhuis naar Nederland denk ik :D

@Sammie: Spijtig van de negatieve test. Maar ... er is nog tijd hé.

@Desiree: Wat goed dat je dat je een regeling met je werk hebt kunnen maken. Wie weet gaat het idd beter als je 9 weken zwanger bent.
    Wel zielig voor je dat je echt niets kan doen, maar rust maar goed hé. Tis voor een goed doel :)

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kim: Veel plezier op het gemeentehuis ! :D en leuk dat je je buikje nu zo duidelijk ziet.

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Klopt wij moeten daarna ook nog naar de rechter, als het goed is is dat niet veel bijzonders. Meer een formulier wat je in moet vullen. :)
    Bij geregistreerd partnerschap krijg je ook de naam van je partner toch, of tenminste daar kan je voor kiezen. :) hihihi Dan zou ik Debby Bhargava heten... best moeilijke naam hea. We geven bij winkels enz vaak mijn achternaam op omdat die lekker makkelijk is. :)

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ hilli: Ik val ook van m'n stoel hoor als ik die bedragen zie... :(
    Ik heb ook ongeveer dat bedrag betaald maar voor een 2 kamer appartement 3 hoog... Het is wel heel erg ruim en harstikke goed onderhouden maar toch! :D

7. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @debby ja haha klinkt wel grappig ik dnek dat ik gewoon de achternaam van frank pak dan eet ik hetzelfde als hem en mijn zoon vind het neit leuk als ik een andere naam heb als mijn zoon en vriend

als we ooit gaan trowuens zal et wel meer voelen als man en vrouw waardoor i kook echt die naam zal gaan gebruiken en neit alleen op papier

8. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Debby: Hebben jullie een lift in het gebouw? Wij zitten op twee hoog en hebben geen lift. Vind het een heel gesleur met boodschappen, maar wel goed voor de lijn :D

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi Ik zou ook wel Daan z'n naam aannemen hoor, maar vind t op dit moment nog niet zo belangrijk. In de loop van de tijd wil ik wel graag of trouwen of geregistreerd partnerschap. maar wij moeten dan goed op papier laten zetten wat van mij is en wat van Daan omdat ze anders wanneer Daan z'n zaak failliet is alles af kunnen pakken en wanneer we aantal zaken gescheiden houden kan dat niet.

Mijn pa was eerst helemaal blij dat zijn achternaam voortgezet zou worden, want hij dacht dat'ons kindje mijn naam zou krijgen omdat Daan en ik niet getrouwd zijn. Dus die was een beetje teleurgesteld toen mijn mams hem vertelde dat het kindje gewoon Daan z'n naam zou krijgen. hihihi :)

10. @ oma wat een nare droom zeg
    @sammie wat een hoge waarde zeg, nu ga ik extra hard duimen dat het deze maand raak zal zijn. Zal jullie wel weer nieuwe hoop geven he..
    @ steph twee keer 'n reactie in 1 stukje ;) Zwangerschapsdementie :p
    @ster al tante of nog niet? Spannend zeg
    @ Gaby je bent echt goed bezig. Houdt dit vol he..
    @ kristel zo zeg flink geshopt dus. Ik ga vanmiddag en heb ook een heel lijstje
    @ debs fijn dat het goed met je gaat
    @ nhene dikke kuffel voor jou
    @ desiree vooral goed uitrusten en zeker niet teveel doen. En als dat het enigste is dat je kunt eten is dat geen probleem hoor. Vooral chocolade ;)

Vanochtend naar de vk geweest en alles helemaal goed. Moet vanaf nu elke twee weken dus het begint echt op te schieten.

Gister is de box en kinderwagen gekomen. Box gisteravond opgezet dus wordt nu echt echt ;)
    Zometeen die vrouw van de kraamzorg op bezoek..

11. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ryanne dat is nu idd vaak achter elkaar en voor je het weet ben je al uitgerekend hihi :D
    staat de box mooi in de kamer??

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Hilli: Ik zei 3 hoog hea... Hoe kom ik daar nou bij! We zitten op 7 hoog! Mooi uitzicht! En gelukkig hebben we een ruime lift. :) Op m'n werk loop ik wel redelijk veel trap. We zitten in een gebouw van 16 hoog en ik zit zelf op de 7e, wanneer ik stukken moet rondbrengen ga ik eerst met de lift naar 16 en dan lopend naar beneden. :) Vind dat al heel wat. hihhihi :)

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ ryanne: Hebben jullie de box ook al echt in de woonkamer gezet? Ik ben benieuwd wanneer wij hemin elkaar gaan zetten. Ik denk nadat het kamertje helemaal af is en dat zal half juni ergens zijn. :) T houdt je bezig hea!

T wordt nu allemaal heel echt hea... vrouw van de kraamzorg op bezoek, elke 2 weken naar de vk en spulletjes die hun plek krijgen. Leuk hoor! :)

xxx

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey meiden,

@Stephanie, heb je nu nog allergie? Word jullie er kleintje er dan ook op getest?
    Dus nu al weekend, lekker hoor :D

@gaby, jij ook fijne dag, en werkse!

@Debby, zo je hebt nog veel kunnen doen zeg :) Hier was het werk ook een beetje opgehoopt, nu heeft Mark gister stofgezogen, badkamer gedaan en vaatwasser in/uitgeruimd omdat ik zo erg harde buiken had. Wat handig dat je schoonmoeder zo lekker kan koken! gelukkig gaat alles goed met je en de kleine :)
    Ik krijg ook steeds meer cellulitus.:(. het valt mij op dat het erger word als ik meer koffie drink en snoep. Maar ja weet niet of je het helemaal kunt voorkomen. Het bindweefsel word ook slapper door de hormonen denk ik helaas :( Ik probeer maar een beetje te blijven sporten, verder niet druk om maken hoor ;) komt straks wel weer

@Suus, wat jammer dta het huis niks word! Die mensen komen er vanzelf achter dat het een onredelijke prijs is, dan staat het nog wel even te koop. Altijd leuk he, bezichtigingen haha
    Druk dagje heb je voor de boeg, vele plezier!

@Nhene, jeetje idd heftig nu weer zon onzekere periode. En niet duur dat huis! Koop je alleen?

@desiree, mooi dat het zo geregeld is op je werk. beterschap en rust lekker uit

@Sammie, tis nog vroeg he ;) Nog eventjes geduld. Duim voor je :D

@kim leuk dat je buikje zo goed groeit. Werkse straks

@Ryanne, goed dat alles goed was. ja gaat snel zeker, nu het laatste trimester nog ..

Die bedragen voor huizen schelen nogal ja.. Wij hebben voor 150000 een 4 kamer huis, grote zolder met vaste trap waar je twee kamers kunt maken, grote badkamer en mooi tuintje enz. In het noorden is het echt goedkoop vergeleken met de grote steden.

Wij gaan trouwens ook geregistreerd partnerschap doen, we hebben nu alleen een smanelevingscontract en testament, dat moest voor de uitzending.

Mijn kat lijkt weer beter :D Hij heeft gegeten en is nu buiten aan het spelen en vechten met zn broertje haha dus ik ga niet naar de dierenarts..
    Ik verveel me vandaag , niks aan en als ik wat ga doen krijg ik harde buiken :(

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Vervelend zeg dat je zo'n last hebt van harde buiken... :(
    Ik moet de badkamer ook hoognodig doen. We hebben een douchecabine met schuifdeur en tussen die rails gaat zoveel zooi zitten. Echt vies. :( Ach zaterdag moet ik toch thuis blijven omdat ze een pakketje komen ophalen, dan kan ik mooi de badkamer gaan soppen. :D

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    oja dat zijn van die lastige plekjes. Hg heeft wel van dat aggressieve spul, dat doe je ertussen en later kun je het gewoon afspoelen, hoef je niet te schrobben. Alleen moet je het wel je vriend laten doen want het is niet zo goed als je zwanger bent geloof ik haha.

Mark belde net, die is over drie kwartier al thuis :D Die heeft ook niks te doen op zn werk. Hij heeft de jongens ook vrij gegeven en gister en eergister was ie ook al vrij haha
    Ik begin mn baantje nu wel echt te missen hoor, thuis zitten is even leuk maar dan niet meer..misscihen moet ik vrijwilligerswerk gaan doen ofzo haha

17. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @emma ken het soms zit ik ook maar wat thuis en dan voelt het helemaal niet zo lekker als dat je een paar dagen vrij hebt als je bijv. fulltime werkt.
    vervelend van die harde buiken ik ken het wel en zelfs als je gat liggen trekt het niet weg bah.

die kleine is echt heel druk de laatste tijd zal me verbazen als het een rustige baby is want geloof dat tie barst van de energie :D

ga de honden uitlaten en dan ben ik ervandoor

fijne dag

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    wat leuk dat ie zo druk is! Ze zeggen dat ie dat dan straks na de geboorte ook is. Lijkt me wel grappig als je dat kan herkennen. veel plezier met de hondjes, jij ook fijne dag!

Ik ga er ook vandoor! Even administratie doen enzo

Veel plezier vandaag allemaal! Doei!

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Die HG zooi heb ik indd thuis, de hele badkamer rook naar chloor de vorige keer. Vind t altijd wel lekker fris ruiken. :) Maar ik had t wel mijn zus laten doen, want er komen behoorlijek dampen vanaf indd.

Wat gezellig dat Mark straks al thuis komt! :) Misschien kunnen jullie samen wat leuks doen. :)

Ik zei vanmorgen tegen Daan 'Zullen we stiekem spijbelen vandaag?' hihihi We hadden allebei geen zin. Maar ja we zitten niet meer op school hea... dus we zouden alleen onszelf ermee hebben.

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Debby: ja gek he hoe je dingen kan verzinnen in je dromen :)
    Wat ben jij toch druk met alles zeg!
    Nog last van je collega gehad vandaag?

@Sterretje: sterkte voor je zus vandaag!
    Hoop dat de keizersnede goed verloopt en het kindje gezond is.

@Kristel: lekker geshopt dus :D

@Tasja: rare reaktie van je dokter zeg!
    Ik hoop dat deze dokter je wel wil helpen.
    Meestal doen ze pas iets als je een jaar of langer bezig bent.

@Suus: waarom zou je nu al naar de dokter gaan dan?
    Je zit pas in ronde 3 na je mk, je werd de 1e keer ook pas na 9 rondes zwanger.
    Nu ben je aan het afvallen, dus zal je eerder kans maken.
    Gok niet dat de dokter iets gaat doen.
    Gewoon wat vaker klussen en ovu testen gebruiken ;)

@Sam: balen van je nega test zeg!
    Maar wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

@Ryanne: leuk man de box al in de kamer :D

@Emma: nog steeds zo'n last van harde buiken?

@Dees: fijn dat je lekker pas over een paar weekjes weer hoeft te beginnen!

Deel Deze Pagina