Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Waar ben ik druk mee dan? Ik heb namelijk het idee dat er helemaal niets meer uit m'n handen komt. :( Ik wil heel veel, maar er komt weinig van terecht.

Het is te doen met m'n collega, maar ik maal er ook helemaal niet meer om. Dat geeft ook veel rust!

Daan moet vanavond eenklusje opmeten dus we kunnen niet naar het gem. huis. Vanavond dan toch echt de was strijken/ opvouwen. Ik heb nog macaroni staan dus dat eet ik wel lekker op, met een gebakken eitje erbij en klaar is Kees! hihihi ;)

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Is Suhe al bevallen?

3. Intake gesprek gehad. Stelt niet zo veel voor. Heeft me een lijstje meegegeven en vooral veel gepraat ;)
    Berg strijk is bijna weg, zo de kasten in en dan ff lekker in t zonnetje

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohh ok... Ging ze nog kijken of je alles in orde had enz?

5. nee ze heeft niet eens gekeken.
    Ze heeft verteld hoeveel uur je krijgt en wat je in huis moet hebben voor een bevalling en voor de kraamhulp (om te poetsen enzo)

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Is gesloopt van het hele huishouden, opgeruimd, gestoft, gestofzuigd en gedweild.*
    * Veegt de zweet van me hoofd af en is blij dat dat weer gedaan is :smile:.*

7. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    hoi hoi

Ik ben nog op de bso
    Om 6 uur naar huis en dan eten we de chili die ik gemaakt had bij mijn ouders want had voor een weeshuis gekookt
    Misschien vanavond naar de prenatal tot hoelaat is dat open ??

@ Ryanne ben je tussen 7 en half 8 thuis?

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Hier een kort berichtje van mij, want ik ga zo ff lekker een slaapie doen.
    Vandaag voor het eerst kotsend boven de wc pot gehangen.. pff.. weet iemand iets homeopatisch tegen de misselijkheid? Ben inmiddels al 4.5 kilo afgevallen en dus bijna op mn oude gewicht.. (Was in jan. febr. 5 kilo aangekomen)
    Ik merk ook dat ik weinig kan hebben, hahah de heumerwisselingen beginnen nu.. De kleutertjes hadden het vandaag zwaar, arme kiddies..

Maar nu heb ik heerlijk tot 6 mei vakantie en ga ik ff rustig aan doen, veel op het forum naar jullie verhalen kijken, beetje winkelen en weer inpakken voor de verhuizing!

p.s. weet iemand of knakworsten goed zijn om te eten? Ik had ergens gelezen dat rookworsten slecht zijn, maar knakworsten dan?
    Sorry voor mn domme vragen hoor, maar dacht wie weet weet een van jullie antwoord!

Prettige avond!

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden ik kom ff snel langs maar ga ook weer haha....

Heb 't ff druk gehad, gister lekker geshopt, niet zoveel gekocht, bikini die te klein blijkt te zijn, schoenen en legging.
    Manlief gaat zo bij z'n zus zand wegkruien dus ik ga even mee voor de gezelligheid.

Hier nog wat bijzonders gebeurd? anders moet ik zoveel teruglezen.

'k Heb vandaag de bovenverdieping gedaan en alles was weggewerkt en gestreken. Daar is 't weer netjes. Nog even in 't zonnetje gezeten.
    'k Heb vanaf 0.00u weer wachtdienst.

O ja 13x gesolliciteerd voor mn man als taxichauffeur, gewoon alle taxibedrijven in de regio een open sollicitatie gestuurd. Buurvrouw van m'n schoonouders belde dat ze iemand zoeken voor bussen schoonmaken, dat doet zij ook en haar collega gaat weg. Dus misschien dat m'n man daar heen kan. Wel rottijden, 't is avondwerk, van 17.00u tot 02.00u ofzo, dus ben ik elke avond alleen. Maar goed werk=werk.

Fijne avond allemaal nog!

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ben er even snel, had geen bo, maar ik moest even aangeven van die harde buiken bij de gyn. Ik ga even eten maken. Vriendin komt eten en blijft filmpje kijken.

Fijne avond allemaal!

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi hoi allemaal

alleereerst ff ego maar mijn vriendin smste dat ze aan het bevallen is...ben benieuwd of de kleine zijn gezicht nog laat zien vandaag.

@emma: oh geen BO. ben benieuwd waar de harde buiken dan van zijn. doe maar lekker rustig aan.

chips de rest vergeten....

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh sterretje hoe is het met je zus en neefje/nichtje?

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @bos wat leuk :D je vriendin aan het bevallen.. spannend..

@dreamer: ik wil gewoon weten na hoe lang ze wel iets doen. is het zo dat ze na een miskraam weer helemaal opnieuw beginnen met tellen :S dat zou toch raar zijn :S
    Op die manier kan je wel heeeeel lang bezig zijn.. mijn dokter is heel meelevend.. die wil je graag helpen.. dus ik ga over 3 weken als hij terug is wel naar hem toe..

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    suus :als ik jou was zou ik ook naar de dokter gaan hoor..beter voor niks als dat hij zegt had maar eerder gekomen toch..

15. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal.

k ben er nog heel even.. ben op de soep aan het wachten tot die klaar is.. :)

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mijn vriendin is bevallen om 18.10 hij heet jack en hij weegt ruim 7 pond en ik ga vanavond ff kijken :D

17. gaby1986

bos: leuk joh :)

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hey dames,

ff kijken wat ik nog weet, want had er weer eens geen kladblok bij...

@ sam, balen van de nega test meid. Hoe was je temp vanmorgen? Ik blijf voor je duimen!!

@ emma, fijn dat je geen bo had! Wel balen dat je zo'n last hebt van harde buiken.

@ sterretje, ben je al tante??

@ juffie, vervelend dat je zo misselijk bent. Waar blijft je banner? Dan kunnen we zien hoe ver je bent! :)

@ desiree, fijn dat je het lekker rustig aan kunt gaan doen meid. Hopelijk voel je je over een paar weken een stuk beter!

@ de meiden die ik ben vergeten, sorry! *dikke knuf voor jullie allemaal*

@ all, vandaag dus naar de gyn geweest. Maar het was echt belachelijk!! Eerst moesten we een uur wachten, omdat mijn gyn opeens was weggeroepen. We zouden om half 4 aan de beurt zijn en om half 5 waren we nog niet aan de beurt. Toen werden we opgehaald door een gynaecoloog in opleiding. Ze moest mijn dossier nog doorlezen en ging opeens vanalles vertellen over pco (alsof ik dat nog niet weet). Toen zei ze "jullie zijn nog wel jong" dus ik dacht, wat heb jij daarover te zeggen? En eigenlijk wilde ze dat we nog zouden wachten, maar ik heb een beetje doorgedramd. Mijn eigen gyn had immers clomid al eens aangeboden. Uiteindelijk heeft ze me nu doorverwezen naar de fertiliteitspoli. Maar ik moet eerst een intake hebben door een gyn daar. Echt zo ontzettend omslachtig!! Ik dacht dat ik vandaag uitleg zou krijgen & het recept. Nu moet ik 18 mei pas naar de FA... *zucht* ik was behoorlijk geirriteerd hierdoor. Eerst ons een uur laten wachten en vervolgens bleek dat helemaal niet nodig te zijn. Ze hadden toch wel eerder kunnen vertellen hoe de gang van zaken was? Dat had ons al deze tijd gescheeld. Het was echt onzin..

Zo, die frustraties ben ik kwijt!

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, wat leuk zeg!!! :)

20. gaby1986

nen: ja idd.. beetje dom daar....

Deel Deze Pagina