Zo hier ben ik even.. vanmorgen nog een echo gehad bij de gyn (andere gyn van de fertiliteitspoli in R'dam) en de beeb was meer dan 2x zo groot geworden in 1 week en ook het hartje al gehoord!! Oo dat was zo geweldig lag weg te zwijmelen in die stoel terwijl dat ding nog in me zat @ Juffie ik eet alleen lichte dingen eigenlijk veel appels, sinaasappels, beschuitjes en lichte crackers 's ochtends. 's Middags gaat het iets beter en neem ik een sneetje brood of een klein broodje. En 's avonds een beetje avondeten, en op een 1 of andere manier ben ik helemaal dol op chocolade en dat gaat ook goed. Neem alleen waar je echt trek in hebt, en licht voedsel is het best. En zo'n inwendige echo merk je niks van.. een soort lange stick doen ze in je vagina tot het einde en daar voel je niks van.. soms voel je de koude gel een beetje maar dat is niet zo erg. Vooral als je dan je kindje ziet ben je er al helemaal niet meer mee bezig Ik kreeg vroege echo's omdat ik toch al bij de gyn liep en zit in een risicogroep, moet ook waarschijnlijk in het ziekenhuis bevallen. Ik ga nu even een boodschappenlijstje maken en boodschappen doen voor de bbq morgen.. manlief viert dan zijn verjaardag.. daarna kom ik ff teruglezen want ben alles weer vergeten
Hey meiden, Hoe gaat het hier? Heb snel even bijgelezen maar zit op school dus had er geen kladblok naast. @ sam, goed dat je temp nog zo hoog is! *duimduimduim!!* wanneer ga je weer testen? @ all, sorry dat ik jullie de laatste tijd een beetje heb 'verwaarloosd' in reacties. Ik ben erg druk met school en werk en heb vaak maar eventjes de tijd om te lezen en iets te typen. En veel gaat over babyspulletjes, dus dan kan ik eigenlijk nog niet reageren, want boxen kinderwagens etc halen wij gewoon niet voordat ik zwanger ben Maar vind het wel leuk om jullie verhalen te lezen want daar leer ik weer van!!
oh haha ach ja ik heb normaal ook geen foto's erop staan maar ja oor die verhuziing staat nu alles erop ik ben marktplaats aan het afstruinen en heb echt al een hoop gevonden voor een leuk prijsje, vragen ze bij de prenatal 50 euro voor een babybadje nu heb ik er een voor 10 euro en een babyphone voor 20 euro een babywipstoeltje 9weet nog niet wat hij er voor wil hebben wat leuke kleren echt super handig dat internet he
@ Desiree: Wat goed zeg! Heel erg leuk hoor meis. Heel veel plezier met de bbq! Ik ga alvast afsluiten, nog even m'n make-up bijwerken en dan opweg naar m'n vriendinnetje!
Ik ga er ook maar weer vandoor.. Moest nog een persoonlijke onderzoeksvraag bedenken voor deze periode, maar ik kom er niet zogoed uit. Ik mail de docent wel of ik uitstel mag.. Straks gaan we hardlopen, maar heb eigenlijk niet zo'n zin meer.. had het eerst wel toegezegd, maar toen voelde ik me nog fit. Nu ben ik inmiddels behoorlijk gaar. Misschien tot straks nog!! Liefs
@desiree oh lekker bqen gezellig en leuk dat je eht hartje hebt gehoord @nen maakt niet uit meid we hebbne eht allemaal wel eens druk toch @debby fijne avond doegg ik ga eten maken en me opfrissen zometeen komt frank ook al weer thuis
sammie: hoeveel ben je nu overtijd? desiree: wat leuk dat je t hartje hebt gehoord en vast gefeliciteerd voor morgen... leuk een bbq.. hopen dat het droog blijft. zo ff eten en danvanavond weer sporten..
@debby: vervelend die kramp....hopenlijk was het eenmalig.. @juffie: Fijn dat je je vandaag beter voelt...ik heb ook vakantie nu en ga een weekje naar portugal.. we vliegen maandag.. @sam: hopenlijk blijft je temp hoog en je hebt vroeg getest dus het kan nog alle kanten op he. @kristel: zo jij hebt de box vroeg staan zeg @kim: vervelend dat je een slechte nacht had. @oma; ja wij hebben de kleine ook al laten erkennen.. @ryanne: ben vast te laat maar toch nog veel plezier het weekend @debby: jee een kloppend hartje en een verdubbeld kind haha....lekker gevoel he... @lindsay: gefeliciteerd met je tweede verjaardag haha.. alles was goed bij mijn vriendin gisteravond. was een mooi manneke maar heb hem niet vastgehouden omdat ik nog een klein korstje heb van een oude koortslip (net op het randje van mijn neus)....nou kreeg ik toch een sms van mijn vriendin dat ik volgende de kraamhulp maar beter niet meer kan komen tot mijn koortslip weg is...nou ja zeg ze heeft hem niet eens zelf opgemerkt...het is dat ik zei dat ik de kleine niet wilde vasthouden omdat ik het zekere voor het onzekere wilde nemen en nu ben ik gewoon helemaal niet welkom het weekend (ik zou namelijk morgen of zondag even MET vriendlief gaan kijken nog). ik voel me best een beetje voor het hoofd gestoten nu. alsof ik uberhaupt zou komen als ik een besmettelijke koortslip zou hebben..ik weet zelf ook wel wat de gevaren daar van kunnen zijn...het voelt echt nu heel raar dit....beetje vertrouwensloos ofzo weet niet goed hoe ik het uit moet leggen....ben er best een beetje teleurgesteld in eigenlijk...sorry voor mijn lange ego verhaal...
@Matta: Bah seg, zo erg voor je zus! Dat is gewoon één van de ergste dingen die je kan overkomen en je vriend en je (zogezegde) beste vriendin kwijt. En hoe dan nog. @Bos: Seg maar, als jij de kleine niet vasthoudt, dan is er toch geen probleem? Beetje raar dat je dan niet eens in de buurt mag komen. Dat gaat toch niet via de lucht over?
@hilli: nee zolang ik de kleine niet vasthou is er geen probleem..het virus is namelijk alleen besmettelijk via aanraking en alleen het vocht wat in de blaasjes zit is besmettelijk...bij mij zit er alleen nog een klein korstje..eigenlijk word ik nu "gestraft" omdat ik eerlijk was en voorzichtig...want als ik niks had gezegd ik de kleine gewoon vast kunnen houden gister en hadden ze het niet eens door gehad...het voelt nu ook inderdaad alsof het zelfs door mijn lucht in te ademen al besmettelijk is....
Een echte overbeschermende reactie. Ik begrijp het goed dat jij je gestraft voelt. De kraamhulp had er ook bij kunnen zeggen, dat een korstje niet erg is. En hoe de besmetting in elkaar zit.
ja he...ik twijfelde al of ik me nu aanstelde of niet..maar het komt op mij over alsof ik zelf niet bewust ben van het gevaar en dat ik maar gewoon wat doe ofzo...snap je? nou ja het voelt krom...maar goed zal er over ophouden..ik maak er vast een groter drama van dan hun bedoelen...denk dat het in combi met mijn hormonen gewoon ff verkeerd valt..
@bos snap dat je je een beetje voor je kop gestoten voelt maar dnek dat het gewoon overbezorgdheid is als je net bevallen betn maak je je denk ik om de stomste dingen druk en is dat niet persoonlijk bedoeld