Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben er vandoor...ben gebroken en vind het saai in mijn eentje want steeds als ik wat zeg is iedereen weg :rolleyes: fijn avond nog meiden en tot morgen...

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hemeltje is voor de sier ja :)
    Klamboe mag alleen tot een half jaar, daarna kunnen ze het in bed grijpen en blabla aldus consultatiebureau.

@Suus: denk je dat je zwanger bent dan?

@ Emma: nog steeds last van alles, dus best vervelend!
    Maar ja, de internist bellen heeft toch geen nut, dus ik zit t maar uit he.

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    nee.. dat denk ik niet.. dat kan toch niet.. en ben toch ongi geweest.. maar vind het wel heel raar.. Ik weet niet eens of ik nog wel een test in huis heb :p haha.. maar dat is toch alleen maar verspilling anders :p

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb ook wel een paar keer gehad dat het hoog bleef.
    Maar voor mn ei ging het weer naar beneden en na mn ei weer flink omhoog.
    Ik zit meestal tussen dag 4-10 rond de 36,6.
    Van dag 10-ei 36,8.
    En na mn ei van 37-37,3.
    Echt in fases dus.

Testen is altijd leuk toch!

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    vind niet leuk als het negatief is :p dan heb ik er echt een hekel aan.. dan ga je toch hopen.. op iets wat eigelijk gewoon niet kan.. ik heb terug gekeken .. en heb nooit hogere temp gehad.. maar wacht denk ik wel af.. kan in ieder geval niet zwanger zijn want ben ongi geweest
    toch??

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik vind het niet erg als een test negatief is, alsie maar duidelijkheid geeft.
    Maar je temp is wel gezakt tov voor je ongi?
    Was het wel echt een ongi en geen innestelingsbloeding?
    Ik zou maar gewoon een test opzoeken, je kan het nu toch niet meer loslaten :)
    En op deze manier kan je je cyclus in de war schoppen.
    Dan maar even testen zodat je het zeker weet toch!

7. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @bos zo lekker is dat zeg, bij mij deden ze echt goed controleren of i kdie antibiotica wel mog, zou toch neit mogen he
    jij hebt ook een flinke verlanglijst zeg :D trek je portemonee maar open..

@emma gezellig hoor lekker varen met dit weer maar wel rustig doen met harde buiken als ze regelmatig blijven komen toch ff contact opnemen met je gyn of verloskundige hoor

@suus het kan natuurlijk altijd maar zou jezelf neit gek zitten maken want het is echt een inimini kans natuurlijk.

wij hebben voor 50 euro een hele zak vol met babykleertjes gekocht echt hele leuke dingen zitten erbij en ook nog goed spul van ralph lauren, timbeland, een heel duur belgisch merk en daar heel veel rompers van, super veel mutsjes en een leuk noppies vest, nog mooie broekjes.
    ik heb de spullen geteld waren 87 spullen (1 paar schoenen,16 broeken, 4 tuinbroeken waaronder 1 timbaland, 32 rompers, 9 mutsjes, 20 t-shirts.... en nog wat dingen dus heb net de kast ingeruimd
    (moet het wel nog allemaal wassen maar dat meot met alles nog dus heb het er maar bijgelegd :D )

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    goedemorgen meiden

ik leef nog!
    sorry dat ik zo heel lang niet ben geweest maar ik heb het zo druk gehad
    en met dat mooie weer zit ik heel weinig of eigenlijk helemaal niet achter de laptop.
    ook sorry nog want ik ben de hele meeting vergeten ik schaam me dood!

maar hoe is het hier? is er nieuws? en is suhe bevallen?

groetjes agneta

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

bos: ja niet leuk van je vriendin :( en al helemaal van je huisarts dat je die capsules gekregen hebt :O dat is erg slordig!

emma: wat naar dat jenog last hebt van harde buiken, doe maar lekker rustig aan.

suus: en anders heb ik hier nog wel een testje hoor! en ik heb ook nog 40 ovu testen ofsow.. kom maar halen :)

agneta: fijn dat je nog leeft: hoe is t.. ik weet niet of suhe al bevallen is..

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Suus,

Al een testje gewaagd?

Kim,

Leuk hea al die kleine kleertjes :smile:

Agneta,

Hoe gaat het met jou meis?

Hier vanochtend al om 05.00 klaar wakker, wel getempt maar die klopt dan niet... heb sinds gister ochtend continu ongi pijn en pijn in mijn eierstok, dus mijn ongi zal wel komen... :sad:..
    Ben gister nog langs de afdeling geweest, en krijg geen hormonen ( clomid)omdat mijn progesteron al zo hoog was...als ik ongi word (waar hun niet vanuit gingen) dan moest ik weer bellen en een afspraak maken voor dag 10.
    Verder bij de KNO geweest en waarschijnlijk weer een lek in mijn slakkenhuis.
    Heb nu voorlopig een afspraak staan voor 30 juni CT scan, als daar wat uitkomt moet ik naar Leiden voor een operatie... (enige ziekenhuis met die specialiteit, en weet dit uit ervaring..).

11. gaby1986

sammie wat vervelend van je oor!
    en zolang je niet ongi word is er nog een kansje

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik wou ook eerst vandaag testen, maar denk dat ik uit zelf bescherming voor een nega test niet durf...
    Ook omdat ik zoveel ongi pijnen heb...

13. gaby1986

ja snap wat je bedoeld...en toch ga ik voor je duimen :) misschien als je echt flink over tijd gaat er een testje tegen aan gooien.

14. gaby1986

ik ben er weer vandoor.. k ga even met suus mee naar uden.. en vanmiddag naar lindsey die haar 2de verjaardag viert vandaag. tot misschien straks en anders vanavond.

fijne dag allemaal..

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goedemorgen

@oma: ja zie je toch een klamboe dus...ik leer het wel haha ik wil hem toch alleen van de zomer voor de muggen dus als de kleine een half jaar is zijn de muggen al kapot gevroren :)

@suus en sammie: waag een testje dan weet je het zeker....nu is het ook maar gokken..

@agneta: meid gelukkig je leeft nog.....morgen vakantie he 8) hoe laat vlieg je?

iemand nog wilde plannen vandaag? ik ga zo ff boodschapje doen voordat we naar de open dag gaan van het nieuwe kinderdagverblijf hier in de buurt (schijnt heel mooi te zijn is een boerderij) ff lunch halen voor vanmiddag en dan shoppen :x :D

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Agneta: fijne vakantie :D

@Sam: jij en niet durven testen?
    Teveel hoop gekregen door wat het ziekenhuis heeft gezegd?

Ik moet nog steeds ovu testen bestellen.
    Twijfel alleen tussen matcare en sensitest.
    Denk dat ik beide ga bestellen, maar twijfel dan weer over hoeveel :)
    Om nou voor 100 euro aan ovu testen te bestellen voor eitjes die ik niet gebruik is ook weer zo zonde he :)

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Nee omdat ik gewoon het idee heb dat het toch wel weer niet raak zou zijn door mijn ongi pijnen die ik altijd heb ruim voordat ik ongi moet worden...

Trouwens ik zou gaan voor de sensitest ;).

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Ja was maar goed ook dat ik mijn ventje heb thuisgelaten...
    maar nu hadden we 2 kids bij waarvan de oudste een beetje aan het zeuren was

@ Matta: wat een k*tstreek zeg van die 2, sterkte voor je zus...

@ Desiree: fijn dat je het hartje al kon horen :D en zo hard gegroeit al :p
    hoop niet dat die van mij ff 2x zo groot wordt in 1 week... hihi

@ Kim: Ik zweer ook bij marktplaats :D heb er laatst nog 5 positiebroeken
    vandaan voor alles bij elkaar 15 euro :D

@ Bos: wat een overdreven reactie zeg... mare lekker weekje potugal
    heb je nog een plekkie over?? (k weet niet of ik mezelf nog dubbel kan vouwen
    in een koffer hoor :p)
    ik heb idd ook al wat gekregen wat ik dus niet mag hebben tijdens de zwangerschap
    terwijl ik tijdens datzelfde bezoek bij de HA en de Apotheek had gezegd dat ik
    zwanger ben... waarom?? idd geen idee want ze doen er dus blijkbaar niks mee...

Ik ben er ook weer vandoor, moet hier in huis nog zat doen, de boodschapjes moeten nog gehaald
    worden en moet nog ff naar de prenatal bellen...
    het boxkleed wat ik gekocht heb hebben ze 2x aangeslagen en een hemdje wat veel goedkoper was als het
    boxkleed zijn ze vergeten... heb dus veel te veel betaald...
    morgen hebben ze koopzondag dus dan ga ik morgen wel terug, moet er wel een half uur voor rijden...
    blegh...

doei doei

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Goeiemorgen!

@Dreamer, wat vervelend.. nou maar lekker rustig aan doen, goed uitrusten.
    Ik vond sensitest trouwens beter dan matcare, waren heel duidelijk bij mij. Misschien kun je eerst van beide een paar bestellen en kijken welke jou het beste bevallen.

@Suus, je zou idd voor de zekerheid een testje kunnen doen, wat dreamer ook al zegt het kan ook je cyclus in de war schoppen als je nog twijfelt. En er is wel een kansje natuurlijk :)

@Kim, zo das niet duur dan! Wat leuk, en dat spul ziet er meestal ng goed uit want het word natuurlijk toch niet lang gedragen. Heb je nu ook al grotere maten?
    Ik moet 6 maart weer naar de gyn dus dan geef ik het wel even aan, zolang ik rustig doe is het een stuk minder in elk geval.

@Agneta, is ook zonde van het weer ;) Ik ga ook vaak lekker buiten zitten met laptopje haha

@Sammie, ik had toen ik zwanger was voor nod ook krampen, dus dat zegt nog niks hoor. :D Hoop het voor je! Wat balen van je oor! Hopelijk hoef je niet onder het mes dan...

@Gaby, fijne dag vandaag!

@Bos, nope ik geen plannen.. Mark is de hele dag bij zn ouders, zn vader helpen met zn bootje opknappen. Misschien dat ik nog even naar mn moeder ga, maar moet eigenlijk even rustig aan doen. Wat leuk trouwens, een kinderdagverblijf in een boerderij. Hebben ze dan ook nog dieren? Veel plezier met shoppen :D

@stephanie, druk regeldagje voor de boeg dus. Dat scheelt nogal ja, 2 boxkleden ipv 1..

Zo ik heb mn ontbijtje op, zal zo even nog wat boodschapjes gaan halen.
    Tot straks!

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma ik heb alleen ervaring met sensitest dus ik zou ook voor sensitest gaan (die zijn mij goed bevallen namelijk

@sammie: ik had ook ongi klachten toen ik net zwanger was (volgens mij heb ik dat al zo'n 20 mensen verteld maar geloof dat het niemand geruststeld of hoop geef) dus het kan prima...niet meteen het negatieve denken he...

@stephanie: ja dat blijft wel weer hoe goed een dokter/apotheker naar je luisterd he als ze het toch gewoon voorschrijven...ik kan me alleen niet voorstellen dat het een fout is van mijn dokter denk eerder van de assistente wat zij ging overleggen met de arts en mijn arts was erg vel toen ik zie dat ik neusspray gebruikte (in de zin dat hij gelijk riep: welke want je mag niet alles he) en hij vroeg meteen hoeveel paracetamol ik had genomen en dat soort reacties lijken me toch een teken van betrokkenheid....dus ben bang dat de assistente op haar donder gaat krijgen..

vervelend dat je zo lang moet rijden om iets terug te krijgen

@mij: vakantie boodschappen zijn binnen...ff de koffie opdrinken dan zal mijn ma en mijn vriendin wel op de stoep staan...gaan we ff nieuwschierig doen op een ander dagverblijf (mijn vriendin is ook pedagogische medewerkster he dus altijd leuk om ergens anders te kijken)

Deel Deze Pagina