Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Bos, oja leuk! Dan heb je iets om naar uit te kijken als je weer thuis komt :D Lijkt me leuk om alles in te kunnen ruimen :D

Wij hebben de meeste grote dingen al, bugaboo en de box krijgen we. Meubeltjes hebben we al van de ikea. maxicosi hebben we ook al gehaald (heb foto ervan in mn album haha), nu de babyfoon nog en een heeeleboel kleine dingetjes.

2. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Zo bos jij hebt flink geshopt zeg!!! Maar wel lekker dat je nu de grootste dingen hebt

3. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    hey knarboor, fijn dat het weer beter gaat! Volgens mij geen zwangeren sinds dees. Of wist je nog niet dat juffie zwanger is? (heeft geen banner, dus sorry juffie als je langer zwanger bent!)

4. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik ga weer ff lekker bankhangen. Vriend is niet thuis vanavond, die heeft late dienst.

Fijne avond allemaal!

5. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Emma: Ja het zijn echt steken. Nu heb ik ook zo'n drukkend gevoel daar, net of er zit een luchtbel. Maar kdenk niet dat het mijn darmen zijn, want daar heb ik geen last van lucht :D
    kMoet wel zeggen dat ik de steken nu minder vaak voel.

@Bos: Wow, dat noem ik nog een uitleven :D Wel leuk ség. Welk kamertje heb je gekocht?

@Knarboor: Wat goed dat je niet meer moet overgeven. Zal wel een hele opluchting zijn!

@Nen: Fijne avond. Geniet van het bankhangen :D

6. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    zo ff de was opgevouwen en de spullen opgeruimd haha...

knarboor: waar zijn jullie geweest het weekendje?

nen: fijne avond

7. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    hilli: kamer mees....en box simon haha

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    Mark komt net thuis, had ie een belletje gekregen dat een collega van hem is overleden :( van 25..Hij was al ziek, maar nog niet uitbehandeld dus nog best onverwacht.
    Dus ik ga even bij mn vriend zitten...

Fijne avond allemaal! doegg

9. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: jee zeg dat is schrikken....

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Emma: Wat erg :( En nog zo jong :( Bah

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Bos: Mooi kamertje en box! Die box vind ik eigenlijk heel mooi, maar zou hier niet staan :) Heb niets wit in de woonkamer staan. *Heb het mij even zitten inbeelden, maar volgens mij zou het wel gaan :D*

12. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    hilli: haha wij hebben ook geen witte dingen in huis alleen de muren en deuren enzo...maar de meubels zijn licht hout en de vloer donker hout en met we hebben groentinten met bruin in huis en we hebben een groen boxkleed en een groene speelgoedzak...dus denk dat het bij ons wel gaat staan..maar vind het toch altijd moeilijk hoor omdat je het natuurlijk los van je meubels koopt...we zien wel hoe het staat....anders is hij snel de deur uit als de kleine weer groter is haha...

waar zit iedereen vanavond?

13. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hee allemaal, ik kom ook weer ff aanwaaien.

Heb 't erg druk gehad. Gister even lekker bezig geweest en toen moest ik van 1 tot 6 werken. Alleen weer stom gezin, want gisteravond werd ik alweer gebeld dat ze vanaf vandaag een ander wilden. Naja zeg... 'k Heb gewoon geen kans gehad om mezelf te bewijzen... nee hoor, ben gewoon te jong.

Vanmorgen om half 9 gebeld voor bevalling. Was er om 9 uur en kindje is tegen half 11 geboren, dus was ruim op tijd. Mooie bevalling! Had gewoon tranen in m'n ogen toen 't kindje er was... ik wil ook!

Erg leuk gezin, 'k heb 't alleen lekker druk gehad, was pas om half 6 klaar en alleen maar aan't vliegen geweest. wilde alles netjes hebben en alle was weg enzo en er kwam steeds veel visite tussendoor. Naja was gezellig.

Bij de buren gebarbequed of hoe je dat schrijft... 'k ben nu gesloopt dus zo lekker naar bed. Mannetje overhalen om te klussen want dat hebben we weinig gedaan en m'n ei zal morgen of overmorgen wel komen. Kijken of 'k nog beetje puf heb ;)

Sorry reageer ff verder nergens op... ga vanaf morgen weer even fanatiek meelezen en reageren. Wil nu lekker op bed.

Fijne avond!

14. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @red: vervelend dat sommige te snel hun conclusie trekken...hopenlijk wil je mannetje nog klussen en word je ei gewoon lekker bevrucht deze maand...dan ben jij gewoon ook snel aan de buurt...

15. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    Zal zeker mooi zijn!

kHeb net gezien dat ik twee grote witte radiatoren in de woonkamer heb staan :D Komt dus wel goed met een witte box. De radiatoren storen ook niet, dus :D

kDenk dat iedereen aan het genieten is van de zaterdagavond ofzo, met of zonder mannetje.
    Mijn schoonmoeder had de hint gegeven om langs te komen vanavond, maar we hadden toch niet zoveel zin om te gaan. Morgen moeten we ook al gaan feesten. Zal niet laat worden. tIs het verjaardagsfeest van mijn moeke (oma), die wordt 75 jaar.

@Red: Jij hebt echt een druk leven meid. kHoop wel dat je dit volhoudt hoor. Als je mannetje werk heeft, ga je dan weer minder uren doen? Of ga je dit verder blijven doen?
    Hey, en trek je niets aan van die mensen hé. Jij weet wat je waard bent, en de mensen die je een kans geven weten dat ook. Het is hun probleem, dat ze zo kortzichtig zijn, niet het jouwe hé. Moet je maar denken dat ze niet weten wat ze missen :)

16. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @hille: dat gaat helemaal goed komen dan met een witte box.....

jonge oma heb jij nog ....mijn is 10 jaar ouder en de andere (leeft niet meer) maar als ze nog wel zou leven zou ze nu 101 zijn...

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    mijn temp is 1 dag 36.5 geweest voor de ongi.. daarna 1 dag 36.6.. en sindsdien niet meer lager dan de 36,7.. maar ik kan me niet voor stellen dat het maar innestellingsbloeding was.. had ik vorige keer ook niet.. en ben nu toch ook wel een dag echt ongi geweest.. ik kijk wel.. heeeeeeeeeeeel misschien doe ik morgen wel een testje en anders volgende maand als ik dan niet ongi word :p haha maar volgens mijn templijst heb ik netjes een ei gehad en ben ik ook gewoon een nieuwe cyclus begonnen..
    Ben er nu weer vandoor.. fijne avond allemaal!!

http://www.fertilityfriend.com/home/238a5e

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
  19. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    Ja van leeftijd is ze nog vrij jong. Maar lichamelijk gaat het niet meer zo goed. Een paar jaar geleden is mijn tante gestorven, haar dochter. Toen is ze heel erg achteruit gegaan.
    Mijn vriend zijn oma is 68, das pas jong :D

@Suus: Fijne avond.

20. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    suus: hopenlijk toch een positieve test morgen en anders volgende maand

hilli: dat is zeker jong...vervelend dat je oma lichamelijk niet zo goed is...

Share This Page